بهترین فرصت خرید آپارتمان در کیش

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی دیدنی‌های جزیره کیش و بررسی قیمت خرید آپارتمان در کیش می‌پردازیم.
جزیره کیش

اگر می‌خواهید کیفیت زندگی در یکی از بهترین‌ شهرهای اروپایی را در ایران تجربه کنید، خرید آپارتمان در کیش شما را به این هدف می‌رساند. شهری که علاوه بر جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، خیابان‌های مدرن، مراکز خرید معتبر، هتل‌های کلاس الف و معروفش، آب و هوایی بسیار مطلوب دارد. اگر تمایل به خرید آپارتمان در کیش را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در کیش

کیش کجاست؟

اگر در شهرهای بزرگ ساکن هستید و شلوغی، آلودگی هوا و ترافیک طاقت‌فرسای این شهرها، شما را به ستوه آورده است، خرید آپارتمان در کیش می‌تواند راه رهایی شما باشد. در قلب خلیج فارس، در جنوبی‌ترین آب‌های ایران جزیره مرجانی کیش دل‌ربایی می‌کند. کیش جزیره‌ای است در استان هرمزگان که از جنوب به امارات متحده عربی، از غرب به قطر، بحرین و عربستان و از شرق به تنگه هرمز راه دارد.

دسترسی به کیش

برای رسیدن به این جزیره مثال‌زدنی، بهترین راه مسافرت هوایی است. هر روزه از شهرهای بزرگ همچون تهران و مشهد و اصفهان پروازهای مستقیم به جزیره کیش در جریان است. علاوه بر سفر هوایی، جاذبه‌های جزیره زیبای کیش، مسافران را از طریق زمینی هم به سمت خود می‌کشاند. از هر جای ایران که هستید، می‌توانید با خودروی شخصی، قطار و اتوبوس خود را به استان هرمزگان و بندرعباس یا بندر چارک و آفتاب برسانید و بعد با شناورها خود را به جزیره کیش برسانید.

خرید آپارتمان در کیش

جاذبه‌های طبیعی و دیدنی کیش

اقتصاد منطقه آزاد کیش بر پایه گردشگری بنا شده است. این جمله به تنهایی گویای توریستی بودن این جزیره زیباست. پس اگر خرید آپارتمان در کیش را در برنامه‌های خود دارید، باید بدانید که فرصت‌های درآمدزایی از طریق گردشگری در کیش بسیار زیاد است. هتل‌داری، ساخت هتل، ساخت ویلا و آپارتمان، رستوران‌داری، تاکسیرانی، اداره کافی‌شاپ، ارائه تفریحات آبی و هر شغل دیگری که وظیفه خدمت‌رسانی به مسافران را برعهده دارد، از پردرآمدترین شغل‌های جزیره‌ی کیش به‌شمار می‌رود. از جمله جاهای دیدنی کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کشتی یونانی کیش
  • آکواریوم کیش
  • شهر زیرزمینی کاریز
  • قلعه جنی کیش
  • شهر باستانی حریره
  • باغ پرندگان کیش
  • روستای باغو کیش
  • پارک دلفین‌ کیش
  • ساحل مرجان
  • ساحل درختان نارگیل
  • اسکله تفریحی کیش
مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در جزیره رویایی کیش

مزایای خرید آپارتمان در کیش

با خرید آپارتمان در کیش سبک جدیدی از زندگی را تجربه خواهید کرد. به جرات می‌توان گفت اگر سکونت در کیش را تجربه کنید، به سختی می‌توانید زندگی در شهرهای صنعتی و شلوغ را تحمل کنید. کیش آرامش بسیار خاصی دارد. خبری از ترافیک‌های سرسام‌آور نیست. اگر می‌خواهید نسبت به خرید خانه در کیش اقدام کنید، باید بدانید که امنیت در کیش بسیار بالاست.

از آنجا که کیش جزو مناطق آزاد تجاری محسوب می‌شود شما می‌توانید بدون پرداخت حق گمرک از بهترین خودروهای جهان با قیمتی معقول استفاده کنید. حتی استفاده از خودروهایی مانند سوپر اسپورت‌ها در کیش آزاد است. سطح رفاه در کیش نسبتا بالاست و خرید آپارتمان در شهرک صدف کیش برای سکونت می‌تواند هرکسی را وسوسه کند.

از بارزترین ویژگی‌ها که خرید آپارتمان در کیش را از سایر شهرها متمایز می‌کند طرح جامع شهری کیش است که سبک و سیاق خاصی به شهرک‌ها و مناطق مسکونی و تجاری کیش داده است. لازم به ذکر است که در کیش مناطق مسکونی به سه دسته شهرک‌ها، مجتمع‌های مسکونی و برج‌های مسکونی تقسیم می‌شود.

قیمت خرید آپارتمان در کیش

قیمت آپارتمان در کیش تابع موارد زیادی است. از جمله می‌توان به موقعیت، متراژ، سن بنا و متریال به کار رفته در آپارتمان اشاره کرد. در جدول زیر نمونه‌هایی از آگهی‌های خرید آپارتمان در کیش از سایت ملکی دلتا آورده شده است.

متراژ(متر) سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
55 8 78,182,000 4,300,000,000
75 12 76,000,000 5,700,000,000
62 نوساز 225,806,000 14,000,000,000
89 نوساز 170,876,000 15,200,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…