محله مینا تهران کجاست؟

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این محله یکی از محلات قدیمی و پر رفت‌و آمد در منطقه 14 شهرداری تهران به شمار می‌رود.
محله مینا

خرید آپارتمان درمحله‌ مینا

محله مینا در منطقه 14 شهرداری تهران واقع شده است. این محله در محدوده جنوب شرقی تهران قرار دارد. همچنین این محله دارای طرح زوج و فرد می‌باشد. با وجودی اینکه این منطقه از محلات قدیمی تهران محسوب می‌شود، اما آپارتمان‌های نوساز و مدرن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌سازد. برای اخذ گزارشات بیشتر پیرامون محله مینا تا پایان این خبر با ما همراه باشید.

محله مینا

قیمت خرید آپارتمان در محله مینا

این محله از شمال به میدان شکوفه، خیابان ابن سینا، خیابان دژکام، خیابان شکوفه و خیابان شکوری و از شرق به خیابان تاجیک، از جنوب به خیابان مخبر جنوبی، خیابان مخبر شمالی و بزرگراه محلاتی و از غرب به خیابان هفده شهریور و خیابان کیامنش منتهی می‌شود. همچنین این محله با محله‌های آبشار، قیام، مینای جنوبی، دلگشا، سرآسیاب دولاب و جابری مجاورت دارد. میانگین قیمت خرید آپارتمان در این محله نسبت به سایر مناطق تهران پایین است.

این منطقه جنوبی از شمال به خیابان مخبر شمالی، از شرق به بزرگراه محلاتی، از جنوب به خیابان آیت الله سعیدی و ازغرب به خیابان هفده شهریور و بلوار قیام متصل گردیده است. این محله با محلات آبشار، قیام دولاب، خاوران و مینا شمالی مجاورت دارد.

مطلب پیشنهادی:  هر آنچه برای خرید آپارتمان در دهکده المپیک لازم است بدانید

نقشه محله مینا

نمای کلی محله مینا تهران را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

راه‌های دسترسی به محله مینا

این محله به دلیل نزدیکی به دو بزرگراه محلاتی از شرق و بزرگراه امام علی از جنوب بهترین موقعیت دسترسی به وسایل نقلیه عمومی را دارا می‌باشد. همچنین نزدیکترین ایستگاه مترو به نام مترو اهنگ موجبات تردد آسان و راحت ساکنین آن را فراهم کرده است. وجود خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی رفت و آمد مردم این منطقه را بیش از پیش تسهیل کرده است.

محله مینا

امکانات به محله مینا

این محله امکانات رفاهی، تفریحی و مذهبی بسیاری را در خود جای داده است. این امکانات شامل بوستان شهید گمنام، بوستان اشکان، بوستان اسپندی، استخر ادیب و بازار میوه و تره‌بار، مسجد خداداد و مسجد شهابی می‌شود.

مطالعه بیشتربررسی نرخ تورم از سوی مرکز آمار ایران»

2 دیدگاه

  1. […] برای آشنایی بیشتر با مطالب بروز در حوزه ملک، مطلب «قیمت مسکن در محله مینا » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: برای آشنایی بیشتر در حوزه ملک، مطلب «قیمت مسکن در محله مینا  » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…