خرید آپارتمان در جمهوری با بودجه کم!

1
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
اگر قصد خرید آپارتمان در مرکز شهر تهران را دارید، خرید آپارتمان در جمهوری تهران بهترین انتخاب است.
خرید آپارتمان در جمهوری

انتخاب محله مناسب برای خرید خانه اهمیت بسیاری دارد؛ این حساسیت درباره شناخت محله در تهران به دلیل وسعت شهر، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. به همین منظور در این مطلب از دلتامگ قصد داریم درباره یکی از بهترین مناطق تهران به نام محله جمهوری، اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار دهیم؛ در نتیجه اگر قصد خرید آپارتمان در جمهوری تهران را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چند نمونه از آگهی‌های خرید ملک در سایت دلتا

میدان جمهوری تهران کجاست؟

یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی که برای هرکس درباره این محله وجود دارد این است که محله جمهوری تهران منطقه چنده؟ اگر قصد خرید آپارتمان در جمهوری را دارید در جواب باید بگوییم که این محله در قسمت مرکزی پایتخت و منطقه 11 شهرداری قرار دارد. در قدیم نام این محله خیابان شاه آباد بود که در آن زمان از ترکیب سه خیابان شاه، خیابان نادری و خیابان استانبول تشکیل شده بود است.

در حال حاضر با گسترش شهرنشینی این محله از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های نواب صفوی، شهید ابراهیمی و میدان حق‌شناس متصل می‌شود.

محله جمهوری

خیابان جمهوری تهران روی نقشه

در تصویر زیر، نقشه محله جمهوری به همراه مرزبندی و مکان های مهم آن نشان داده شده است.

بهترین مسیر دسترسی به محله جمهوری

یکی از بهترین مزایای این محله، دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل است. درصورتی که قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله، ایستگاه تئاتر شهر است؛ علاوه‌برآن ایستگاه‌های بی‌آرتی و تاکسی نیز در این محله بسیار است.

اگر قصد خرید آپارتمان در جمهوری تهران را دارید خوب است بدانید که این محله به‌واسطه دسترسی راحت به سایر نقاط شهر یکی از بهترین محله‌های تهران است. این محله دسترسی بسیار خوبی به حمل‌ونقل عمومی دارد و بسیار خوش‌مسیر است. بی‌آرتی (پایانه جنوب – پایانه شهید افشار) این محله را به پارک‌وی یا پایانه جنوب متصل می‌کند. بی‌آرتی (پایانه آزادی – چهارراه تهرانپارس) این محله را به پایانه شرق یا پایانه آزادی می‌رساند.

همچنین اتوبوس‌های میدان جمهوری به بهارستان از خطوط اتوبوس‌رانی در این محله به‌حساب می‌آید. مترو نواب و توحید نیز دو ایستگاه نزدیک به این محله هستند که تردد شما به سایر نقاط تهران را راحت خواهد کرد.

در مورد استفاده از تاکسی‌ها هم باید بدانید که این محله به ونک، پارک‌وی، میدان آزادی، میدان بهارستان، خانی‌آباد نو و … ایستگاه دارد.

مطلب پیشنهادی:  محله شکوفه تهران کجاست؟

محله جمهوری

قیمت خرید آپارتمان در جمهوری تهران

موقعیت جغرافیایی این محله به‌گونه‌ای است که مانند یک پل ارتباطی بین خیابان‌ انقلاب، خیابان آزادی، خیابان وحدت اسلامی، خیابان حافظ و نواب قرار گرفته است. در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در محله جمهوری بین 38 تا 97 میلیون متغیر است؛ بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 65 متری نوساز به دو میلیارد و 500 میلیون نقدینگی نیاز دارید.

متراژ

سن بنا

قیمت هر مترمربع
72 متر نوساز 97,222,000 تومان
68 متر 22 سال ساخت 58,824,000 تومان
78 متر 10 سال ساخت 76,923,000 تومان

قیمت اجاره خانه در جمهوری

از آنجایی که میانگین قیمت مسکن در این محله نسبت به سایر مناطق تهران متعادل‌تر است، می‌توان انتظار داشت که قیمت رهن و اجاره خانه در جمهوری تهران نیز نسبت به سایر مناطق تهران متعادل‌تر باشد. در حال حاضر با 930 میلیون پول رهن می‌توانید یک آپارتمان 140 متری در این محله اجاره کنید.

متراژ سن بنا

قیمت رهن

قیمت اجاره
90 متری 7 سال ساخت ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
52 متری 20 سال ساخت ۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
80 متری با حیاط 20 سال ساخت ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

امکانات محله جمهوری

با خرید آپارتمان در جمهوری تهران به تمامی امکانات خدماتی و رفاهی مناسبی که برای این محله در نظر گرفته شده است دسترسی خواهید داشت. از آنجایی که محله جمهوری از محله‌های مرکز شهر تهران است، امکانات بسیار مناسبی نیز برای ساکنین این محله در نظر گرفته شده است، از جمله امکانات این محله می‌توان به:

  •  بازار لوازم صوتی تصویری
  • بازار موبایل فروشی
  • بازار لاله‌زار
  • چهارراه استانبول
  • موزه ملی قرآن،
  • موزه بانک ملی ایران،
  • کلیسای شرق آشوری،
  • خانه انیس‌الدوله اشاره کرد.

سخن پایانی

خرید آپارتمان در جمهوری تهران یک ایده ناب و طلایی برای کسانی که هم می‌خواهند در مرکز شهر زندگی کنند و هم به دنبال یک منطقه خوب و امن می‌گردند. این محله نسبت به سایر مناطق اطراف خود اندکی ساکت‌تر است و امنیت آن بالاتر است. قیمت رهن و اجاره خانه نیز در این محله نسبت به سایر مناطق تهران مطلوب‌تر به نظر می‌رسد.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب « محله جمهوری با قدمتی بیش ازیک قرن » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…