خرید آپارتمان در آذری با کمترین بودجه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله آذری یکی از محلات قدیمی تهران است. آذری نزدیکترین محله به مراکز تجاری و مذهبی همچون بازار یافت‌آباد، بازار امامزاده حسن و امامزاده عبدالله به شمار می‌رود. با خرید آپارتمان در آذری به مکان‌های تجاری و مذهبی مهم تهران دسترسی خواهید یافت.
خرید آپارتمان در آذری

محله آذری در منطقه 17 شهرداری تهران واقع شده است. این محله در مرکزیت شهر تهران قرار دارد. جالب است بدانید آذری سابقا در مسیر رفت‌وآمد مردم بین تهران تا قزوین قرار داشت. آذری در گذشته به سه دلیل قرارگیری در مجاورت خیابان قزوین، روستای قلعه و امامزاده حسن رشد و توسعه پیدا کرد. اگر قصد خرید آپارتمان در آذری را دارید برای آشنایی بیشتر پیرامون این محله تا پایان این خبر با دلتامگ همراه باشید.

محله آذری تهران کجاست؟

محله آذری که یکی از محله‌های بسیار قدیمی تهران است نزدیکی بسیاری به بازار مبل یافت‌آباد دارد. مجاورت این محله با سه راه آذری، دروازه قزوین تهران و خیابان قزوین باعث شده که به یکی از شلوغ‌ترین و پرترافیک‌ترین محله‌های تهران تبدیل شود. اگر قصد خرید آپارتمان در آذری را دارید باید بدانید که با محله‌های امامزاده حسن ، محله شبیری ، محله شاندیز ، محله تولید دارو ، محله امامزاده عبدالله ، محله شبیری و محله طوس همسایه خواهید شد. همچنین خیابان قزوین و چهل و پنج متری زرند از شمال، خیابان مشفق کاشانی و اسدنژاد از جنوب، خیابان لقمان حکیم از شرق و بزرگراه آیت‌الله سعیدی از غرب این محله را احاطه کرده‌اند.

کال تو اکشن آذری

نقشه محله آذری تهران

در تصویر زیر، مرزبندی محله آذری را مشاهده می کنید.

راه‌های دسترسی به محله آذری

محله آذری با دسترسی به خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی از بهترین موقعیت جغرافیایی برخوردار می‌باشد. همچنین پایانه شمشیری و خطوط اتوبوسرانی آذری -آزادی و آذری-انقلاب موجبات دسترسی راحت و آسان ساکنین این محله را فراهم کرده است.  همچنین وجود سه راه آذری به عنوان گذرگاهی مناسب برای تردد بین مناطق 17 ، 18، 10 و 9 از دیگر مواهب برای مردم ساکن در این منطقه به شمار می‌رود.

قیمت خرید آپارتمان در آذری

این محله یکی از محلات قدیمی در جنوب تهران به شمار می‌رود. میانگین قیمت خرید آپارتمان در آذری تهران نسبت به سایر محلات پایین است. قیمت هر متر مربع خانه در این محله از 37 میلیون تومان شروع و تا 56 میلیون تومان متغیر است. این یعنی برای خرید یک واحد آپارتمان صد متری نوساز در این منطقه به 3 میلیارد و 750 میلیون تومان بودجه نیاز دارید.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه اجاره آپارتمان در کوی فراز تهران
متراژ سن بنا قیمت هر مترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
65 متر 10 سال ساخت    56,923,000 3,700,000,000
142 متر 8 سال ساخت 46,479,000 6,600,000,000
60 متر 22 سال ساخت 48,333,000 2,900,000,000

اجاره آپارتمان در آذری

از آنجایی که قیمت خرید خانه در این محله نسبت به سایر مناطق تهران کمتر است پس می‌توان نتیجه گرفت قیمت اجاره آپارتمان در آذری نیز نسبت به سایر مناطق تهران کمتر و معقول‌تر باشد.

متراژ سن بنا قیمت رهن(تومان) قیمت اجاره(تومان)
45 متر 12 سال ساخت ۳۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ رهن کامل
60 متر 5 سال ساخت ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰
52 متر 12 سال ساخت ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۷۰۰٬۰۰۰

امکانات این محله

این محله امکانات تفریحی ، مذهبی، درمانی و رفاهی بسیاری دارد. این امکانات شامل بر بوستان گل گندم، بوستان فتح المبین، بوستان نوجوان، بوستان آتش نشان، بوستان سرو، بوستان بنفشه، مجموعه ورزشی گل گندم، بازار مبل یافت آباد، بازار امامزاده حسن،  امامزاده عبدالله، بیمارسنات غیاثی، بیمارستان ضیائیان و مجتمع تجاری گلها می‌شود.

دسترسی به محله آذری

سخن پایانی

سرای محله آذری از امکانات خوب فرهنگی این محله است که خدمات بسیار مناسبی را به ساکنان منطقه ارائه می دهد. با خرید آپارتمان در آذری از امکانات خوب این محله برخوردار خواهید شد. همچنین با توجه به نزدیکی این محله به مراکز مهم تجاری و مذهبی تهران، می‌توانید به راحتی به این مراکز دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

قیمت خرید آپارتمان در پل رومی تهران چند؟

پل رومی نام محله‌ای است که از سال‌ها پیش به دلیل وجود پلی در شمال شهر تهران به همین نام وج…