قیمت خرید آپارتمان در چهارصد دستگاه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد اجاره یا خرید آپارتمان در چهارصد دستگاه را دارید، تا انتهای این مطلب با دلتا مگ همراه باشید.
خرید آپارتمان در چهارصد دستگاه

یکی از محله‌های خوب تهران که قیمت خرید خانه در آن متعادل و معقول است، محله چهار صد دستگاه است. با خرید آپارتمان در چهارصد دستگاه می‌توانید سرمایه‌گذاری خوبی در شرق تهران داشته باشید. اگر می‌خواهید با این محله بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

چهارصد دستگاه کجاست؟

چهارصد دستگاه در محدوده‌ شرقی تهران واقع شده است. این محله در منطقه 14 قرار گرفته و از شمال با خیابان پیروزی و خیابان پرواز، از شرق با خیابان زینتی افخم، از جنوب با بزرگراه امام علی، خیابان نیکنام و خیابان درودیان و از غرب با خیابان نور صالحی و خیابان شکوفه محدود شده است. همچنین با خرید آپارتمان در چهارصد دستگاه با محله‌های ‌صفا، زاهد گیلانی، دلگشا، سرآسیاب دولاب و جابری همسایه خواهید شد. بخشی از بافت قدیمی این محله به دلیل تاسیس و ساخت بزرگراه امام علی تخریب شد.

کال تو اکشن چهارصد دستگاه

نقشه محله چهارصد دستگاه

تصویر زیر، نقشه محله چهارصد دستگاه را به همراه خیابان های اطراف و مکان های مهم را مشخص کرده است.

راه‌های دسترسی به این محله

ایستگاه متروی نزدیک به این محله، ایستگاه متروی ابن‌سینا است. ایستگاه اتوبوس نیکنام نیز در این محله برای رفت‌وآمد عموم در نظر گرفته شده است. یکی از محله‌هایی است که امروزه به مکانی فرهنگی تبدیل شده است، میدان اصلی این محله است که با نام میدان مشاهیر شناخته می‌شود. در این میدان از تندیس بزرگانی همچون استاد معین استفاده شده که نشان‌دهنده قدمت این محله است.

دسترسی چهارصد دستگاه

قیمت خرید آپارتمان در چهارصد دستگاه

خیابان چهارصد دستگاه یکی از خیابان‌های طولانی تهران است که در نهایت به خیابان پیروزی می‌رسد.  قیمت خرید آپارتمان در چهارصد دستگاه نسبت به سایر مناطق تهران نه کم و نه زیاد است؛ بلکه حد وسط مناطق بالای شهر و پایین‌شهر تهران محسوب می‌شود. قیمت هر متر آپارتمان در این محله از 50 میلیون تا 65 میلیون متغیر است. برای خرید یک واحد آپارتمان 39 متری در این منطقه به دو میلیارد و صد میلیون تومان بودجه نیاز دارید.

مطلب پیشنهادی:  برای خرید آپارتمان در زعفرانیه چقدر بودجه نیاز است؟

متراژسن بناقیمت هر مترمربع (تومان)قیمت کل (تومان)
37 متر14 سال ساخت۵۵,۵۴۱,۰۰۰ ۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
44 متر24 سال ساخت۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
105 متر20 سال ساخت۶۴,۲۸۶,۰۰۰ ۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

اجاره آپارتمان در چهارصد دستگاه

از آنجایی که بافت محله چهارصد دستگاه قدیمی است و اکثر خانه‌های آن قدمتی بالای ده سال دارند، اجاره آپارتمان در چهارصد دستگاه کمی نسبت به مناطق اطراف آن ارزان‌تر است.

متراژسن بناقیمت رهن (تومان)قیمت اجاره (تومان)
102 متربیشتر از 30 سال۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۶,۰۰۰,۰۰۰
60 متر15 سال ساخت۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۸,۰۰۰,۰۰۰
110 متر12 سال ساخت۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰۹,۵۰۰,۰۰۰

سخن پایانی

این محله دارای محدوده‌ زوج و فرد است. با خرید آپارتمان در چهارصد دستگاه می‌توانید به بوستان چهارصد دستگاه و کتابخانه ابن‌سینا دسترسی پیدا کنید. همچنین خانه و موزه استاد معین، کافه‌رستوران سورینو، رستوران ماندیرو و مجتمع تجاری اداری آرامیس از جمله امکانات این محله هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله اندرزگو تهران کجاست؟+نمونه آگهی

با توجه به اینکه بلوار اندرزگو به خیابان‌های اصلی مانند فرشته، فرمانیه، کامرانیه و قیطریه …