محله عباس‌آباد تهران کجاست؟

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عباس آباد یا همان خیابان بهشتی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، تقاضای خرید خانه در این محله بالا است
محله عباس آباد تهران

اگر قصد سکونت در مناطق مرکزی تهران را دارید و دسترسی مناسب محله برای شما اهمیت بسیاری دارد، محله عباس آباد تهران می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در عباس آباد را دارید برای آشنایی بیشتر با این محله تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله عباس آباد تهران

عباس آباد تهران کجاست؟

محله عباس آباد تهران در منطقه 7 شهرداری قرار دارد و از شمال به خیابان بهشتی و خیابان قنبرزاده، از شرق به خیابان دکتر شریعتی و خیابان قدوسی، از جنوب به خیابان مطهری و خیابان یوسفیان و از غرب به بزرگراه مدرس متصل می‌شود و در مجاورت با محله‌های ‌نیلوفر، دبستان، آرژانتین، سنایی، سهروردی، حشمتیه قرار دارد. تاریخچه محله جلفا به زمان قاجار باز می‌گردد اما اوج پیشرفت این محله، از دهه 1360 به بعد اتفاق افتاد و از آن تاریخ به بعد به دلیل حادثه هفتم تیرماه، نام محله جلفا به شهید بهشتی تغییر یافت.

در گذشته بافت محله جلفا مسکونی بود؛ اما با گسترش شهر نشینی به تدریج بافت محله به اداری و تجاری تغییر یافت و همین امر سبب شد روزانه افراد بسیاری به این محله تردد داشته باشند. به همین دلیل در ساعاتی از روز شما شاهد ترافیک سنگینی در محله جلفا هستید؛ اما این انر سبب نمی‌شود که از مزایایی که با خرید خانه در این محله نصیب ما می‌شود چشم پوشی کنیم.

بهترین خیابان های محله عباس آباد برای زندگی

با وجود اینکه بیشتر بافت محله عباس آباد اداری و تجاری است؛ اما مناطقی که ساختمان‌های مسکونی در آن قرار دارند برای زندپگیدر شرایط بسیار خوبی هستند. بنابراین می‌توان  آپادانا، سورنا، سهروردی، مهناز، نیلوفر، میرعماد، نوبخت، اندیشه و پارسا را جزو بهترین منطقه عباس اباد نام برد.

قیمت خانه در خیابان عباس آباد تهران چگونه است؟

کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در عباس آباد هستند لازم است که بدانند متوسط قیمت مسکن در این محله بالاست و خرید خانه در آن نیازمند سرمایه زیادی است. اما اگر نقدینگی موردنیاز برای خرید خانه در عباس آباد تهران را دارید، باید بگوییم که یکی از بهترین محله‌های پایتخت را برای سکونت انتخاب کرده‌اید.

مطلب پیشنهادی:  با مبلغی محدود در شهرک شهید باقری تهران خانه بخرید!

تنوع واحدهای مسکونی در این محله زیاد است؛ شما متناسب با بودجه‌ای که دارید می‌توانید به سراغ خرید واحدهای مسکونی نوساز و یا حتی خانه‌های قدیمی بروید. در حال حاضر قیمت زمین در محله عباس آباد تهران بین 70 تا 130 میلیون متغیر است؛ در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 109 متری نوساز در این محله به 10 میلیارد و 400 میلیون نقدینگی نیازمندید. برای مشاهده فایل‌های بیشتر خرید، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

محله عباس آباد تهران

دسترسی به محله عباس آباد

نزدیک بودن این محله به بزرگراه مدرس، امکان رفت‌وآمد با اتومبیل شخصی را برای ما بسیار راحت کرده است؛ از سوی دیگر حمل و نقل عموموی این محله نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می‌توان کگفت یکی از دلایل محبوبیت این محله در میان ساکنان تهران، همین دسترسی راحت است. نزدیکترین ایستگاه مترو به عباس آباد، ایستگاه متروی شهید بهشتی است که می‌توانید با استفاده از آن به حمل و نقل خود سرعت ببخشید.

پیشنهاد مطالعه: با خرید آپارتمان در امام زاده حسن با یک تیر چند نشان بزنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…