خرید خانه در سهروردی شمالی چقدر بودجه می‌خواهد؟

2
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سهروردی شمالی محله‌ای پرطرفدار در منطقه 7 شهرداری تهران است. این محله به دلیل دسترسی بسیار خوبی که به سایر نقاط شهر تهران دارد، متقاضیان بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در سهروردی شمالی هستند.
خرید آپارتمان در سهروردی شمالی

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با منطقه‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در سهروردی شمالی هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

سهروردی شمالی محله‌ای پرطرفدار در منطقه 7 شهرداری تهران است. این محله به دلیل دسترسی بسیار خوبی که به سایر نقاط شهر تهران دارد، متقاضیان بسیاری به دنبال خرید آپارتمان در سهروردی شمالی هستند.

قیمت خرید آپارتمان در سهروردی

در طول سال‌های اخیر ساخت و سازهای بسیار در این منطقه صورت گرفته و بسیاری از واحدهای مسکونی قدیمی و کلنگی جای خود را به ساختمان‌های نوساز داده‌اند. البته بخش زیادی از واحدهای مسکونی در این محله، تجاری-اداری هستند. گفتنی است هر چه از نیمه شمالی سهروردی شمالی به سمت خیابان بهشتی نزدیک‌تر شویم بر کاربری‌های اداری و تجاری آن بیشتر افزوده می‌شود.

خرید خانه و یا واحدهای اداری_تجاری در محله سهروردی شمالی نیازمند سرمایه زیادی است. قیمت مسکن در این محله از متری 45 میلیون تومان آغاز و تا متری 70 میلیون تومان نیز می‌رسد. البته قیمت برخی از واحدهای مسکونی نوساز در این منطقه حتی به متری 95 میلیون تومان نیز رسیده‌اند.

خرید آپارتمان در سهروردی شمالی

افرادی که در سهروردی سکونت دارند، به راحتی به مراکز آموزشی، درمانی، رفاهی، تفریحی و … دسترسی دارند و برای تامین مایحتاج زندگی خود نیازی نیست که از محدوده سهروردی خارج شوند.

مطلب پیشنهادی:  خرید خانه در متراژهای مختلف در تهران

یکی از مشخصه‌های خیابان سهروردی مراکز تجاری ریز و درشتی است که در امتداد آن قرار گرفته‌اند. از جمله این مراکز تجاری می‌توان به مجتمع کوروش، پاساژ اندیشه و … اشاره کرد.

خیابان سهروردی شمالی، از محدوده پل سید خندان و بزرگراه رسالت در شمال آغاز می‌شود و در ادامه مسیر به سمت جنوب با عبور از خیابان‌های خرمشهر، هویزه، بهشتی و مطهری در نهایت در جنوبی‌ترین نقطه به خیابان بهار شیراز می‌رسد.

وضعیت حمل و نقل عمومی

اگر جزو افرادی هستید که استفاده از حمل‌ونقل عمومی را به خودرو شخصی ترجیح می‌دهید، با خرید آپارتمان در سهروردی شمالی به راحتی می‌توانید به سایر نقاط شهر تهران تردد کنید. ایستگاه مترو سهروردی و شهید قدوسی دو ایستگاه نزدیک به این محله هستند. در این محله امکان استفاده از اتوبوس‌های عمومی و تاکسی نیز وجود دارد.

مطالعه بیشتر: مطلب «هر آنچه باید درباره محله عباس آباد بدانید» را در دلتا مگ بخوانید.

2 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «خرید خانه در سهروردی شمالی چقدر بودجه می‌خواهد؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب «خرید خانه در سهروردی شمالی چقدر بودجه می‌خواهد؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…