قیمت آپارتمان در فلسطین تهران چند؟

2
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فلسطین یکی از محله‌های منطقه 6 تهران محسوب می‌شود که با محله‌های معروفی همچون کشاورز، انقلاب، دانشگاه تهران، پارک لاله و ... مجاورت دارد.
خرید آپارتمان در فلسطین

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در فلسطین هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

فلسطین یکی از محله‌های قدیمی پایتخت محسوب می‌شود که حتی سن برخی از واحدهای مسکونی آن به بالای 45 سال هم می‌رسد. در این محله تعداد واحدهای مسکونی 10 تا 25 ساله بسیار زیاد است. البته در طی سالیان اخیر ساخت‌وسازهای بسیاری در این محله انجام شده است اما با گذر از محله فلسطین همچنان بافت قدیمی و سنتی آن قابل رویت است.

خیابان فلسطین به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. تقاطع خیابان انقلاب را که رد کنید، وارد فلسطین جنوبی می‌شوید. قسمت جنوبی خیابان فلسطین با خیابان پاستور تقاطع دارد. البته گفتنی است که خیابان فلسطین یک طرفه است. یعنی فقط می‌توانید از میدان فاطمی به سمت پایین، یعنی خیابان جمهوری بروید.

اگر بخواهیم در خصوص موقعیت قرارگیری خیابان فلسطین توضیح دهیم باید عنوان کنیم که این خیابان به ترتیب از شمال به جنوب با بلوار کشاورز، خیابان طالقانی، خیابان انقلاب، خیابان جمهوری و خیابان پاستور (نهاد ریاست جمهوری) تقاطع دارد.

قیمت آپارتمان در فلسطین تهران

گفتنی است، بخش جنوبی این خیابان در محدوده نهاد ریاست جمهوری، کاخ مرمر  و حسینیه امام خمینی قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  راهکار دولت برای رفع مشکلات بازار مسکن

اگر به دنبال خرید آپارتمان در فلسطین تهران هستید؛ لازم است که بدانید تنوع متراژی در این محله زیاد است. افرادی که چه به دنبال خانه‌های زیر 80 متر و چه کسانی که به دنبال واحدهای مسکونی بزرگ متراژ هستند به راحتی امکان یافتن خانه ایدئال خود را خواهند داشت.

قیمت مسکن در این محله از متری 32 میلیون تومان آغاز و به متری 40 میلیون تومان نیز می‌رسد.

خیابان فلسطین به خیابان‌های مهمی همچون خیابان جمهوری، لبافی نژاد، کشاورز، طالقانی، جویبار، ایتالیا، نظری و … متصل شده است؛ همین موضوع یک امتیاز مهم برای خرید خانه در فلسطین تهران محسوب می‌شود.

با خرید آپارتمان در فلسطین تهران شما به راحتی به مراکز آموزشی، درمانی، اداری، رفاهی و … دسترسی دارید و به دلیل دسترسی راحت به سایر مناطق تهران، امکان استفاده از امکانات سایر محلات و مناطق تهران را خواهید داشت.

مطالعه بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در محله کمیل چقدر آب می‌خورد؟» را در دلتا مگ بخوانید.

2 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «قیمت آپارتمان در فلسطین تهران چند؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب «قیمت آپارتمان در فلسطین تهران چند؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

ثبت آگهی ملکی در سراسر ایران رایگان شد!

دلتا اولین سایت تخصصی ملکی ایران است؛ که امکان ثبت هر گونه آگهی ملکی را برای شما کاربر گرا…