خانه‌دار شدن حقوق‌‌بگیران چند سال طول می‌کشد؟

2
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
علیرضا زاکانی، شهردار تهران پیرامون افزایش جمعیت کلانشهری همچون تهران بر سکونت 9.8 میلیون نفر در شب و 13 میلیون نفر در روز تاکید کرد.

به گزارش دلتا مگ به نقل از تجارت‌نیوز، علیرضا زاکانی، شهردار تهران پیرامون وضعیت مسکن حقوق‌بگیران ازهزینه بیش از 65 درصد از درآمد فرد حقوق بگیر برای اجاره یک واحد مسکونی 75 متری خبر داد. وی همچنین با تاکید بر افزایش اجاره‌بها از صرف زمان بیش از 66 سال برای صاحبخانه شدن یک فرد حقوق بگیر اطلاع داد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

شهردار تهران با اشاره به گذشت 10 ماه از موفقیت شهرداری پیرامون بازپس گیری امکانات خود به ارزش 16 هزار میلیارد تومان خبرداد. جالب است بدانید که مبلغ حدود 7 هزار میلیارد تومان نیز از دیگر اموال شهرداری نیز برگرداننده شد.

تهران

تاثیر انقلاب بر جهان اسلام

علیرضا زاکانی روز گذشته پیش از آغاز خطبه نماز جمعه تهران به مناسبت سالروز فعالیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سخنرانی کرد. وی در ادامه از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر جهان و همچنین از تلاش دشمنان بر عدم دست یابی جامعه اسلامی به آرمان‌ها و اهداف والای آن درخصوص آزادی، استقلال معنویت و ایجاد جامعه نوین به ایراد سخنرانی پرداخت.

شهردار تهران ادامه داد: “کوشش دشمنان در تقابل با انقلاب جز ناکامی چیزی نداشته و آنچه داشته این بوده که تلاش کنند تا مردم را از آینده بسیار درخشان فراروی انقلاب اسلامی نا‌ امید کنند.  همچنین باید تاکید کنم که امید مردم بسیار مهم است و جز از طریق خدمت و پیشرفت برای جامعه مهیا نمی‌شود.”

وی با اشاره به اینکه امروز که دولت، مجلس و دستگاه قضایی انقلابی در عرصه هستند و مدیریت شهری در اکثر مناطق کشور در جهت خدمت به مردم به دنبال مسیر خدمت گذاری است، گفت:” این دوران بهترین فرصت است تا شعارهای انقلاب را سر دست بگیرید و الگویی مطابق با خاستگاه انقلاب اسلامی بسازیم.”

مطلب پیشنهادی:  تاکید رئیس جمهور برای سامان‌دهی بازار اجاره

این مقام مسئول ضمن اشاره به جمعیت کلانشهر بزرگی همچون تهران از سکونت 9.8 میلیون نفر در شب و 13 میلیون نفر در روز ابراز نگرانی کرد. لازم به ذکر است که اثرات این جمعیت رو به فزونی از مرزهای جغرافیایی نیز پا را فراتر گذاشته است.

تهران

وجود بیش از 12 هزار هکتار بافت ناپایدار در تهران

شهردار تهران با تاکید بر بیانات مقام معطم رهبری مبنی بر اینکه تهران به عنوان یک کلانشهر خودش یک کشور به شمار می‌رود، خدمت رسانی به مردم تهران و ایجاد یک الگوی درست را لازمه رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ایران می‌داند.

شهردار تهران اظهار کرد:” ما از بعد ایمنی در ضعف هستیم و با بیش از ۱۲ هزارهکتار بافت ناپایدار مواجیهم، ناعدالتی در این شهر به وضوح دیده می‌شود و فاصله شمال و جنوب قابل مشاهده است. همچنین نابه سامانی حوزه ترافیک، ناسالم بودن هوا اسباب این را فراهم کرده که مردم در آسایش لازم نباشند.”

در پایان این مقام آگاه با بیان آسیب‌های مدیریت شهری بر بدهکاری شهرداری تهران حدود 75 هزار میلیارد هنگام تحویل شهرداری در ده ماه پیش تاکید کرد.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « چرا وام مسکن به متقاضیان پرداخت نشد؟ » را در دلتا مگ بخوانید.

2 دیدگاه

  1. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب « خانه‌دار شدن حقوق‌‌بگیران چند سال طول می‌کشد؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک، مطلب «خانه‌دار شدن حقوق‌‌بگیران چند سال طول می‌کشد؟  » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …