یک خانه ۷۰ متری در تهران چند؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از آپارتمان‌های ۷۰متری که طی یک ماه اخیر در سطح شهر تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.
اتحادیه املاک تهران

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، در یک ماه اخیر، بیش از 500 معامله از 4000 معامله انجام‌شده در تهران مربوط به واحدهایی با متراژ بین 65 تا 75 متر بوده است. در ادامه ما به بررسی قیمت خانه ۷۰ متری در تهران خواهیم پرداخت.

این واحدها طرفداران زیادی بین افرادی که قصد خرید یا اجاره مسکن دارند، دارد. لازم به ذکر است: قیمت‌ها براساس معاملاتی است که در یک ماه اخیر انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک چون متراژ، قدمت بنا، امکانات و… متفاوت خواهد بود. این ارقام به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌ها را عنوان نمی‌کند.

این رسانه دخل و تصرفی در این ارقام ندارد و برای تعیین قیمت مسکن در یک منطقه یا محله در ابتدا باید شرایط دقیق ملک را سنجید.

قیمت خانه ۷۰ متری در تهران

بررسی قیمت خانه‌های 70 متری

یک دستگاه آپارتمان 70 متری و 15 ساله در عباس آباد متری 36 میلیون و 712 هزار تومان معامله شد. قیمت مسکن برای خرید واحدی 70 متری و 55 ساله در بریانک متری 28 میلیون تومان بوده است.

ارامنه یک محله در شرق تهران است که معمولا قیمت مسکن در آن پایین‌تر از قیمت مسکن در تهران است. واحدی 68 متری و نوساز در ارامنه متری 26 میلیون و 176 هزار تومان به فروش رفت.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خانه های کلنگی کاهشی شد

همچنین برای خرید یک خانه 74 متری و یک ساله در ستارخان نیز 39 میلیون و 935 هزار تومان هزینه به ازای هر متر مربع پرداخت شد.

میدان ولیعصر در مرکز تهران و منطقه 6 شهرداری قرار گرفته است. واحدی 67 متری و 20 ساله در این محله متری 40 میلیون و 274 هزار تومان فروخته شد. واحدی 72 متری و 4ساله در صادقیه نیز به 44 میلیون تومان هزینه به ازای هر متر مربع نیاز دارد.

یک دستگاه آپارتمان 68 متری و 19 ساله در سلسبیل شمالی متری 21 میلیون و 789 هزار تومان به فروش رسید. خرید واحدی 73 متری و 16ساله در تهران ویلا نیز به 41 میلیون و 889 هزار تومان سرمایه به ازای هر متر مربع نیاز داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …