آغاز واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن استان تهران در دوره جدید ثبت‌نام این طرح تا ۳۱ تیر ۱۴۰۱ خبر داد.
واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی

به گزارش دلتا مگ به نقل از تسنیم، چندی پیش وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که اعطای زمین به خانواده‌ها دو شرط دارد. یکی اینکه زمین دولتی در منطقه موردنظر وجود داشته باشد. دوم اینکه خانواده پیش از این هم فرزندی داشته باشند. بدان معنا که فرزند تازه متولد شده فرزند سوم خانواده باشد.

براساس ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این زمین به خانواده‌هایی که فرزند سوم آنان پس از ابلاغ قانون به دنیا بیاید، تعلق می‌گیرد.

این در حالی است که مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن استان تهران در دوره جدید ثبت‌نام این طرح تا ۳۱ تیر ۱۴۰۱ خبر داد.

خلیل محبت‌خواه اظهار کرد: سامانه نهضت ملی مسکن از امروز 15 تیر تا 31 تیرماه در شهرهایی مورد درخواست ادارات راه ‌و شهرسازی استان‌ها فعال شده است.

واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی

وی ادامه داد: در استان تهران، شهر جدید ایوانکی، سامانه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن فعال شده است. او افزود: افرادی که پیش از این ثبت‌نام نکرده بودند و متقاضیانی که در غیر از شهرهایی که برای استان تهران اعلام شده بود، می‌توانند نسبت به ویرایش و ثبت‌نام جدید در این شهر اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی:  چگونه می‌توان بازار اجاره مسکن را کنترل کرد؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: یکی از مزیت‌هایی که شهر جدید ایوانکی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن، واگذاری یک قطعه زمین به 2 یا 3 نفر است. متقاضیان می‌توانند به‌صورت ویلایی در این زمین ساخت‌وساز انجام دهند.

گفتنی است، شهر جدید ایوانکی در 55 کیلومتری جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

مطالعه بیشتر: مطلب «آیا به ساختمان‌های کلنگی، پایان‌کار تعلق می‌گیرد؟» را در دلتا مگ بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …