خرید آپارتمان در شهرک ولیعصر؛ خوش‌قیمت‌ترین منطقه جنوب تهران

0
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به زندگی در محله پر تردد علاقه دارید، شهرک ولیعصر گزینه خوبی برای شما به شمار می‌آید.
خرید آپارتمان در شهرک ولیعصر

شهرک ولیعصر یکی از شهرک‌های محبوب و با ارزش منطقه 18 تهران است که در جنوب تهران قرار دارد. این شهرک در سال 1350 تاسیس شده است و بسیاری از مردم تهران از آن به عنوان یکی از بهترین مناطق برای زندگی در تهران یاد می کنند. اگر شما نیز، قصد خرید آپارتمان در شهرک ولیعصر را دارید یا به دنبال خانه قدیمی و حیاط دار هستید، بهتر است که این منطقه را همراه دلتامگ به خوبی بشناسید.

شهرک ولیعصر کجاست؟

با خرید آپارتمان در شهرک ولیعصر با یافت آباد، بازار مبل ایران همسایه خواهید شد. شهرک ولیعصر در اصل بخش گسترده‌ای از منطقه هجده تهران را شامل می‌شود؛ اما با مناطق نه، هفده و نوزده تهران شامل محله‌هایی از جمله یافت آباد، نعمت آباد، خزانهء فلاح و … نیز مجاورت دارد. از خیابان‌های اصلی این شهرک می‌توان به خیابان یاران سابق که به شهیدان برادران بهرامی تغییر نام یافته و خیابان بازرگان سابق که به خیابان شهید رجایی تغییر نام یافته است، اشاره کرد. بهداشت، ولیعصر شمالی، ولیعصر جنوبی و شهرک صاحب‌الزمان از اصلی‌ترین مناطق این محله هستند.

خرید آپارتمان در شهرک ولیعصر

نقشه شهرک ولیعصر

دسترسی به شهرک ولیعصر

بلوار معلم از سمت شمال، اتوبان سعیدی از سمت جنوب و شرق و اسماعیلی آباد از سمت غرب این محله را احاطه کرده‌اند. با خرید آپاتمان در شهرک ولیعصر تنها با 21 دقیقه رانندگی به ترمینال جنوب خواهید رسید. این محله در طراح ترافیک نیست پس به راحتی می‌توانید با خودروی شخصی در آن تردد کنید.

ایستگاه متروی نعمت‌آباد در خط آزادگان به قائم نزدیک‌ترین ایستگاه متروی این محله است. خطوط تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی در این محله فعال است و همچنین خبر راه اندازی خط اتوبوس‌های تندرو برای این محله نیز داده شده است.

دسترسی شهرک ولیعصر

توصیه برای خرید آپارتمان در شهرک ولیعصر تهران

اگر بودجه محدودی دارید و به دنبال خرید آپارتمان ارزان قیمت هستید، در صورتی که چشم انداز شما برای خرید ملک در جنوب شهر است، خرید آپارتمان در شهرک ولیعصر بهترین گزینه است. حتما هنگام خرید آپارتمان به وجود فضای سبز و امکانات رفاهی فکر می‌کنید. در شهرک ولیعصر پارک قائم بزرگ‌ترین بوستان در جنوب تهران قرار دارد که میزبان افراد زیادی در شب های جمعه و روزهای تعطیل است. قیمت هر مترمربع خانه در محله از 40 میلیون شروع می‌شود و تا 71 میلیون متغیر است.

متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
64 متری 18 سال ساخت 40,625,000 2,600,000,000
107 متر نوساز 67,290,000 7,200,000,000
105 متر نوساز 71,905,000 7,550,000,000
مطلب پیشنهادی:  فرصت خرید و اجاره آپارتمان در شهران جنوبی را از دست ندهید

اجاره آپارتمان در شهرک ولیعصر

شهرک ولیعصر یکی از بهترین محله‌های جنوب تهران است که قیمت هر متر خانه در آن نسبت به سایر مناطق کمی ارزان‌تر است. اجاره آپارتمان در شهرک ولیعصر نیز تابع قیمت خانه است پس می‌توان نتیجه گرفت که هزینه اجاره آپارتمان نیز در این محله پایین باشد.

متراژ سن بنا قیمت رهن (تومان) قیمت اجاره (تومان)
50 متر 12 سال ساخت ۲۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ رهن کامل
65 متر 2 سال ساخت ۵۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰
87 متر 7 سال ساخت ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰

امکانات شهرک ولیعصر

شهرک ولیعصر دارای زیرساخت های بسیار خوبی است و مراکز خرید، فروشگاه‌ها، پارک‌ها، مراکز آموزشی و بهداشتی، مساجد و اماکن تفریحی ورزشی را در خود جای داده است. اطراف این شهرک پیشتر پر از باغ‌های زیبا بود که کم‌کم جای خود را به برج‌های تجاری و آپارتمان‌های چند طبقه دادند. با این وجود این محله بزرگ در جنوب تهران پر از فضای سبز است. همین موضوع باعث شده است این منطقه از دید معماری و طراحی فضای شهری بسیار زیبا باشد.

آپارتمان‌های شهرک ولیعصر نیز طراحی‌های خوب و بسیار زیبایی برخوردار است. ملک‌های واقع در این شهرک شامل خانه های ویلایی، آپارتمانی و تجاری هستند که از طراحی‌های خوب و مدرنی برخوردارند. در ضمن، شهرک ولیعصر دارای معماری بسیار زیبای ایرانی است که بسیاری از مردم این منطقه را به یکی از بهترین شهرک‌های جنوب شهر تهران می‌شناسند.

بیمارستان غیاثی یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز درمانی نیز در این شهرک است. همچنین مراکز خرید بزرگ از جمله کوروش، هفت، انواع بانک‌ها و موسسات مالی، و البته مدارس و مراکز آموزشی فراوان می‌تواند خیال شما را از بابت وجود امکانات رفاهی در شهرک ولیعصر در جنوب تهران راحت کند.

امکانات شهرک ولیعصر

سخن پایانی

در کل، شهرک ولیعصر یکی از بهترین و مطلوب‌ترین شهرک‌های منطقه 18 تهران است که با زیبایی‌های فراوانش، مراکز خدماتی و فضای سبز مناسب، برای زندگی و سکونت بسیار ایده‌آل است. بنابراین، اگر به دنبال زندگی در منطقه‌ای با معماری زیبا و فضای سبز خوب هستید، خرید آپارتمان در شهرک ولیعصر می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…