خرید آپارتمان در خلیج فارس با یک میلیارد

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لازم است بدانید قسمتی از زمین‌های جنوبی محله خلیج فارس در گذشته جزو اراضی قلعه اسماعیل‌آباد و محله یافت‌آباد به شمار می‌‌رفت. در این مطلب از دلتامگ با محله خلیج فارس بیشتر آشنا خواهید شد.
محله خلیج فارس تهران

می‌توان گفت مهم‌ترین دلیل محبوبیت محله خلیج فارس که باعث افزایش تقاضای خرید در این منطقه شده است، دسترسی بسیار مناسب و امکانات رفاهی فراوان است؛ امروز در این مطلب از دلتامگ قصد داریم درباره این محله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم؛ در صورتی که تصمیم به خرید آپارتمان در خلیج فارس را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اجاره خانه در تهران

محله خلیج فارس تهران کجاست؟

محله خلیج فارس در جنوب غربی تهران و در منطقه 18 شهرداری قرار گرفته است که در گذشته به سه ناحیه خلیج فارس شمالی، جنوبی و نوروزآباد تقسیم شده که بعدها محله نوروزآباد از آن جدا شده است. اکنون این محله از شمال به بزرگراه فتح و خیابان آذری، از جنوب به منطقه 7 و بزرگراه آیت الله سعیدی، از غرب به منطقه 18 و بزرگراه آزادگان و از شرق به بزرگراه آیت الله سعیدی در منطقه 17 و منطقه 19 متصل می‌شود. نام قدیم محله خلیج فارس، محله شماره 2 بود؛ علت این نامگذاری نیز به دلیل ساخت دومین سازمان تامین اجتماعی در این محله بود.

محله خلیج فارس شمالی کجاست؟

محله خلیج فارس شمالی در منطقه ۱۸ قرار دارد و از شمال به بزرگراه فتح، از شرق به بلوار ثارالله و بلوار خلیج‌فارس، از جنوب به بلوار مهتدی، از غرب به خیابان رهنما متصل می‌شود و با محله‌های ‌شهرک استقلال، تهرانسر شمالی، هفده شهریور، فتح، تهرانسر شرقی، نوروزآباد، خلیج فارس جنوبی، سعیدآباد، شهرک هواپیمایی و شهرک دریا همسایه است.

محله خلیج فارس جنوبی کجاست؟

محله خلیج فارس جنوبی در منطقه ۱۸ قرار دارد و از شمال به بلوار ثارالله، از شرق به بلوار مهتدی، از جنوب به بزرگراه آزادگان و از غرب به بلوار خلیج‌فارس متصل می‌شود و با محله‌های ‌خلیج‌فارس شمالی، یافت‌آباد جنوبی، نوروزآباد و سعیدآباد همسایه است.

خرید آپارتمان در خلیج فارس

دریاچه شهدای خلیج فارس کجاست؟

حتما تاکنون نام شهرک مسکونی و برج‌های سر به فلک کشده چیتگر را شنیده‌اید. دریاچه شهدای خلیج‌فارس یا همان دریاچه چیتگر در منطقه 22 شهرداری تهران قرار دارد که 130 هکتار مساحت دارد؛ این مجموعه تفریحی شامل پارکینگ، سرویس بهداشتی، غرفه‌های خوراکی و نمازخانه، آبنمای موزیکال و آلاچیق است. برای رفتن به این مکان تفریحی زیبا می‌توانید از طریق مترو دریاچه شهدای خلیج فارس که شامل ایستگاه‌های ایران خودرو و دریاچه چیتگر است، استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی:  فرصت خرید آپارتمان در سهروردی، قلب تهران را از دست ندهید

دریاچه شهدای خلیج فارس تهران

امکانات محله خلیج فارس تهران

  • بوستان مادر
  •  بوستان پروین اعتصامی،
  •  بازار میوه و تره‌بار خلیج فارس،
  •  غذاخوری گلبرگ یک،
  •  رستوران ابوذر،
  •  رستوران حسین دادا،
  •  رستوران و سالن پذیرایی،
  •  رستوران مهماندار،
  • مجتمع تجاری اداری کاکتوس،
  •  مجتمع تجاری مسکونی خلیج فارس
  • بازار پرندگان خلیج

خلیج فارس تهران روی نقشه

اگر تصمیم به خرید آپارتمان در خلیج فارس را دارید، برای آشنایی بیشتر با این محله نقشه زیر را مشاهده کنید.

راه‌های دسترسی به محله خلیج فارس

این محله با دسترسی به خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی از بهترین موقعیت جغرافیایی برخوردار می‌باشد. همچنین با نزدیکی به خطوط ریلی بین شهری مانند ایستگاه مترو آزادگان و ایستگاه مترو نعمت آباد موجبات تسریع تردد آسان ساکنین این محله را فراهم کرده است. خلیج فارس با چهار بزرگراه فتح، آیت الله سعیدی و بزرگراه آزادگان احاطه شده است.

قیمت خرید آپارتمان در خلیج فارس

انتخاب محله برای زندگی در تهران تا حدودی سخت‌تر از باقی شهرها است؛ چرا که باید محله‌ای انتخاب شود که بتوانید به راحتی به سایر محله‌ها دسترسی داشته داشته باشید و علاوه بر آن قیمت ملک نیز در آن محدوده مناسب باشد؛ خرید آپارتمان در خلیج فارس می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را برطرف کند؛ در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در این محله بین 25 تا 40 میلیون است؛ در ادامه چند نمونه از آگهی‌های خرید آپارتمان در سایت دلتا را مشاهده کنید.

 متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع قیمت کل
50 متر نوساز 24,000,000

1,200,000,000

120 متر

1 سال ساخت

32,083,000

3,850,000,000

78 متر

3 سال ساخت

30,769,000

2,400,000,000

قیمت اجاره آپارتمان در خلیج فارس تهران

اگر بودجه کافی برای خرید خانه ندارید، می‌توانید با قیمتی مناسب اقدام به اجاره آپارتمان در خلیج فارس کنید؛ برای آگاهی از قیمت اجاره تعدادی از فایل‌هایی که در جدول زیر آورده شده را مشاهده کنید.

متراژ

سن بنا

قیمت رهن

قیمت اجاره

60 متر

8 سال ساخت

110,000,000

10,000,000

70 متر

7 سال ساخت

100/000/000

7/000/000

70 متر

نوساز

400/000/000

——

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…