بهترین فرصت خرید آپارتمان در آبشار تهران

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله آبشار یکی از محله‌های نوساز و معروف منطقه 22 تهران است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی امکانات این محله و بررسی قیمت خرید آپارتمان در آبشار پرداختیم.
محله آبشار

انتخاب یک محله خوب می‌تواند تا حد زیادی در آرامش شما نقش داشته باشد. چرا که خانه را می‌توان بازسازی و تغییر داد؛ اما محله را نمی‌توان به سادگی تغییر داد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید خانه، نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند. محله آبشار تهران جزو آن دسته از مناطقی است که با بازدید از آن دیگر تردیدی برای خرید خانه نخواهید داشت؛ چرا که این محله تمام ویژگی‌های خوب را برای زندگی دارد. در صورتی که تصمیم به خرید آپارتمان در آبشار را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله آبشار تهران کجاست؟

محله آبشار در غرب تهران و در منطقه 22 شهرداری قرار دارد که  سه شهرک به نام‌های نمونه، امید دژبان و سیمان جز این محله هستند. بافت این محله کاملا نوساز است و افزایش ساختمان‌سازی در آن سبب افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان در آبشار شده است. از مهم‌ترین دلایل نامگذاری این محله، نزدیکی به آبشار مصنوعی تهران است. نام قدیم محله آبشار تهران، محله نمونه است که همچنان نیز افراد بسیاری این محله را با نام قدیم می‌شناسند.

این محله از شمال به خیابان جدی اردبیل و از جنوب به بزرگراه خرازی متصل می‌شود و در مجاورت با محله‌های ‌دریاچه شهدای خلیج فارس، قائم، دهکده المپیک، گلستان و شهید باقری قرار دارد.

خرید آپارتمان در آبشار تهران

دسترسی به محله آبشار

برای رفت‌ و آمد به محله آبشار با توجه به اینکه در طرح ترافیک قرار ندارد بهترین مسیر دسترسی، استفاده از بزرگراه شهید همت و شهید خرازی است. برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز با توجه به اینکه این محله ایستگاه مترو اختصاصی ندارد در حال حاضر شما می‌توانید از ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس که در محله قرار دارند استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  با اماکن مهم در محله شریعتی-پلیس تهران بیشتر آشنا شوید

امکانات محله آبشار

این منطقه به شهرک گلستان نیز دسترسی خوبی دارد که در نتیجه امکانات رفاهی خوبی را برای ساکنان به همراه خواهد داشت. البته این منطقه به قسمت‌های تفریحی منطقه 22 تهران نیز دسترسی خوبی دارد که این امر نیز مزیت خوبی برای ساکنان است. نزدیکی به مرکز تجاری اکومال نیز یکی از امکانات رفاهی ساکنان این محله است.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی این محله، پارک آبشار تهران است که روزانه افراد بسیاری برای تفریح آن را انتخاب می‌کنند. در این پارک زیبا می‌توانید در کنار فضای سبز از چشم‌انداز دریاچه نیز لذت ببرید. آدرس پارک آبشار تهران، انتهای بزرگراه همت غرب، اتوبان شهید خرازی، خروجی آبشار تهران است.

قیمت خرید آپارتمان در آبشار

با توجه به اینکه بافت محله آبشار تقریبا تازه‌ساز است و بیشتر ساختمان‌های این منطقه متراژ کمی دارند، با وجود امکانات رفاهی فراوان و دسترسی مناسب، اما قیمت خانه در آبشار مناسب است و وام مسکن به بیشتر آپارتمان‌ها تعلق می‌گیرد. بنابراین می‌توانید با مبلغی مناسب صاحب خانه شوید.

در حال حاضر می‌توانید با 1 میلیارد و 400 میلیون یک واحد آپارتمان 65 متری نوساز بخرید. برای مشاهده فایل‌های بیشتر در این محدوده می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

در زیر نمونه‌های قیمت خرید آپارتمان در آبشار را از سایت دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سال ساخت قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

124

1396 68,000,000

8,000,000,000

156

1400 62,000,000

9,000,000,000

115

1398 173,000,000

20,000,000,000

 

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «محله آبشار، محله‌ای مناسب برای سکونت» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…