فرصت استثنایی خرید آپارتمان در تهرانسر

2
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قسمت شمالی و مرکزی تهرانسر برای خرید آپارتمان بیشتر موردتوجه است و قیمت بالاتری دارد. در حالی که در قسمت غرب و شرق محله تهرانسر هم می‌توانید آپارتمان دلخواه خود را با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید.
محله تهرانسر

تهرانسر یکی از بهترین محله‌های غرب تهران است که در چند سال گذشته بسیار پیشرفت کرده و آپارتمان‌های نوساز آن هر روز در حال افزایش است به همین دلیل خرید آپارتمان در تهرانسر یکی از اولویت‌های کسانی است که به دنبال سرمایه‌گذاری‌های سودمند در بخش مسکن می‌گردند. همراه دلتامگ با این محله بیشتر آشنا شوید.

خرید آپارتمان در تهران

محله تهرانسر کجاست؟

محله تهرانسر در منطقه 21 شهرداری تهران قرار دارد و به دلیل وسعت به 4 قسمت تهرانسر شمالی، تهرانسر جنوبی، تهرانسر شرقی و غربی تقسیم شده است؛ که تهرانسر شمالی شامل شهرک گلها، شهرک بازرگان، میدان کمال‌الملک و قباد، مرکزی شامل بلوار اصلی تهرانسر، خیابان خسروپرویز، چهارراه صدف و خیابان گلناز است، قسمت شرقی آن شامل شهرک پاسداران، بنفشه، نفت، فجر و گل محمدی و قسمت غربی آن شامل بهشتی، رجایی و شهرک دریا است. اوج پیشرفت محله تهرانسر با ساخت واحدهای مسکونی بسیاری بود که در سال 1391 آغاز شد و از آن پس چهره محله را به طور کلی تغییر داد.

خرید آپارتمان در تهرانسر

دسترسی به محله تهرانسر

تهرانسر جزء منطقه بیست و یکم شهرداری تهران به شمار می‌رود. خیابان تهرانسر از شمال به اتوبان شهید لشکری، از جنوب به اتوبان فتح و از شرق به فرودگاه مهرآباد ختم می‌شود. در هر بخش این محله می‌توان ایستگاه‌های تاکسی‌، ون و ایستگاه‌های اتوبوس را مشاهده کرد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این منطقه، ایستگاه متروی بیمه است. علاوه‌ بر آن، در این منطقه مراکز تفریحی و تجاری و مسکونی بسیار زیادی وجود دارند. از این‌ رو، به‌ جرئت می‌توان گفت که یکی از بهترین قسمت‌های تهران برای زندگی و کسب‌ و کار، خیابان تهرانسر است.

امکانات درمانی تهرانسر

یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب شده افراد زیادی برای خرید آپارتمان در تهرانسر اقدام کنند، وجود بخش‌ها و مراکز درمانی معتبر و تخصصی در این محل است. از مراکز معتبر و مهم درمانی تهرانسر می‌توان به بیمارستان صاحب کوثر، درمانگاه خیریه قوامین، مرکز بهداشت کریم و درمانگاه شهید صنیع‌خانی اشاره نمود.

مطلب پیشنهادی:  قیمت آپارتمان در محله دکتر هوشیار متری چقدر است؟

امکانات تفریحی و تجاری محله تهرانسر

از مهم‌ترین امکانات تفریحی خیابان و محله تهرانسر، می‌توان به پارک‌های متعدد این محل اشاره نمود. از پارک‌های مشهور و معروف این محله می‌توان به پارک نرگس، پارک شهدای گمنام، بوستان ریما، پارک لاله و بوستان ارغوان اشاره نمود.

خوشبختانه علاوه بر وجود پارک‌های متعدد و گوناگون مخصوص کودک و حتی بزرگسالان، مراکز تفریحی و ورزشی بسیار زیادی نیز در این خیابان واقع شده‌اند که هر کدام از آنها از مزایای فراوانی برخوردار هستند.

از مراکز تفریحی معتبر و مرغوب تهرانسر می‌توان به باشگاه پینت بال، مجموعه ورزشی و تفریحی هودین و هورام، خانه فست فود، سینما ققنوس و مجموعه ورزشی یاس اشاره نمود.

قیمت خرید آپارتمان در تهرانسر

بهترین خیابان‌های تهرانسر را بلوار اصلی تهرانسر و شهرک پاسداران، بلوار لاله، محله گلناز، بلوار یاس و بلوار نیلوفر شرقی تشکیل می‌دهند. گرانترین خانه‌های تهرانسر در قسمت شمالی و مرکزی آن قرار دارند. در زیر نمونه‌های قیمت خرید آپارتمان در تهرانسر را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

85

نوساز 60,000,000

5,000,000,000

145 2 60,000,000 9,000,000,000

105

7 50,000,000

6,000,000,000

 

2 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «آشنایی با محله تهرانسر» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب «آشنایی با محله تهرانسر» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…