با 3 میلیارد در محله کرمان تهران خانه بخرید!

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله کرمان یکی از محله‌های خوب تهران است که افراد زیادی آن را برای سکونت انتخاب می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با این محله تا انتهای این گزارش با ما همراه باشید.
محله کرمان تهران

بسیاری از افراد که ساکن تهران هستند، برای زندگی شرق تهران را بیشتر دوست دارند؛ چرا که معتقد هستند از دسترسی بسیار وبی به سایر نقاط تهران برخوردار است. محله کرمان تهران جزو ان دسته از محله‌های تهران است که ممکن است بیشتر افراد با آن آشنا نباشند، اما از مزایای بسیاری برخوردار است. در صورتی که تصمیم به خرید آپارتمان در کرمان تهران را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله کرمان تهران کجاست؟

محله کرمان تهران

محله کرمان تهران در شرق تهران و منطقه 8 شهرداری قرار دارد که از شمال به بزرگراه رسالت، از شرق به بزرگراه سردار سلیمانی و بزرگراه امام علی و از غرب به میدان امام رضا، خیابان گلشن دوست، خیابان جانبازان غربی، خیابان همایی، خیابان حسین صفایی و خیابان اثنی عشری متصل می‌شود و در مجاورت با محله‌های مجیدیه، نارمک شمالی، فدک، تسلیحات، لشکر همسایه است.

بررسی قیمت خانه در محله کرمان تهران

قیمت خرید خانه در محله کرمان تهران نیز مانند سایر محله‌ها روندی افزایشی داشته است. در حال حاضرقیمت هر متر زمین در محله کرمان بین 60 تا 80 میلیون متغیر است؛ بنابراین برای خرید یک واحد آپارتمان 70 متری در کرمان شمالی، به 5 میلیارد نقدینگی نیاز دارید.

محله کرمان تهران

دسترسی به محله کرمان تهران

بزرگراه امام علی و سردار سلیمانی بهترین مسیر برای تردد به محله کرمان تهران است؛ اما برای تردد با اتومبیل شخصی خود به این محله توجه داشته باشید که محله کرمان در طرح ترافیک زوج و فرد قرار دارد. لازم به ذکر است که این محله ایستگاه مترو اختصاصی ندارد و شما می‌توانید از نزدیک ترین ایستگاه مترو به خیابان کران که در ایستگاه جانبازان قرار دارد استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  مزایا اجاره و خرید آپارتمان در محله پاسداران

امکانات رفاهی در محله کرمان

کرمان از جمله محله‌هایی است که در آن کلیسا وجود دارد. این کلیسا در غرب محله و در مجاورت با محله مجیدیه جنوبی قرار گرفته است. از دیگر مکان‌های مهمی که در این محله وجود دارد، باغ‌موزه مینیاتوری کشور است. مراکز درمانی مهم در این محله، آزمایشگاه دکمه‌چی و درمانگاه شبانه روزی پارتیان می‌باشد. سرای محله کرمان در خیابان افشار نیز از مکان‌های عمومی این محله می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: جدیدترین قیمت خرید خانه در محله سردار جنگل تهران + جدول

2 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «محله کرمان را چقدر می‌شناسید» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب «محله کرمان را چقدر می‌شناسید» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…