فرصت استثنایی خرید آپارتمان در نبرد را از دست ندهید

1
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله نبرد یکی از محلات قدیمی و پر تردد شهر تهران محسوب می‌شود. این محله از امکانات حمل ونقل بهتری نسبت به سایر محلات مجاور، برخوردار است. با خرید آپارتمان در نبرد از امکانات این محله برخوردار شوید.
خرید آپارتمان در نبرد

برای خرید آپارتمان در نبرد تهران قبل از هر چیز باید با ویژگی‌های این محله آشنا باشیم. محله‌ای قدیمی با امکاناتی به‌روز، مقصد شهروندان زیادی است که قصد خرید خانه را دارند. علاوه بر ویژگی‌های خوب این محله، قیمت خرید آپارتمان در محله نبرد متوسط ارزیابی شده و گزینه‌ای اقتصادی برای خرید ملک شناخته می‌شود. همراه دلتامگ با این محله بیشتر آشنا شوید.

محله نبرد کجاست؟

محله نبرد در شرق تهران واقع شده و یکی از خیابان‌های پر تردد، با امکانات رفاهی بالا و دسترسی راحت است. اتوبان محلاتی خیابان نبرد را به دو بخش نبرد شمالی (حدفاصل اتوبان محلاتی تا خیابان پیروزی) و نبرد جنوبی (حدفاصل اتوبان محلاتی تا بلوار شهید ده حقی) تقسیم می‌کند. این خیابان در منطقه 14 و 15 تهران قرار دارد. با خرید آپارتمان در نبرد از شمال به خیابان پیروزی، از شرق به چهارراه کوکاکولا، از جنوب به ترمینال و خیابان خاوران می‌رسد.

کال تو اکشن نبرد

نقشه محله نبرد در شرق تهران

 دسترسی محله نبرد تهران

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شهروندان تهران دسترسی محل سکونت و کار است. حمل‌ونقل عمومی با مترو، اتوبوس‌های تندرو و تاکسی این دغدغه را تا حدودی برطرف کرده و محله نبرد از این نظر جزو محلات با دسترسی عالی قرار می‌گیرد. خط 4 مترو، تهران را از شرق به غرب وصل می‌کند و از ایستگاه کلاهدوز تا ارم سبز را شامل می‌شود.

ایستگاه نبرد هم در میانه خط 4 قرار دارد و امتیاز ویژه‌ای برای افرادی که قصد خرید آپارتمان در نبرد را دارند محسوب می‌شود. خط 3 اتوبوس‌های تندرو نیز در اتوبان بسیج قرار دارد و از پایانه خاوران آغاز شده و به پایانه حمل‌ونقل علم و صنعت می‌رسد. به‌صورت کلی می‌توان از خطوط 4، 6 و 7 مترو و همچنین خطوط 3 و 9 BRT که از منطقه 14 و نزدیکی محله نبرد عبور می‌کنند استفاده کرد.

دسترسی به محله نبرد

خرید آپارتمان در نبرد تهران

محله نبرد به دلیل امکانات بالا و دسترسی خوبی که دارد جزو محلات محبوب شرق تهران محسوب می‌شود. هر چند که متقاضی خرید آپارتمان در محله نبرد زیاد است؛ ولی با یک بررسی ساده می‌توان فهمید که قیمت آپارتمان در محله نبرد، متوسط ارزیابی می‌شود. خیابان نبرد به دلیل ایستگاه مترو نبرد که در خط 4 متروی تهران قرار دارد و خیابان پیروزی که از معروف‌ترین خیابان‌های شرق تهران بوده، مقصد بسیاری از شهروندان برای خرید آپارتمان است. قیمت آپارتمان در این محله از متری 50 میلیون تا 86 میلیون تومان متغیر است.

متراژسن بناقیمت هر مترمربع(تومان)قیمت کل(تومان)
90 متر17 سال ساخت4,500,000,00050,000,000
44 متر6 سال ساخت3,250,000,00073,864,000
55 متر17 سال ساخت3,150,000,00057,273,000
مطلب پیشنهادی:  جنت آباد شمالی، محله‌ای پر تقاضا در تهران

اجاره آپارتمان در نبرد تهران

ممکن است که قصد شما برای شناختن محله نبرد خرید خانه در این محله نباشد و تنها به دنبال اجاره آپارتمان در نبرد باشید. اجاره خانه در این محله نیز به‌خاطر قیمت پایین مسکن، متعادل و معقول است.

متراژسن بناقیمت رهن(تومان)قیمت اجاره(تومان)
45 متر6 سال ساخت200,000,0005,000,000
100 متر6 سال ساخت600,000,00010,000,000
60 متر12 سال ساخت350,000,0006,000,000

امکانات محله نبرد

محله نبرد یکی از محله‌های خوب شرق تهران و نه‌تنها دسترسی خوبی به سایر نقاط تهران دارد، بلکه از امکانات خوبی هم برخوردار است. با خرید آپارتمان در نبرد می‌توانید از تمام امکانات این محله به‌راحتی و با آسودگی خاطر استفاده کنید. یکی از بهترین مزایای این محله داشتن چند بیمارستان و درمانگاه دولتی است که در هزینه‌های درمان شما بسیار موثر است.

بوستان‌های نبرد تهران

خیابان نبرد به خیابان‌های پر ترددی چون پیروزی، بلوار ابوذر، ده حقی، پرستار، بزرگراه آهنگ، خاوران، بقایی و… پیوند خورده است. نزدیک‌ترین پارک‌ها به محله نبرد پارک بسیج و شهربازی آن بوده که در کنار بوستان سهند، بوستان پرستار و بوستان ترنج و… فضای سبز و تفریحی خوبی به این محله اضافه کرده است. همچنین بازار گل محلاتی نیز در نزدیکی این محله قرار دارد.

مرکز خریدهای نبرد

اگر اهل خرید و پاساژ گردی هستید این محله با مغازه‌های گوناگون و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مقصد خوبی برای شما است. همچنین مرکز خرید لوتوس پیروزی، مجتمع تجاری کساء و مرکز خرید قائم از معتبرترین مرکز خریدهای این محدوده شناخته می‌شوند.

مراکز خرید نبرد

بیمارستان‌های نبرد

نزدیک‌ترین بیمارستان‌ها به محله نبرد بیمارستان فجر، بیمارستان مردم و بیمارستان بعثت نهاجا است. درمانگاه‌های عمومی و همچنین کلینیک‌های پزشکان نیز در این محله وجود دارد. همچنین داروخانه ابیانه (خیابان نبی اکرم) و داروخانه شرق تهران (چهارصد دستگاه) از داروخانه‌های شبانه‌روزی نزدیک به محله نبرد است.

سخن پایانی

خرید آپارتمان در نبرد تهران برای کسانی که می‌خواهند در یک محله خوب و آرام با امنیت بالا زندگی کنند یک انتخاب عالی است. حتی اگر قصد شما تنها سرمایه‌گذاری در بخش مسکن باشد بازهم خرید خانه در این محله می‌تواند یک سرمایه‌گذاری خوب و مناسب باشد.

یک نظر

  1. […] بیشتر: برای آشنایی بیشتر در حوزه ملک، مطلب « محله نبرد، با بهترین امکانات حمل ونقل شهری » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…