آپارتمان‌های یک میلیاردی در شهر جدید پردیس

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شما با نقدینگی زیر یک میلیارد تومان امکان خرید آپارتمان در پردیس را دارید. در ادامه اقدام به معرفی برخی از این واحدهای مسکونی خواهیم کرد.
حومه تهران

به گزارش دلتا مگ، قیمت مسکن در شهر جدید پردیس از متری 11 میلیون آغاز و به متری 25 میلیون تومان نیز می‌رسد. قیمت پایین مسکن در پردیس باعث شده بسیاری که سرمایه اندکی برای خرید خانه دارند و از طرف دیگر به دنبال رهایی از شلوغی شهر تهران هستند، اقدام به خرید آپارتمان در پردیس کنند.

از جمله دلایلی که بسیاری به دنبال خرید خانه در پردیس هستند، می‌توان به آب‌وهوای مناسب، کم جمعیت بودن، آلودگی کمتر نسبت به تهران، فرصت خوب سرمایه‌گذاری و … اشاره کرد.

در حال حاضر یک واحد 77 متری در فاز 9 پردیس که تازه ساخت، متری 13 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد مسکونی دارای امکانات کاملی نظیر آسانسور، انباری و پارکینگ است. خرید این خانه نیازمند یک میلیارد تومان نقدینگی است. گفتنی است که فاز ۹ پردیس در قسمت غربی شهر پردیس است. اگر به دنبال واحدهای مسکونی با قیمتی کم بودید می توانید به سراغ این فاز بروید.

خرید آپارتمان در پردیس

اگر به دنبال واحدهای مسکونی بزرگ متراژ تر و با امکانات بیشتر هستید، می‌توانید اقدام به خرید واحدهای پیش‌فروش کنید. در حال حاضر یک واحد 135 متری، به صورت پیش‌فروش متری 6 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت خرید آپارتمان در پردیس

  • فاز 5 پردیس: 105 متری، یکسال ساخت، دو خوابه، با امکانات (آسانسور، انباری، پارکینگ) / قیمت کل: قیمت کل 950 میلیون تومان
  • فاز 8 پردیس: 98 متری، دو سال ساخت، دو خوابه، با امکانات (آسانسور، انباری، پارکینگ)/ قیمت کل: 980 میلیون تومان
  • فاز 9 پردیس: 77 متری، یکسال ساخت، دو خوابه، با امکانات (آسانسور، انباری، پارکینگ)/ قیمت کل: یک میلیارد تومان
  • فاز 9 پردیس: 80 متری، نوساز، دو خوابه، با امکانات (آسانسور و پارکینگ)/ قیمت کل: یک میلیارد تومان
مطلب پیشنهادی:  دلایل حضور شهرستانی ها برای خرید ملک در تهران!

در پایان گفتنی است که در فازهایی با شرایط ایده‌آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز 1، 2 و 3 پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است. هر چند که در فازهای 5، 8، 9 و 11 واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر یافت می‌شود.

مطالعه بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در پردیس، فرصتی برای سرمایه‌گذاری» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…