واریز 18 هزار میلیارد تومان جهت احداث مسکن

3
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شایان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن از معرفی 302 هزار و 716 واحد به بانک اطلاع داد. لازم به ذکر است که از این تعداد 95 هزار و 576 واحد به مرحله عقد قرارداد رسیدند.

به گزارش دلتا مگ به نقل از ایرنا، مدیر عامل بانک مسکن پیرامون افزایش پیش‌پرداخت از واریز 18 هزار میلیارد تومانی به منظور احداث مسکن خبر داد. وی همچنین بر پرداخت 19 هزار و 500 میلیون تومان به حساب اجرا کنندگان طرح نهضت ملی مسکن، تاکید کرد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون طرح نهضت ملی مسکن تا پایان این خبر با دلتا مگ همراه باشید.

محمود شایان، مدیر عامل بانک مسکن پیرامون شرایط باز کردن حساب به منظور پرداخت وجه و ارائه تسهیلات به متولیان طرح نضت ملی مسکن از افتتاح حساب 523 هزار و 251 نفر در طرح نهضت ملی مسکن، خبر داد. همچنین گفته می‌شود میزان پیش‌پرداخت برای این طرح به سقف 18 هزار میلیارد تومان دست یافته است.

احداث مسکن

واریز پیش‌پرداخت جهت احداث مسکن

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد:” از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده است. همچنین مابقی آن نیز نزد بانک نگهداری می‌شود. لازم به ذکر است که بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان نیز پرداخت می‌شود. همچنین از محل تسهیلات نیز تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.”

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد:” تعداد ۳۰۲ هزار و ۷۱۶ واحد به بانک برای انعقاد قرار داد معرفی شده که از این تعداد،  ۹۵ هزار و ۵۷۶ واحد قراردادهایشان منعقد شده است. همچنین مبلغ تسهیلات منعقد شده ۳۲ هزار میلیارد تومان است.”

مطلب پیشنهادی:  بخش خصوصی، پرچمدار سرمایه‌گذاری و تولید مسکن

مدیر عامل بانک مسکن، با اشاره به جدیدترین اخبار درباره چگونگی افتتاح حساب، پرداخت وجه و ارائه تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن از افتتاح 523 هزر و 251 نفر در طرح نهضت ملی مسکن تا به این لحظه ابراز امیدواری کرد.

احداث مسکن

پرداخت 10 هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان

شایان در ادامه پیرامون مجموع از واریز پیش‌پرداخت‌‌های متقاضیان به مبلغ 9 هزار و 500 هزار میلیارد تومان به حساب متولیان این طرح اطلاع داد. همچنین بر نگهداری مابقی پیش‌پرداخت‌ها در بانک تاکید نمود.

گفته می‌شود، در صورت نیاز متولیان میزان مبلغ درخواستی به شرکت‌های ساخت و ساز مسکن ملی پرداخت می‌شود.  همچنین از محل تسهیلات نیز تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

در پایان این مقام آگاه پیرامون معرفی قرارداد 302 هزار و 716 واحد به بانک، از انعقاد 95 هزار و 576 واحد و مبلغ تسهیلات 32 هزار میلیارد تومان خبر داد.

مطالعه بیشتر: برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک،مطلب« اعمال مالیات بر خانه‌های خالی » را در دلتا مگ بخوانید.

3 دیدگاه

  1. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک،مطلب« واریز 18 هزار میلیارد تومان جهت احداث مسکن» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] برای آشنایی با مطالب بیشتر و بروز در حوزه ملک،مطلب« واریز 18 هزار میلیارد تومان جهت احداث مسکن» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  3. […] با مطالب بیشتر و بروز در حوزه خرید و فروش ملک، مطلب « واریز 18 هزار میلیارد تومان جهت احداث مسکن» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

خبر خوش برای مالکین واحدهای مسکن مهر

روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه ‌و شهرسازی کشور بیان کرد که بیش از دو میلیون واحد مسکو…