متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را به موقع پرداخت کنند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که انتظار می‌رود متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را به‌موقع واریز کنند، گفت: به‌هیچ وجه نباید اجازه دهیم امید مردم به ناامیدی تبدیل شود.
ساخت واحدهای مسکونی

به گزارش دلتا مگ به نقل از تسنیم، علیرضا جعفری در جلسه با پیمانکاران پروژه‌های مسکونی شهر جدید پردیس اظهار کرد: شرکت عمران با توجه به تعهدی که به متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهر جدید داده، باید تا یک ماه آینده برنامه زمانبندی و اجرایی مشخصی در پیشبرد و تحویل پروژه‌های مسکن مهر به آن‌ها ارائه دهد.

وی با تأکید بر این‌که به هیچ وجه نباید اجازه دهیم امید مردم به ناامیدی تبدیل شود، افزود: شرکت عمران شهرهای جدید بدون شک هرگونه همکاری لازم در تأمین مالی پروژه‌های مسکن مهر نیمه کاره به ویژه در حوزه تهاتر را داشته و آمادگی لازم برای دریافت درخواست پیمانکاران در این بخش را دارد.

جعفری با یادآوری توقف ساخت برخی پروژه‌های اقدام ملی مسکن با پیشرفت کمتر از 10 درصد، تصریح کرد: در این دوره تصمیم بر آن شدیم به منظور ساماندهی متقاضیان، پیمانکاران و تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این واحدها، طی فرآیندی بر اساس شرایط طرح نهضت ملی مسکن تغییر و قرارداد جدید برای آن‌ها تنظیم شده تا مشمول تسهیلات این طرح نیز شوند.

متقاضیان نهضت ملی مسکن

وی ادامه داد: ضریب بالای ناخالصی پروژه‌های اقدام ملی مسکن یکی از مشکلات است؛ این مسئله با افزایش سهم متقاضیان به آن‌ها فشار می‌آورد که باید با بازنگری سهم‌ها در آن پروژه‌ها هرچه سریع تر به نفع مردم اصلاح شود.

مطلب پیشنهادی:  تهاتر ملک چیست و چه مزایایی دارد؟

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر تسریع فرآیند ابلاغ تغییر شاخص مبنای پیمان و قراردادهای محوطه، گفت: در این راستا موضوعات مربوط به ابلاغ قراردادهای مهندسین مشاور نیز انجام و تعیین تکلیف شود.

جعفری با تأکید بر نقش چشمگیر متقاضیان در تسریع روند ساخت پروژه‌های مسکونی اظهار کرد: شرکت عمران شهرهای جدید تمامی تلاش خود برای تسریع در تحویل واحدها را به کار گرفته و پیمانکاران نیز با تمام قوا پای کار آماده‌اند. انتظار می‌رود متقاضیان نیز با پرداخت به موقع سهم خود طی مراحل اعلام شده و همچنین به تناسب پیشرفت پروژه‌ها، به این فرآیند کمک کرده و مانع از توقف اقدامات در این بخش شوند.

مطالعه بیشتر: مطلب «آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …