خرید آپارتمان در وردآورد با کمتر از دو میلیارد

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله وردآورد یکی از محله‌های قدیمی تهران محسوب می‌شود که قسمتی از آن در منطقه 21 و قسمت دیگر آن در منطقه 22 تهران واقع شده است. با خرید آپارتمان در وردآورد یک سرمایه‌گذاری خوب در غرب تهران داشته باشید.
خرید آپارتمان در وردآورد

بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود. از همین‌رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در وردآورد هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم. محله وردآورد یکی از محله‌های قدیمی تهران محسوب می‌شود که قسمتی از آن در منطقه 21 و قسمت دیگر آن در منطقه 22 تهران واقع شده‌است. از همین رو می‌توان به راحتی حدس زد که از قیمت‌های نجومی در آن خبری نیست. این منطقه برای افرادی که بودجه محدودی برای خرید خانه دارند، مناسب است چرا که تمام شرایط رفاهی را دارد. در صورتی که قصد خرید خانه در این محله را دارید و می‌خواهید با مزایای این محله آشنا شوید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

 محله وردآورد تهران کجاست؟

شاید برایتان این سؤال پیش آمده که پیشینه نام وردآورد از کجا آمده است. وردآورد به معنای گل سرخ است. این محله در گذشته محل رویش گل‌های سرخ بسیاری بود از همین رو به نام آوردگاه گل سرخ یا همان وردآورد معروف شد.

نزدیکی این محله به بوستان ارم و پارک جنگلی چیتگر باعث‌شده، افرادی زیادی از سایر نقاط شهر تهران به این محله تردد کنند. این در حالی است که دسترسی سریع و آسان به گذرگاه‌ها و شریان‌های اصلی شهر یکی از مزایای بسیار مهم این محله برای خرید آپارتمان در وردآورد به شمار می‌رود.

این محله قدیمی در غرب تهران، از سمت شمال به بزرگراه شهید فهمیده با دامنه جنوبی البرز، از سمت جنوب به بزرگراه شهید لشگری شهر قدس و نیز بزرگراه بویین‌زهرا – شهریار، از سمت غرب به گرمدره و در نهایت از سمت شرق به رودخانه وردآورد منتهی می‌شود.

نقشه محله وردآورد

در تصویر زیر، محله وردآورد و مرزبندی آن را مشاهده می کنید. برای خرید آپارتمان در وردآورد می‌توانید این مکان را از روی نقشه پیدا کنید.

دسترسی به محله وردآورد

البته وجود مترو وردآورد باعث شده افرادی که از خودرو شخصی برای تردد استفاده نمی‌کنند، رفت‌وآمد به سایر نقاط شهر بسیار برایشان آسان باشد. همچنین استفاده از خطوط اتوبوس‌رانی یکی دیگر از گزینه‌هایی است که مردم می‌توانند از آن برای تردد استفاده کنند. در واقع می‌توان گفت نزدیکی این محله به بزرگراه‌ها و حمل و نقل عمومی از مزایای بسیار مهم این محله برای خرید آپارتمان در وردآورد به شمار می‌رود.

مترو ورد آورد یکی از ایستگاه‌های خط 5 مترو تهران است. ورودی‌های این ایستگاه به ترتیب در خیابان داروپخش و خیابان شهید اردستانی قرار گرفته است. استفاده از خطوط اتوبوس‌رانی یکی دیگر از گزینه‌هایی است که شما می‌توانید از آن برای تردد استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  قیمت آپارتمان 5 ساله در میرداماد چند؟

دسترسی وردآورد

قیمت خرید آپارتمان در وردآورد

با اینکه در طول سال‌های اخیر ساخت‌وسازهای زیادی در این محله صورت گرفته اما با گذر از آن همچنان در برخی مناطق آن شاهد بافت قدیمی و نامناسب شهری خواهید بود. برای خرید آپارتمان در وردآورد خیابان ولیعصر، بهترین منطقه وردآورد است که بسیاری از آپارتمان‌های نوساز و خانه‌هایی که به فروش می‌رسد در محدوده این خیابان قرار دارند. این محله دارای شهرک‌های متعددی هستند که دارای امکانات مناسبی برای زندگی هستند و از همه مهم‌تر قیمت مسکن در آن از سطح متوسط رو به پایینی برخوردار هستند. قیمت هر متر آپارتمان در این محله از حدود 6 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 77 میلیون تومان متغیر است.

متراژسن بناقیمت هر مترمربع (تومان)قیمت کل (تومان)
83 مترنوساز31,000,0002,573,000,000
65 مترنوساز24,615,0001,600,000,000
120 مترنوساز10,000,0001,200,000,000

اجاره آپارتمان در وردآورد

از آنجایی که این محله از مرکز تهران فاصله دارد و در مسیر تهران به کرج قرار دارد قیمت مسکن در آن پایین است. به همین دلیل قیمت اجاره مسکن به تبع پایین بودن قیمت مسکن نیز پایین و معقول است. اگر به دنبال اجاره آپارتمان در وردآورد هستید بهتر است شهرک های معروف این محله را نیز بشناسید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

متراژسن بناقیمت رهن (تومان)
قیمت اجاره (تومان)
165 مترنوساز400,000,00017,000,000
70 متر5 سال ساخت۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰توافقی
115 متر2 سال ساخت500،000،000رهن کامل

شهرک های معروف وردآورد

  • مروارید شهر
  • شهرک آتی
  • شهرک شاهد
  • شهرک وردآورد
  • شهرک شهید خرازی

بوستان وردآورد

سخن پایانی

یکی از مزایای این منطقه داشتن فضاهای سبز و بوستان‌های متعدد است. بوستان شهدای ورد آورد، بوستان شهدای خبرنگار، پارک محله ورد آورد از جمله  آنهاست. شما با اقامت در این منطقه به مراکزی همچون بازار میوه و تره بار، بیمارستان، کتابخانه، رستوران و … دسترسی خواهید داشت. از دیگر مزایای مهم خرید آپارتمان در وردآورد این است این منطقه در حال رشد است و سرمایه گذاری در آن آینده خوبی به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…