محله جی تهران، محله ای با اصالت و خوش قیمت برای خرید آپارتمان

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله جی تهران به دلیل قیمت مناسبی که برای خرید خانه دارد، متقاضیان بسیاری قصد خرید آپارتمان در سی متری جی را دارند؛ از همین رو ما در این گزارش اقدام به بررسی قیمت مسکن در این محله کرده‌ایم.
محله جی تهران

اگر قصد خرید آپارتمان در سی متری جی را دارید تا انتها با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید تا شما را بیشتر با این محله قدیمی آشنا کنیم.

خرید آپارتمان در تهران

محله جی تهران کجاست؟(موقعیت جغرافیایی)

محله سی متری جی در غرب پایتخت و در منطقه 9 شهرداری تهران واقع شده است که از غرب به بزرگراه آیت الله سعیدی و از شرق به خیابان شهید سبحانی محدود می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این محله، دسترسی راحت و آسان به حمل و نقل عمومی از جمله متر و تاکسی و خطوط بی آر تی است. یکی از معایب این محله که می‌توان به آن اشاره کرده آلودگی هوا و آلودگی صوتی در آن است. این محله به دلیل نزدیکی به میدان آزادی همواره از آلودی هوا رنج می‌برد و با توجه به نزدیکی که به فرودگاه مهرآباد دارد همواره صدا هواپیماها اهالی این محله را رنج می‌دهد

اما در هر صورت این محله دارای ویژگی‌های خوب برای اینکه گزینه انتخاب برخی از مردم برای سکونت باشد را دارد. یکی از این ویژگی‌های خوب این محله دسترسی راحت به امکانات رفاهی و شهری در این محله است.

خرید آپارتمان در جی تهران

خيابان‌هاي مهم محله سی متری جی تهران

خیابان شهید زمانی، خیابان شهید قلیچ خانی، خیابان شهید حسین سادات، خیابان هرمزان، خیابان شهید عیسی شاه محمدی، خیابان شهید میرزایی آقا بابا، خیابان غضنفر آوند، خیابان شهید خمار باغی، خیابان شهید محمد ملکی، خیابان محمود لشکری، خیابان محمد عسگری، خیابان جمشید فتح آبادی مهم ترین خیابان های محله سی متری جی هستند.

دسترسی محله جی تهران

شما از خیابان شهید سبحانی و بزرگراه آیت الله سعیدی و خیابان شهید سادات ‌‌می‌توانید به ‌‌این محله دسترسی داشته باشید. هم چنین با اتوبوس نزدیک محله امامزاده عبدالله ‌‌می‌توانید به ‌‌این محله وارد شوید. ایستگاه‌های مترو در جی به این صورت است:

مطلب پیشنهادی:  محله شبیری تهران کجاست؟

• ایستگاه مترو فرودگاه مهرآباد • ایستگاه مترو بریانک • ایستگاه مترو کمیل • ایستگاه مترو استاد معین • ایستگاه مترو حبیب الله • ایستگاه مترو رودکی • ایستگاه مترو شادمان • ایستگاه مترو آزادی • ایستگاه مترو نواب • ایستگاه مترو دانشگاه شریف

امکانات رفاهی و تفریحی محله جی

بافت سنتی سی متری جی سبب شده است که بسیاری از مساجد و تکیه های سنتی هنوز در این محله از اهمیت بسیاری برخوردار باشند. موزه حیات وحش هفت چنار، بازار مبل خلیج فارس، پارک شمشیری و سینما جی از جمله مراکز تفریحی در محدوده جی هستند.

 قیمت خرید آپارتمان  در محله جی تهران

اگر قصد خرید آپارتمان در سی متری جی را دارید بد نیست که بدانید یکی از مزایای این محله، متوسط بودن قیمت مسکن و یافتن خانه با متراژهای کم است که باعث می‌شود افرادی که بودجه محدودی دارند، بتوانند در این محله اقدام به خرید خانه کنند. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در محله جی تهران را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

سن بنا(سال)

متراژ(متر)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

1

97

64,000,000

6,000,000,000

12

65

58,000,000

3,800,000,000

2

69

63,000,000

4,000,000,000

 

تعداد کلمات مطلب: 480

اپلیکیشن مجله دلتا

یک نظر

  1. […] آپارتمان در محله سی متری جی را دارید، ما در این مقاله «آشنایی با محله سی متری جی» شما را بیشتر با این محله آشنا خواهیم […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

خرید آپارتمان ارزان در محله دستغیب تهران

اگر قصد خرید آپارتمان در شهید دستغیب را دارید با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید تا قیمت مسکن…