رپورتاژ آگهی

اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در شمال

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه بازار خرید ویلا رونق چشم‌گیری یافته و به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است. چنانچه قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید لازم است تا با نکات و مشکلات رایج خرید ویلا آشنا شوید.
ویژگی خرید ویلا

گرمای هوا و کمبود آب و بالا رفتن میزان آلودگی هوا در کلان شهرهایی مانند تهران، سبب مهاجرت به شمال شده است. از این رو تقاضا برای خرید ویلا به صورت تصاعدی بالا رفته و شاهد افزایش قیمت چشم‌گیر ملک در شمال کشور هستیم. عدم تناسب بین عرضه و تقاضا چالش‌های بسیاری را بوجود می آورد. بنابراین آگاهی داشتن نسبت به اشتباهات رایج خرید ویلا در شمال موجب می‌شود در نهایت خرید رضایت‌بخشی داشته باشیم.

ویلای شمال

نیاز خانواده را به طور دقیق برآورد کنید

از اشتباهات رایج هنگام خرید ویلا در نوشهر خرید ویلای بزرگ، بدون توجه به نیاز خانواده است. نگهداری از ویلای بزرگ و رسیدگی به آن هزینه‌های زیادی دارد. بخش سرمایش و گرمایش ویلا نیز نیازمند بکارگیری راهکارهای اصولی است در غیر این‌صورت اتلاف انرژی را به همراه دارد. در ابتدا تعداد افراد خانواده را در نظر بگیرید. چند روز در ماه یا در سال قصد دارید در ویلا وقت بگذرانید. ابعاد ویلا را پس از بررسی دقیق نیازهایتان بررسی کنید.

نیاز خانوادهد از خرید ویلا

لزوما ویلای ساحلی بهترین انتخاب نیست

زندگی در کنار دریا و بهره‌گیری از جذابیت‌هایی که دارد می‌تواند برای هر کسی لذت بخش باشد. اما به این مساله توجه داشته باشید که ویلاهای ساحلی گران‌تر از ویلاهای جنگلی یا سایر انواع ویلاهاست. همچنین فاصله‌ بین جنگل و دریا در بسیاری از شهرهای مازندران کوتاه است یعنی شما می‌توانید با خرید ویلا در شمال، خرید ویلا در نوشهر و یا خرید ویلا در رویان، هم به دریا دسترسی داشته باشید و هم به جنگل.

ویلای شهرکی هیچ محدودیتی برای شما ندارد

برخی بر این تصورند که خرید ویلای شهرکی در شمال آنها را محدود می کند. در مقایسه یا طراحی ویلا به سلیقه خودشان؛ اما اصلا اینطور نیست، زندگی در ویلای شهرکی سطح امنیت بالایی نسبت به ویلای مستقل به شما می دهد.

بررسی موقعیت ویلا

بررسی موقعیت ویلا از نظر سطح دسترسی به امکانات

حتما موقعیت ویلا را بررسی کنید. از نظر قرار گرفتن در خیابانی شلوغ و پرترافیک یا نزدیکی به مراکز خرید، مراکز درمانی، سطح دسترسی آن به امکانات شهری و … ؛ شمالی یا جنوبی بودن ویلا و از نظر اینکه آیا ویلا در منطقه‌ای امن قرار دارد یا خیر؟!

مطلب پیشنهادی:  میانگین قیمت مسکن در تهران چقدر است؟

قیمت ویلا در شمال

با توجه به اینکه قیمت ویلا در شمال به طور چشم‌گیری رو به بالاست لازم است کاملا با قیمت منطقه‌ای که قصد دارید در آن ویلای مدنظرتان را خریداری کنید، آشنا شوید. ممکن است قیمتی که به شما اعلام می‌شود تناسبی با قیمت منطقه و حتی امکانات ویلا نداشته باشد. در این بخش حتما نیاز به مشورت با فردی آگاه و معتمد دارید.

هزینه های پنهان ویلا

هزینه های پنهان ویلا را بررسی کنید

گاهی آنقدر جذب ظاهر ویلا می‌شویم که از هزینه‌های پنهان آن غافل می‌مانیم. پیشنهاد می‌شود از یک کارشناس خبره در این راه کمک بگیرید. پیش از انجام فوری معامله تمام زیر و بم ویلا را بررسی کنید. تاسیسات ویلا را بررسی کنید تا دچار پوسیدگی نشده باشد. کابل کشی برق ویلا، مصالح بکار رفته در ویلا، سالم بودن سرویس بهداشتی و در نهایت به این نتیجه برسید که آیا این ویلا آنقدر می‌ارزد یا خیر ؟!

در سال‌های اخیر که تقاضا برای خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در نوشهر افزایش یافته است، دست منفعت‌طلبان و سودجویان در این زمینه برای خرید و فروش غیرقانونی ملک در شمال باز شده است. آنقدرها که به نظر می‌رسد خرید ویلا در رویان آسان نیست و بهتر است با مشاوران باتجربه در این زمینه مشورت کنیم. مشاوران خبره تیم سیوان آماده همکاری با شما هستند، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …