خرید آپارتمان در پردیس، فرصتی برای سرمایه‌گذاری

3
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
با در نظر گرفتن نوسانات قیمت در بازار مسکن، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند تا در شهرهای اطراف تهران همچون شهر جدید پردیس واحد مسکونی مورد نظر خود را خریداری کنند.
خرید آپارتمان در پردیس

به گزارش دلتا مگ، امروزه با توجه به تورم  قیمت خانه در تهران خیلی از خریداران ترجیح می‌دهند، تا از شهر‌های جدید اطراف تهران خانه خریداری کنند. البته به جز گرانی مسکن در تهران، بالا بودن شاخص آلودگی هوا نیز موجب شده تا سیل عظیمی از مردم برای خرید خانه به شهرهای جدید اطراف تهران که هم آلودگی ندارد و هم آب و هوای بهتر و سالم‌تری نسبت به تهران دارد، مهاجرت کنند. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون خرید آپارتمان در پردیس تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

یکی از این شهرهای جدید در حومه تهران، شهر پردیس است که در 17 کیلومتری تهران قرار گرفته است. این شهر با وسعت 4200 هکتار دارای زیباترین ساختمان‌های مسکونی با جدیدترین دیزاین‌های داخلی شیک و مدرن در صنعت ساختمان‌سازی امروزه موجب ترغیب بسیاری از سخت‌پسندان به خرید آپارتمان در پردیس شده است.

خرید آپارتمان در پردیس

خصوصیات اقلیمی شهر جدید پردیس

جالب است بدانید که پردیس از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی رشته کوه البرز قرار گرفته است. همین امر موجب آب و هوای دلپذیر کوهستانی آن شده است. بالاخص برای علاقمندان به کوهنوردی خرید آپارتمان در پردیس یک امتیاز ویژه‌ای را در اختیار آنها قرار می‌دهد. همچنین قرارگیری پیست اسکی آبعلی بهترین امکان را برای علاقمندان به ورزش‌های زمستانی فراهم کرده است. اما سر علاقمندان به رودخانه و ورزش‌های آبی هم بی‌کلاه نمی‌ماند. زیرا پردیس از سمت شرق با رود‌خانه جاجرود مجاورت دارد.

پردیس در آغاز شهرستانی کوچک به شمار می‌رفت. بنابراین طبق برنامه ریزی مسئولان در ابتدا قرار بود، جمعیت اندکی از تهران به این شهر کوچ کنند. اما افزایش تورم مسکن در تهران و همچنین رشد سریع شهر جدید پردیس موجب شد تا کسانی که به دنبال خانه مدرن در آب و هوایی کوهستانی هستند، هر چه زودتر برای خرید آپارتمان در پردیس اقدام کنند.

خرید آپارتمان در پردیس

وضعیت خرید آپارتمان در پردیس

موقعیت جغرافیایی شهر جدید پردیس به دلیل ارتفاع زیادی 1700 تا 2100 که از سطح دریا دارد. همین امر موجب شده تا این منطقه دارای آب و هوایی سرد و خشک همراه با باد‌های تند کوهستانی باشد. همچنین میزان شدت بارندگی در این منطقه به طور متوسط  200 میلی‌متر گزارش شده است. این شهر با آب و هوایی تمیز و بدون ذره‌ای آلودگی حدود 200 هزار سکنه را در خود جای داده است.

موقعیت جغرافیایی پردیس از شمال به رشته کوه البرز و شمیرانات، از جنوب به روستای کرشت و شهرستان پاکدشت و از شرق به بومهن و دماوند منتهی می‌شود. شهر جدید پردیس به دلیل اهمیت اجتماعی و سیاسی و همچنین نزدیک بودن به تهران هر ساله خریداران بسیاری را برای خرید آپارتمان در پردیس ترغیب می‌کند.

شهر جدید پردیس با برخورداری از 55 آبادی، ده و روستا و زمین‌های‌کشاورزی، بسیاری از افراد علاقمند به کار کشاورزی را در زمین‌های گسترده و فراخ پردیس را به خود جذب کرده است. آب و هوای بی‌نظیر پردیس در کنار زمین‌های کشت و کار به هر بازدید کننده‌ای حس زیبای تماشای یک دهکده را القا می‌کند.

خرید آپارتمان در پردیس

ساخت شهر پردیس توسط پیمانکارهای خارجی

طبق اعلام وزارت راه و شهر‌سازی، شهر جدید پردیس با همکاری شرکت‌های پیمانکار ترکیه‌ای از بهترین طراحی داخلی واحدها و طراحی بیرونی ساختمان‌ها برخوردار است. در واقع شما با تماشای محوطه هر یک از فازهای پردیس احساس می‌کنید به یک شهر اروپایی سفر کرده‌اید. دیزاین داخلی هر واحد مسکونی چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌سازد. بهتر است افرادی که خواهان خرید مسکن در کشورهای اروپایی هستند از آپارتمان‌های پردیس دیدن کنند.

کارمندان و دانشجویان نباید بابت رفت وآمد خود به تهران نگرانی داشته باشند. زیرا فاصله زمانی شهر جدید پردیس با تهران تنها 20 دقیقه است. بنابراین اگر شما کارمند یا دانشجو باشید. حتی شما بخواهید برای انجام کارهای روزمره خود به تهران بروید، کافی است سوار ماشین یا تاکسی شده و پس از بیست دقیقه به منطقه تهران‌پارس برسید. جالب است بدانید که خیلی از مسئولان شهری به دلیل نزدیک بودن پردیس به تهران از آن به عنوان کرج دوم یاد کرده‌اند. حتی پردیس می‌تواند به نگین زیبا و کمیاب تهران تبدیل شود. در نتیجه خرید آپارتمان در پردیس می‌تواند به مثابه یک سرمایه گذاری عظیم با آینده‌ای درخشان باشد.

مطلب پیشنهادی:  پردیس، شهر فرصت‌های طلایی برای زندگی و سرمایه‌گذاری

در پرند خانه بخریم یا پردیس؟

اگر بخواهیم پردیس را با پرند مقایسه کنیم، باید بگوییم که شهر پردیس از نظر امکانات، وضعیت به مراتب مطلوب‌تری نسبت به پرند دارد. چرا که شهر جدید پردیس در مقایسه با پرند از قدمت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل این شهر بخش زیادی از رشد خود را پشت سر گذاشته و به دلیل امکانات و خدمات بیشتر، موقعیت بهتری برای سکونت دارد.

خرید آپارتمان در پردیس

پردیس، شهری سرشار از آرامش

این شهر بافت‌های گوناگونی مانند بافت مسکونی، اداری، صنعتی، تحقیقاتی، و توریستی لازم را با خود به همراه دارد. در واقع وجود این بافت‌های متنوع موجبات امنیت‌خاطر بسیاری از ساکنان آن را مهیا کرده است.

اگر به شهر جدید پردیس رفته باشید قطعا متوجه آرامش و سکون بی حد و اندازه آن شده‌اید. این شهر مناسب برای کسانی است که به علت بیماری یا به علت شغل دشوار خود نیاز به سکوت و آرامش دور از شهر دارند.

خرید آپارتمان در پردیس

آشنایی با فازهای مختلف شهر جدید پردیس

فاز یک

شهر جدید پردیس دارای 11 فاز با امکانات مسکونی، رفاهی، تجاری، رفاهی، آموزشی و تفریحی بسیار موجب طیب‌خاطر اکثر ساکنان آن شده است. یکی از بهترین و لوکس‌ترین این 11 فاز‌، فاز یک پردیس است. بنابراین اگر شما علاقمند به خرید آپارتمان در پردیس هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت دیدن این فاز را از دست ندهید.

فاز یک پردیس با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های مدرن مناسب برای ساکنانی است که آرامش، سکون، زیبایی را با هم یکجا طالب هستند. همچنین این فاز با قرارگیری بین دو فاز 2 و 3 از بهترین موقعیت مکانی نیز بهره کامل می‌برد.

فاز دو

فاز دو پردیس نیز با برخورداری از امکانات فراوان، رضایت‌خاطر بسیاری از خریداران را نیز جلب کرده است. همجواری واحدهای مسکونی و خانه‌های ویلایی در این فاز همواره محبوبیت بیشتری نسب به سایر فازهای پردیس داشته است. لازم است بدانید به دلیل امکانات رفاهی و آموزشی و…. قیمت خرید آپارتمان در این فاز نسبت به سایر فاز‌ها گرانتر است.

خرید آپارتمان در پردیس

فاز سه

از زمانی که طرح مسکن مهر توسط محمود احمدی نژاد مطرح شد. همچنان بسیاری از مردم خواستار خرید آپارتمان مسکن مهر هستند. لذا این افراد می‌توانند با مراجعه به فاز سه اقدام به خرید آپارتمان در پردیس بکنند. اگر شما از معتادین گشت و گذار در مراکز خرید هستید پیشنهاد می‌کنیم از این فاز دیدن کنید. فاز سه نیز با امکانات حمل و نقلی بسیار مناسب و ایده‌آل موجب تهسیل تردد ساکنان این فاز می‌شود.

فاز چهار

تکلیف خانواده‌هایی که 5 یا 6 فرزند دارند چه می‌شود؟ برای خانواده‌ها با تعداد زیاد فرزند خانه‌های ویلایی و آپارتمانی با زیر بنای بیشتر نسبت به سه فاز قبلی را پیشنهاد می‌دهیم.

به نظر می‌رسد فاز یک ، فاز دو و فاز سه از بهترین فازهای شهر جدید پردیس باشند. هر سه فازی که تک به تک به بسط و شرح آن پرداخته‌ایم از امکانات شهری و حمل و نقلی مناسبی برخوردار می‌باشند. همچنین این سه فاز با وجود گذشت چندین سال از زمان احداث آن، موجب شده تا از نظر کیفیت سطح زندگی رتبه بالاتری را نسبت به سایر فازها دریافت کند.

نتیجه‌گیری

به نظر می‌رسد پردیس با برخورداری از امکانات رفاهی، تجاری، درمانی، مذهبی شرایط را برای برای سرمایه‌گذاری طی سال‌های آتی فراهم کرده باشد. وزارت راه و شهرسازی به همین دلیل اقدامات زیادی را برای رشد و توسعه پردیس انجام داده است.

 

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب «قیمت مسکن مهر میلیاردی شد» را در دلتا مگ بخوانید.

3 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در پردیس، فرصتی برای سرمایه‌گذاری» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « خرید آپارتمان در پردیس، فرصتی برای سرمایه‌گذاری» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  3. […] بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در پردیس، فرصتی برای سرمایه‌گذاری» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…