خرید خانه‌های ارزان در محله ستارخان با بیشترین امکانات رفاهی

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ستارخان از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که بیشترین امکانات رفاهی را در اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد؛ برای آشنایی بیشتر با این محله و آخرین قیمت خانه در این محدوده با ما همراه باشید.
محله ستارخان

با گسترش شهرنشینی و افزایش آپارتمان‌ها در تهران، محله‌های مسکونی از مراکز خرید فاصله گرفتند و شما خیلی به ندرت محله‌ای پیدا می‌کنید که تمام امکانات رفاهی در آن وجود داشته باشد؛ امروز در این مطلب از دلتامگ قصد داریم درباره محله ستارخان اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم. برای آشنایی با این محله پر جنب و جوش و مشاهده جدیدترین قیمت خرید آپارتمان در ستارخان همراه ما باشید.

ستارخان منطقه چند تهران است؟

محله ستارخان از محله‌های قدیمی غرب تهران است که در منطقه 2 شهرداری قرار دارد؛ این محله از سمت شمال به بزرگراه جلال‌آل احمد، از جنوب با خیابان آزادی، از شرق با بزرگراه چمران و از غرب به بزرگراه یادگار امام متصل می‌شود. دسترسی راحت و امکانات رفاهی فراوان از ویژگی‌های مثبت این محله است به همین دلیل افراد بسیاری تمایل به زندگی در این محله را دارند. با توجه به اینکه این محله از قدمت بالایی برخوردار است، اما بافت محله‌ ستارخان به دو صورت قدیمی و مدرن مشاهده می‌شود. آنچه که به معروف بودن این محله در طی این سال‌ها کمک کرده، ساخت برج های معروف این محله است.

محله ستارخان

تاریخچه محله ستارخان تهران

قدمت این محله به 40 سال قبل باز می‌گردد اما همچنان جنب‎‌وجوش روزهای اول در آن برقرار است. در زمان‌های قدیم دانشمندی به نام آلستوم در این محدوده کارخانه برقی تاسیس کرد؛ به همین دلیل نام قدیم محله ستارخان برق‌آلستوم بود.

خیابان های معروف ستارخان

معروف ترین خیابان این محله، خیابان ستارخان است که  از میدان صادقیه شروع می‌شود و به میدان توحید ختم می‌شود و بیشتر مراکز تجاری در آن متمرکز شده است؛ علاوه بر آن خیابان سازمان آب، خیابان جهان نسبت و خیابان کاشانی پور از دیگر معابر مهم این محله به شمار می‌آید.

محله ستارخان

بهترین منطقه ستارخان برای زندگی کدام است؟

محله‌های ستارخان همگی برای زندگی در شرایط مطلوبی قرار دارند؛ از مزایای مثبت این محله این است که شما می‌توانید بر حسب علاقه خود در بهترین منطقه تهران، خانه ویلایی یا آپارتمانی پیدا کنید. اگر قصد سکونت در محله ستارخان تهران را داشته باشید، لازم به ذکر است که قسمت شمالی و غربی این محله به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب، برای زندگی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ چرا که قسمت غربی محله ستارخان به محله صادقیه و مترو نزدیک است و قسمت شمالی آن به محله مرزداران نزدیک بوده و نسب به مناطق جنوبی محله ستارخان، بافت خلوت‌تری دارد؛ اما در نظر داشته باشید که قیمت خانه در این محله‌ها بالاتر از مناطق دیگر ستارخان است.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در سعادت آباد چقدر بودجه می‌خواهد؟

نزدیک ترین ایستگاه مترو به ستارخان

دسترسی این محله به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه چمران، این امکان را به وجود آورده تا بتوانید به راحتی به هر نقطه از تهران که بخواهید تردد کنید. علاوه بر آن ایستگاه مترو طرشت، صادقیه، شادمان و توحید نزدیکترین مترو به ستارخان است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

محله ستارخان

بررسی قیمت خانه در ستارخان تهران

از آنجا که ستارخان تهران بالاشهر است، بالطبع قیمت اجاره و خرید خانه در این محدوده بالاتر از مناطق متوسط و پایین شهر تهران است. یکی از این دلایل که باعث افزایش قیمت آپارتمان در محله ستارخان تهران می‌شود، بافت تجاری و اداری قوی در این محله است. بهترین محله های ستارخان برای خرید خانه عبارتند از دریان نو، حبیب الله، شهرآرا، شادمان، تهران ویلا و پاتریس لومومبا

در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در ستارخان بین 70 تا 120 میلیون متغیر است؛ در نتیجه قیمت آپارتمان 95 متری در ستارخان خیابان شادمان، 7 میلیارد و 500 میلیون است و یک واحد آپارتمان 125 متری در خیابان توکلی ستارخان، 12 میلیارد و 500 میلیون است. برای مشاهده جدیدترین قیمت‌ها و فایل‌های بیشتر، به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: با خرید آپارتمان در امام زاده حسن با یک تیر چند نشان بزنید!

یک نظر

  1. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « محله ستارخان با بیشترین امکانات رفاهی» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…