محله شهران تهران کجاست؟

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله‌ شهران جز مناطق مرفه و گران تهران به شمار میرود و یکی از مناطقی است که در یکی دو سال گذشته، رشد کم سابقه قیمت مسکن را داشته است.
شهران، محله‌ ای با آب و هوای بکر

خرید آپارتمان در محله شهران

شهران محله‌ای معروف در منطقه 5 پایتخت با آب و هوای کوهستانی است. شهران که در نزدیکی روستای کن و کوه دماوند واقع شده است، در شمال غربی تهران و در نزدیکی پارک کوهسار قرار دارد. این محله به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که بخش شمالی بکرتر از بخش جنوبی است. اما از طرفی سطح دسترسی به امکانات رفاهی و حمل‌ و نقل در شهران جنوبی، بالاتر به نظر می‌آید.

خرید آپارتمان در محله شهران

این محله از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به جنت آباد شمالی، از جنوب به شهر زیبا و از غرب به کن منتهی می‌شود. بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، نیایش و باکری نیز به این محله دسترسی دارند. شهران به علت داشتن آب و هوای خوب، دسترسی عالی به دیگر مناطق تهران و امکانات رفاهی کامل، محله‌ای مناسب برای خرید آپارتمان است.

قیمت خانه در شهران

قیمت بالای خرید خانه و وجود امکانات متعدد مانند مراکز درمانی، تجاری و تفریحی، تقاضای اجاره آپارتمان در شهران را افزایش داده است. این محله با داشتن خیابان‌های عریض و پهن و همچنین آپارتمان‌هایی با متراژهای مختلف، دست مردم را برای انتخاب ملک، آسان‌تر می‌کند. در این محله مانند اکثر محله‌های تهران، بافت شهری فرق کرده و نمایی مدرن به خود گرفته است و به ندرت می‌توان ساختمان‌های قدیمی و کلنگی را در این محله مشاهده کرد.

مطلب پیشنهادی:  مقایسه قیمت خانه در بهترین منطقه الهیه تهران!

امکانات رفاهی شهران

نقشه محله شهران

در تصویر زیر، نقشه محله شهران و دسترسی های مهم نشان داده است.

امکانات رفاهی شهران

از جمله مراکز تفریحی مهم این محله، پارک کوهسار است که در آن پیست پاراگلایدر و پیست موتور سواری نیز قرار گرفته است. مراکز تجاری مهم آن شامل پاساژ سامان، پاساژ مهدی و مجتمع تجاری شهران است. در این محله مراکز آموزشی نیز به اندازه کافی وجود داشته و آماده خدمت رسانی به ساکنین این محله است. در حال حاضر این محله ایستگاه مترو و بی آر تی نداشته ولی به زودی ایستگاه مترو در این محله احداث خواهد شد. به علاوه برای حمل و نقل عمومی می‌توانید از خطوط اتوبوس‌رانی و تاکسی نیز استفاده نمایید.

مطالعه بیشتر: «چیتگر، محله ای برای سرمایه گذاری»

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «شهران، محله‌ ای با آب و هوای بکر» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…