نگاهی به قیمت مسکن در منطقه 1

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این گزارش اقدام به معرفی قیمت برخی از خانه‌ها در محله‌های منطقه 1 تهران کرده‌ایم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
محله‌های منطقه 1

قبل از اینکه از محله های منطقه 1 تهران را به شما معرفی کنیم، ابتدا برای آشنایی بیشتر با منطقه یک تهران به شرح جزئیات این منطقه می‌پردازیم. چنانچه به اینگونه مطالب علاقه‌مند هستید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

با محله های منطقه 1 تهران بیشتر آشنا شوید

در شمالی‌ترین قسمت پایتخت، منطقه 1 تهران قرار دارد که به دلیل موقعیت جغرافیایی جزو مناطق اعیان‌نشین محسوب می‌شود که هزینه زندگی و خرید خانه در آن بسیار بالا است. این منطقه 26 محله تهران را دربر می‌گیرد و به دلیل آب و هوا مناسب و دور بودن از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها آلودگی هوا در منطقه کم است و بسیاری از افراد تمایل دارند در این منطقه زندگی کنند. در نقشه منطقه یک تهران که در پایین قرار دارد، اسم محله های تهران که در این محدوده قرار دارند به‌طور کامل آمده است.

قبل از اینکه هر فردی بخواهد اقدام به خرید خانه کند به ویژگی‌ها، دسترسی، امکانات رفاهی و تفریحی، مراکز درمانی، حمل و نقل عمومی و غیره منطقه‌ای که به دنبال خرید خانه در آن است فکر می‌کند؛ شما با خرید خانه در منطقه یک تهران به تمامی این امکانات، دسترسی آسان و راحت خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی:  چرا محله گلبرگ برای خرید خانه مناسب است؟

محله‌های منطقه 1 تهران

موقعیت جغرافیایی منطقه یک تهران

منطقه 1 تهران از سمت شمال به رشته کوه‌های البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه‌های پارک وی و آیت‌الله صدر و از  شرق به لواسانات محدود می‌شود. درصورتی که تمیل دذارید در این منطقه سکونت داشته باشید، لازم است بدانید که بافت این محله ترکیبی از سنتی و مدرن است و شما می‌توانید در آن برج‌های باشکوهی را مشاهده نمایید.

یکی از ویژگی منطقه یک تهران آب و هوای خوش آن است که مکان‌های تفریحی کوهستانی آن مانند درکه، دربند، توچال مزیت این منطقه را چند برابر کرده است.

معرفی محله‌های منطقه 1 برای خرید خانه

از محله‌های معروف این منطقه می‌توان به ولنجک، دربند، فرشته، تجریش، الهیه، زعفرانیه، کامرانیه، قیطریه، دارآباد، نیاوران، سوهانک، اندرزگو، جمشیدیه و … اشاره کرد. برای مشاهده فایل‌های این منطقه می‌توانید به سایت دلتا مراجعه نمایید.

مطالعه بیشتر: «نگاهی به وضعیت بازار مسکن در منطقه 3 تهران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…