قیمت مسکن در فاز 11 پردیس چند؟

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این گزارش قصد داریم به کسانی که قصد خرید آپارتمان در پردیس را دارند، ضمن معرفی فاز 11 پردیس قیمت مسکن در این فاز را بررسی کنیم.
حومه تهران

افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در پردیس باعث شده تا تعداد فازهای این شهر جدید نیز افزایش یابد به گونه‌ای که اکنون 11 فاز در این شهرک ساخته شده است؛ البته فازهای انتهایی هنوز تکمیل نشده است. اگر به دنبال خرید آپارتمان در پردیس هستید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

قیمت آپارتمان در پردیس چگونه است؟

پردیس یکی از شهرهای جدید تهران است که 300 هزار نفر جمعیت شرق پایتخت را در خود جای داده است و  امروزه به دلیل افزایش بیش از حد قیمت خانه در تهران، رونق بسیار زیادی گرفته است.

شهر جدید پردیس از 11 فاز تشکیل شده که فازهای ابتدایی آن به دلیل قدیمی بودن از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به فازهای انتهایی برخوردار هستند؛ به گونه‌ای که شما برای خرید آپارتمان در فاز یک و دو پردیس به بودجه بیشتری نیاز دارید. در صورتی که به دنبال آپارتمان با قیمت مناسب‌تری هستید آینده فاز 11 پردیس بسیار روشن است و برای خرید خانه انتخاب مناسبی است.

آپارتمان‌های فاز 11 پردیس به صورت برج‌های 14 طبقه ساخته شده‌اند که در هر طبقه 4 واحد شمال شرقی، 4 شمال غربی، 4 جنوب شرق و 4 جنوب غربی قرار دارد که نقشه همه واحدها به صورت قرینه و مشابه است. بعد از احداث دریاچه فاز 11 پردیس، ویو این واحدها بسیار جذاب‌تر خواهد شد و متقاضیان خرید واحدها بیشتر می‌شود.

خرید آپارتمان در پردیس

موقعیت جغرافیایی فاز 11 پردیس

فاز یازده پردیس، در شمال آزادراه تهران-پردیس و جاده قدیم تهران-جاجرود قرار گرفته که 25 کیلومتر با تهران فاصله دارد؛ این فاز از 5 زون تشکیل شده که بهترین منطقه فاز 11 پردیس را زون‌های 1، 4 و 5 تشکیل می‌دهند چرا که به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع، در میان افراد از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

این واحدها از امکاناتی چون پکیج و رادیاتور، کولر، درب ضد سرقت، آیفون تصویری برخوردار هستند. اما لازم است بدانید که آپارتمان‌های این فاز همگی بدون پارکینگ هستند و محل پارک خودرو در محوطه اختصاصی هر برج قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز در مورد فازهای مختلف شهر پردیس

در این فاز امکاناتی چون مدرسه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجتمع تجاری و … وجود دارد. اما با توجه به افزایش رو به افزون جمعیت باید امکانات رفاهی بیشتری برای این فاز درنظر گرفته شود.

خرید آپارتمان در پردیس

قیمت خرید آپارتمان در پردیس فاز 11

در حال حاضر یک واحد 105 متری، دو خوابه، دو سال ساخت با امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری متری 14 میلیون و 250 هزار تومان قیمت گذاری شده است. یک واحد 87 متری یک سال ساخت، دو خوابه، طبقه 11، با امکانات انباری، آسانسور و پارکینگ متری 20 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

معایب فاز 11 پردیس برای زندگی

هریک از فازهای شهر پردیس به دلیل قدمت کم این شهر مزایا و معایبی دارد که در ادامه به معایب فاز 11 می‌پردازیم.

  • هر کدام از ساختمان‌های این فاز دارای دو آسانسور است که باتوجه به جمعین این مورد یکی از ضعف‌های آن به شمار می‌آید.
  • این ساختمان‌ها دارای لابی یا بخش مدیریت نیستند و واحدهای مسکونی از همان طبقه همکف شروع می‌شود. به دلیل رفت و آمد زیاد از جلو در واحدهای همکف و چشم‌اندازی محدود قیمت‌های این طبقات بسیار پایین‌تر است.
  • افرادی که خودروی شخصی ندارند، ممکن است در رفت و آمد به تهران و بین فازهای پردیس دچار مشکل شوند.
  • عدم وجود پارکنیگ در ساختمان‌ها نیز از جمله معایب دیگر این فاز به حساب می‌آید.

مطالعه بیشتر: مزایا و معایب خرید خانه در شهر جدید پردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در شهر پردیس

همچنین بخوانید

کدام فاز از شهر پردیس برای خرید خانه مناسب‌تر است؟

یکی از قدیمی‌ترین فازهای پردیس، فاز 1 می‌باشد. در این فاز واحدهای لوکس ویلایی چشم هر رهگذر…