واحدهای اجاره‌ای کمیاب شد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسئول قراردادهای آژانس املاک دلتا 5 با بیان اینکه در حاضر سقف بازار اجاره‌بها که دولت آن را 25 درصد اعلام کرده رعایت نمی‌شود، گفت: در حال حاضر در بازار اجاره بها، عرضه کمتر از تقاضا است.
بازار اجاره‌بها

نسرین حیدری مسئول قراردادهای آژانس املاک دلتا 5 در گفتگو با «مجله ملکی دلتا» با بیان اینکه از آذرماه سال گذشته تا امروز، بازار مسکن در رکود به سر می‌برد، بیان کرد: قیمت آپارتمان‌ها نسب به سال گذشته افت بیشتری کرده و این موضوع باعث شده که اغلب مالکان، فروشنده نباشند.

وی در ادامه افزود: خریدار ملک در بازار وجود دارد، اما متأسفانه نقدینگی در بازار مسکن بسیار کم است. خریدارانی که در حال حاضر به ما مراجعه می‌کنند بیشتر یک مبلغی از پولشان نقد از  و مابقی آن ملک است و ما باید ملک این افراد مشتری پیدا کنیم از همین رو عقد قرارداد تا حدودی سخت شده است.

بازار اجاره‌‌بها

حیدری اظهار داشت: در حال حاضر مصرف‌کنندگان واقعی در بازار مسکن حضور دارند. اما اغلب فروشندگان انتظار دارند ملک خود را به قیمت سال گذشته به فروش برسانند.

این کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه سازندگان ملک هم اعلام می‌کنند که قیمت ساخت‌وساز بالا رفته و ما ملک خود را ارزان نخواهیم فروخت، گفت: در حال حاضر بسیاری از واحدهای اجاره‌ای تخلیه نشده است در نتیجه ما تعداد واحدهای اجاره‌ای کمی در بازار مسکن داریم.

مطلب پیشنهادی:  ۲۷ مهرماه زمان انتخابات نظام مهندسی استان تهران

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی بازار اجاره‌بها، عرضه کمتر از تقاضاست. نتیجه این موضوع نیز افزایش قیمت بازار اجاره‌بها بوده است.

در بازار اجاره‌بها، عرضه کمتر از تقاضاست

حیدری در پایان عنوان کرد: برای مثال اکنون در منطقه جردن به سختی یک واحد اجاره‌ای 100 متری یافت می‌شود. چرا که مستأجران سال گذشته با اینکه تمدید نکردند، اما همچنان ملک را تخلیه نکرده‌اند. ضمن اینکه مستأجران هم می‌توانند ملک را تخلیه نکنند چرا که دولت این اجازه را به آنها داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …