خرید آپارتمان در شهرک راه آهن، خوش‌قیمت‌ترین محله منطقه 22 تهران

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چشم‌انداز روشن سرمایه‌گذاری در خرید آپارتمان در شهرک راه آهن باعث شده که بسیاری از سرمایه‌گذاران در طول سال‌های اخیر، به فکر خرید آپارتمان در این منطقه باشند. بنابراین اگر بودجه کافی برای خرید خانه ندارید حتما سری به این محله بزنید.
خرید آپارتمان در شهرک راه آهن

با توجه به اینکه بیشتر محله‌های منطقه 22 جنبه اداری و تجاری دارند، برای خرید خانه کمتر موردتوجه قرار می‌گیرند؛ اما به مرور زمان و با روی کار آمدن مکان‌‌های تفریحی مانند دریاچه چیتگر، این منطقه رشد چشم‌گیری پیدا کرد؛ از بین محله‌هایی که در این منطقه قرار دارند، شهرک راه آهن به دلیل همجواری با مکان‌های تفریحی، برای زندگی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. در صورتی که تصمیم به خرید آپارتمان در شهرک راه آهن را دارید برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محله تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

شهرک راه آهن تهران کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

شهرک راه آهن در شمالی غربی تهران و منطقه 22 شهرداری قرار دارد و با توجه به اینکه زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد، اما رشد قابل توجهی داشته و امکانات رفاهی بسیاری دارد. تقاضای خرید آپارتمان در شهرک راه آهن با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی این محله بسیار خوب است.

اکنون نام جدید شهرک راه آهن، شهرک گلستان است که از شمال به بزرگراه خرازی، از جنوب به بزرگراه همدانی، از شرق به بزرگراه آزادگان و از غرب به دریاچه چیتگر متصل می‌شود و در همسایگی با محله‌های زیبادشت، دهکده المپیک، شهر زیبا، شهران، محله کوهک، محله چیتگر، محله پیکان شهر و محله سرو آزاد قرار دارد.

با ساخت برج‌های معروف در این محله، شهرک راه آهن به سه محله شهرک گلستان، شهرک قائم و محله هوانیروز تقسیم شده است؛ که محله شهرک گلستان در شرق شهرک راه آهن، محله قائم در غرب شهرک راه‌آهن و محله هوانیروز در جنوب این محله قرار دارد. می‌توان گفت مهم‌ترین خیابان‌های این محله که برای زندگی در شرایط مناسبی قرار دارند، خیابان هوانیروز، امیر کبیر، یاس، گلها‌، علامه قزوینی، هاشم‌زاده، اقاقیا و سروستان است که آپارتمان‌های لوکسی در آنها دیده می‌شوند.

خرید آپارتمان در شهرک راه آهن تهران

دسترسی شهرک راه آهن

یکی از مزایای مثبت خرید آپارتمان در شهرک راه آهن، دسترسی راحت به سایر نقاط تهران است. دسترسی این محله به بزرگراه‌های اصلی شهر این امکان را به وجود آورده تا بتوانید با استفاده از اتومبیل خود به راحتی به این محله تردد کنید؛ علاوه بر آن این محله از لحاظ وسایل نقلیه عمومی نیز در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید با استفاده از ایستگاه مترو راه‌آهن و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به شهرک گلستان که در ایستگاه چیتگر قرار دارد به رفت‌ و آمد خود سرعت ببخشید.

مطلب پیشنهادی:  فرصت استثنایی برای خرید خانه ارزان در کرج

مراکز درمانی محله شهرک راه آهن

مهمترین مراکز بهداشتی_درمانی منطقه شهرک نفت عبارت‌اند از:

  • درمانگاه امام رضا (ع)
  • درمانگاه شفا
  • درمانگاه اقاقیا
  • درمانگاه شبانه‌روزی تختی
  • درمانگاه رازی
  • درمانگاه گلچین

مراکز تجاری و تفریحی محله

از بهترین پاساژهای شهرک راه آهن می‌توان به مجتمع تجاری-اداری آکادا سنتر، مجتمع تجاری-مسکونی پاسارگاد، مجتمع تجاری-اداری آرتمیس و مرکز خرید تهران مال اشاره کرد.

و بوستان‌های سرسبز محله شهرک راه آهن عبارتند از:

  • بوستان گل‌آرا
  • بوستان گل بهار
  • بوستان شب بو
  • بوستان آتش‌نشان
  • بوستان سنبل
  • بوستان کوکب
  • بوستان کاملیا
  • بوستان نسترن
  • بوستان سلامت

بسیاری افراد برای پیدا کردن خانه موردنظر خود به وجود فضای سبز اطراف خانه توجه زیادی دارند. برای خرید آپارتمان در شهرک راه آهن شما ابدا این دغدغه را ندارید.

قیمت خرید آپارتمان در شهرک راه‌ آهن

نزدیک بودن این محله به مکان‌های تفریحی دریاچه چیتگر و بوستان چیتگر، سبب شده آب‌ و هوای این منطقه بسیار مطلوب باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه در سال‌های اخیر توجه انبوه‌سازی این منطقه زیاد شده، باعث رشد چشم‌گیری شده است. در شهرک راه آهن پروژه‌های مسکونی بسیاری در حال حاضر به صورت پیش فروش، عرضه می‌شوند. افرادی که نقدینگی زیادی برای خرید خانه ندارند، با دید سرمایه‌گذاری می‌توانند برای خرید آپارتمان در شهرک راه آهن اقدام کنند.

در حال حاضر قیمت زمین در شهرک راه آهن تهران، از متری 10 تا 120 میلیون تومان متغیر است. بنابراین شما می‌توانید متناسب با بودجه خود در این محله خانه موردنظرتان را پیدا کنید. با مبلغی کمتر می‌توانید با پیش خرید یک واحد، از متری 6 تا 10 میلیون تومان صاحب خانه شوید.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در شهرک راه آهن را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا قیمت هرمترمربع(تومان)

قیت کل(تومان)

120

نوساز 38,000,000

900,000,000

100

نوساز 10,000,000

1,000,000,000

88

نوساز 96,000,000

8,500,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…