محله تسلیحات تهران کجاست؟

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تسلیحات در گذشته قسمتی از محله وحیدیه بود اما حدود یک دهه قبل به یک محله مستقل در شهر تهران تبدیل شد. برای آشنایی بیشتر با این محله تا انتها همراه ما باشید.
خرید آپارتمان در تسلیحات

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با منطقه‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در تسلیحات هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

خرید آپارتمان در تسلیحات

تسلیحات محله‌ای واقع در منطقه 8 شهرداری تهران است که همانطور که از نامش پیداست و می‌توان حدس زد، اغلب ساکنان آن نظامیان هستند. طبق آماری که در سال 99 اعلام شد، این محله ۲۵۲ کیلومترمربع مساحت و تعداد ۱۸۵۰۵ نفر جمعیت دارد.

این محله در گذشته قسمتی از محله وحیدیه بود اما حدود یک دهه قبل به یک محله مستقل در شهر تهران تبدیل شد. تسلیحات جزو مناطق شرقی تهران محسوب می‌شود که از نظر امکانات و دسترسی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و ساکنان آن به راحتی به مراکز آموزشی، درمانی، رفاهی و … دسترسی دارند.

از محله‌های نزدیک به تسلیحات می‌توان به محله فدک، زرکش، کرمان، وحیدیه، سبلان و لشکر اشاره کرد. اگر علاقه‌مندید که در خصوص موقعیت جغرافیایی این محله بدانید باید بگوییم که تسلیحات از شرق با خیابان گلشن، از غرب با خیابان مدنی و از جنوب با خیابان داودی محدود شده است.

افرادی که از خودرو شخصی برای تردد به سایر نقاط شهر تهران استفاده می‌کنند لازم است که بدانند خوشبختانه این محله در محدوده طرح زوج و فرد قرار ندارد و به راحتی با خودرو شخصی امکان تردد به این محله را خواهند داشت. وضعیت حمل ونقل عمومی در این محله نیز تقریبا مطلوب است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت جدید آپارتمان 68 متری در خیابان شریعتی

خرید آپارتمان در تسلیحات

قیمت خرید آپارتمان در تسلیحات

افرادی که از نقدینگی محدودی برای خرید خانه برخوردار هستند، خرید آپارتمان در تسلیحات می‌تواند با توجه به امکاناتی که دارد، گزینه خوبی باشد. قیمت مسکن در این محله از متری 20 میلیون آغاز و به متری 30 میلیون تومان می‌رسد.

البته گفتنی است که قیمت مسکن متناسب با عمر بنا، نوع ساخت، متراژ، امکانات، موقعیت جغرافیایی و … می‌تواند کمتر و یا بیشتر باشد.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این محله برای خرید خانه، تنوع متراژی واحدهای مسکونی است. شما در این محله واحدهای مسکونی 50 تا 120 متری خواهید یافت. گفتنی است، طول سال‌های اخیر ساخت و سازهای بسیاری در این محله صورت گرفته است، اما به طورکلی با گذر از این محله هنوز ساختمان‌های قدیمی بسیاری به چشم می‌خورد.

نقشه میدان تسلیحات

در تصویر زیر، نقشه میدان تسلیحات و مراکز رفاهی و مهم اطراف آن نشان داده شده است.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «چقدر محله تسلیحات را می‌شناسید؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…