با بودجه محدود در محله بهار شیراز تهران صاحب خانه شوید!

0
6
زمان مطالعه: 4 دقیقه
محله بهار یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران است که به دلیل نزدیکی به مراکز اداری و تجاری از مناطق پر رفت و آمد پایتخت محسوب می‌شود و بهترین انتخاب برای خرید خانه به شمار می‌آید؛ برای آشنایی بیشتر درباره جزئیات محله با ما همراه باشید.
خرید آپارتمان در بهار شیراز

محله بهار شیراز تهران یک محله  بسیار زیبا و پراز آرامش است و در آنجا تمامی امکانات مورد نیاز برای یک زندگی خوب وجود دارد. برای خرید آپارتمان در بهار شیراز تهران به داخل سایت “دلتا” قدم بگذارید و در بخش مربوطه آپارتمان‌های موجود در محله بهار شیراز را ببینید. شما می‌توانید از تمای آگهی های خرید، فروش، رهن و اجاره بازدید کنید.همچنین، شما قادر خواهید بود تا در صورت تمایل، با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری درباره آپارتمان‌ها و شرایط خرید ملک در بهار شیراز تهران کسب کنید.

خرید محله بهار شیراز تهران

محله بهار شیراز تهران کجاست؟

محله بهار شیراز تهران ، یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران واقع در منطقه 7 شهرداری تهران است. این محله توسط خیابان بهار به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم می‌شود. بخش جنوبی بهار از خیابان انقلاب تا خیابان طالقانی و بخش شمالی بهار از خیابان طالقانی تا خیابان بهار شیراز دربرگیرنده آن می‌باشد.

نام “بهار” از ملک‌الشعرای بهار الهام گرفته شده است و نشان از ارتباط این محله با ادبیات و فرهنگ است. محله بهار به دلیل واقع شدن در نزدیکی محله‌هایی همچون بهارستان، سهروردی، کاج، خاقانی و خواجه نصیر طوسی، از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است.

امکانات متنوعی در محله بهار موجود است و به دلیل نزدیکی به مراکز خرید، فضاهای تفریحی و جاهای دیدنی، مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرد. بخش‌های جنوبی و شمالی خیابان بهار، مرکز فعالیت‌های این محله به حساب می‌آیند و بیشترین تعداد مراکز خرید، امکانات و مقاصد تفریحی در این قسمت‌ها قرار دارند.

علاوه بر این، محله بهار از نظر ترافیک نیز به دلیل ارتباط بیشترین تعداد خیابان‌های مهم شهر تهران، به ویژه خیابان انقلاب و خیابان طالقانی، با دسترسی بسیار عالی برخوردار است. این امر باعث می‌شود که ساکنان و بازدیدکنندگان محله بهار به راحتی به سایر مناطق شهر دسترسی پیدا کنند.

مراکز خرید محله بهار شیراز در تهران

مراکز تجاری و خرید زیادی در محله بهار وجود دارند، از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجتمع تجاری اداری بهار: این مجتمع در ابتدای خیابان بهار، از سمت خیابان انقلاب قرار دارد و طبقه اول آن به فروش انواع لباس کودک و پاپوش نوزاد اختصاص دارد.

پاساژ چهلستون: پاساژ چهلستون در خیابان بهار واقع شده و دو طبقه آن به فروش لباس و لوازم کودکان و نوزادان اختصاص دارد.

مجتمع تجاری سپنتا: این مجتمع در خیابان شریعتی واقع شده و نزدیک به خیابان طالقانی قرار دارد. مجتمع تجاری سپنتا نیز یکی از مراکز خرید معروف در خیابان بهار است. در کل، خیابان بهار بیش از 40 فروشگاه لباس کودک دارد که شامل برندهای خارجی و داخلی می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:  محله هاشم‌آباد تهران کجاست؟

خرید آپارتمان در محله بهار شیراز

دسترسی به محله بهار شیراز تهران

با توجه به توضیحات، دسترسی به محله بهار در تهران به راحتی امکان‌پذیر است. امکانات حمل و نقل عمومی مانند قطار شهری و اتوبوس در این محله وجود دارند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها به محله بهار بروید. برای دسترسی با قطار شهری، می‌توانید به ایستگاه فردوسی یا دروازه دولت بروید. همچنین، می‌توانید از خیابان انقلاب و بهار شیرازی استفاده کنید و با استفاده از وسایل نقلیه از خیابان طالقانی و بزرگراه صیاد شیرازی به محله بهار برسید.

همچنین، در خیابان بهار شیرازی نیز امکانات مهمی مانند پارک بهار و موزهٔ عکس‌خانهٔ شهر قرار دارند که جاذبه‌های گردشگری در این منطقه به حساب می‌آیند. در نتیجه، با استفاده از این مسیرها و امکانات حمل و نقل موجود، می‌توانید به محله بهار در تهران دسترسی پیدا کنید.

وضعیت حمل و نقل عمومی محله بهار شیراز تهران چگونه است؟

یکی از دلایل محبوبیت این محله برای خرید آپارتمان، دسترسی بسیار راحت آن به سایر نقاط تهران است. اگر قصد دارید با اتومبیل شخصی خود به این محله بروید تنها کافی است به واسطه خیابان طالقانی به میدان سپاه و در نهایت به بزرگراه صیاد شیرازی متصل شوید و خود را به محله بهار شیراز تهران برسانید؛ اما در صورتی که قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، می‌توانید از نزدیکترین مترو به خیابان بهار که در ایستگاه‌های فردوسی یا دروازه دولت قرار دارد استفاده کنید یا اینکه از اتوبوس‌هایی که در خیابان انقلاب و محله بهار شیراز تهران هستند استفاده نمایید.

بررسی قیمت ملک در محله بهار تهران

با توجه به اینکه این محله در مرکز شهر تهران قرار دارد و از سوی دیگر رفت‌و‌آمد به این محله بسیار راحت است، انتظار می‌رود که قیمت رهن و اجاره یا خرید آپارتمان در این محدوده بالا باشد؛ در حال حاضر قیمت هر متر زمین در محله بهار بین 60 تا 90 میلیون تومان متغیر است و شما برای خرید یک واحد آپارتمان 80 متری در بهار به 3 میلیارد و 400 میلیون نقدینگی نیاز دارید. البته بسته به نوع آپارتمان انتخابی و امکانات ساختمان می‌توانید خانه‌هایی با قیمت بیشتر و یا کمتر در این محدوده پیدا کنید. برای مشاهده فایل‌های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: با قیمت باورنکردنی در آجودانیه تهران صاحب خانه شوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

خرید خانه در محله کامرانیه تهران چقدر آب می‌خورد؟

کامرانیه در شمال پایتخت و در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است. کامرانیه یکی از محله‌های…