جدیدترین قیمت اجاره خانه و خرید آپارتمان در منیریه

3
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در صورتی که تمایل به اجاره یا خرید خانه در مرکز شهر تهران را دارید، بهتر است ابتدا سری به محله منیریه بزنید.
محله منیریه

محله منیریه جزو آن دسته از مناطق تهران به شمار می‌آید که از قدمت بالایی برخوردار است، ویژگی‌های منحصر به فرد این محله امکانی را به وجود آورده تا افراد بسیاری برای زندگی این قسمت از تهران را انتخاب کنند. در صورتی که شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید آپارتمان در منیریه را دارید، برای آشنایی بیشتر با جزئیات و به روزترین قیمت خانه، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله منیریه تهران کجاست؟

برای بسیاری از افراد که به خوبی با مناطق تهران آشنایی ندارند و قصد اجاره یا خرید آپارتمان را دارند، این سوال به وجود می‌آید که منیریه تهران بالاشهر است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که منیریه منطقه 11 تهران است که به نوعی در مرکز شهر قرار گرفته است و قدمت آن به زمان قاجار باز می‌گردد. در آن زمان این محله متعلق به منیرالسلطنه مادر کامران میرزا، بود که وسعت بسیاری داشت و در آن باغ‌ها و تفریحگاه‌های بسیاری قرار داشت؛ به همین دلیل بسیار مورد توجه افراد قرار می‌گرفت؛ سرانجام با گسترش شهرنشینی و بعد از انقلاب، ساخت‌وساز در این محله رونق بسیاری گرفت و اکنون شاهد نا هستید که این محله از شمال به میدان حر، از شرق به خیابان امام خمینی و خیابان دکتر فیاض بخش، از جنوب به خیابان پانزده خرداد، خیابان ابوسعید و میدان منیریه و از غرب به خیابان کارگر جنوبی و خیابان شهید معیری متصل می‌شود و در همسایگی با محله‌های ‌فردوسی، سنگلج، شیخ هادی، میدان حر، امیریه قرار دارد.

خرید آپارتمان در منیریه

لوکیشن میدان منیریه

اگر قصد خرید آپارتمان در منیریه را دارید برای آشنایی بیشتر با این محله و خیابان های اطراف آن، نقشه زیر را مشاهده کنید.

قیمت خرید آپارتمان در منیریه چگونه است؟

با توجه به اینکه این محله در مرکز شهر قرار دارد و از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است بنابراین انتظار می‌رود که قیمت خانه در منیریه بالاتر از مناطق دیگر تهران باشد. بافت محله به گونه‌ای است که در آن ساختمان‌های قدیمی و برج‌های نوساز به چشم می‌خورد و شما می‌توانید متناسب با بودجه خود، خانه دلخواه را پیدا کنید؛ در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در منیریه بین 40 تا 70 میلیون با توجه به موقعیت ساختمان متغیر است، بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 75 متری نوساز به 3 میلیارد و 300 میلیون نقدینگی نیاز دارید؛ برای مشاهده فایل‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی:  آپارتمان یک تا 10 ساله در سعادت آباد چند؟ + جدول قیمت
متراژ سن بنا قیمت هر متر مربع
87 متر نوساز 100,000.000 تومان
138 متر 15 سال ساخت 86.900.000 تومان
60 متر 23 سال 55,000,000 تومان

بررسی قیمت اجاره آپارتمان در منیریه

امکانات رفاهی این محله باعث شده تا افرادی که بودجه کافی برای خرید خانه ندارند و دوست دارند در محله‌ای با امکانات رفاهی مناسب و آرام زندگی کنند، محله منیریه را انتخاب نمایند؛ اجاره آپارتمان در منیریه با توجه به دسترسی مناسب و امکانات آن بسیار مناسب است و شما به راحتی می‌تواند خانه مورد نظر خود را پیدا کنید؛ به همین منظور در ادامه چند مورد از آگهی‌های سایت دلتا را به شما معرفی کرده‌ایم.

متراژ سن بنا قیمت رهن قیمت اجاره
 61متر 13 سال 300,000.000تومان 5,000.000تومان
55 متر 21سال 300,000,000تومان 4/500,000تومان

دسترسی به محله منیریه

دسترسی به محله منیریه در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و شاید این مورد یکی از دلایلی باشد که افراد بسیاری تصمیم به خرید آپارتمان در منیریه را دارند؛ خیابان ولیعصر، خیابان وحدت اسلامی، خیابان امام خمینی و خیابان کارگر چهار شریان اصلی هستند که شما می‌توانید به وسیله‌ آن‌ها به منیریه بروید؛ اما در نظر داشته باشید که این محله در طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارد؛ از این روی بهترین مسیر برای رفتن به منیریه استفاده از وسایل نقلیه عمومی است. در صورتی که قصد دارید از مترو استفاده کنید ایستگاه منیریه که در این محله قرار دارد و نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به منیریه که شامل ایستگاه حسن‌آباد و دانشگاه امام علی می‌شود، بهترین انتخاب هستند؛ علاوه بر ان در این محله ایستگاه تاسی و بی آر تی نیز به فراوانی وجود دارد.

3 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «محله منیریه، بورس لوازم ورزشی» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب «محله منیریه، بورس لوازم ورزشی » را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  3. […] بیشتر: مطلب «محله منیریه، بورس لوازم ورزشی» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…