فرصت ویژه خرید آپارتمان در باغ فیض تهران

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
باغ فیض یکی از محله‌های خوش آب و هوای غرب تهران محسوب می‌شود که دارای بوستان‌های سرسبز و قدیمی بسیاری است. اگر قصد سکونت در این محله را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
خرید آپارتمان در باغ فیض تهران

اگر به غرب تهران سری زده باشید، حتما نام محله باغ فیض تهران را شنیده‌اید؛ آنچه که باعث شده افراد بسیاری تمایل به سکونت در این محله را داشته باشند، آرامش، دسترسی راحت و امکانات فراوان حاکم بر این منطقه است. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در باغ فیض را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در باغ فیض

باغ فیض تهران کجاست؟(موقعیت جغرافیایی)

محله باغ فیض تهران یکی از محله‌های سرسبز منطقه 5 تهران است که از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و از غرب به بزرگراه ستاری محدود شده است.

موقعیت مکانی این محله میان دو بخش پرتردد یعنی میدان صادقیه و پونک شمالی قرار گرفته است.

خرید آپارتمان در باغ فیض

 

 دسترسی  محله باغ فیض تهران

می‌توان گفت مهم‌ترین دلیل افزایش تقاضا برای خرید خانه در باغ فیض تهران، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی است. اتوبان‌هایی که در اطراف این محله قرار دارند، بهترین گزینه برای عبور و مرور با اتومبیل شخصی است؛ علاوه بر آن نزدیکترین ایستگاه مترو به محله باغ فیض، متروی ستاری و متروی اشرفی اصفهانی است که به تازگی راه‌اندازی شده است.

ایستگاه بی ار تی اشرفی باغ فیض در بزرگراه اشرفی اصفهانی در شرق این محله قرار گرفته است.

مراکز درمانی باغ فیض

بیمارستان سلامت فردا در خیابان ناطق نوری که از بخش‌های متعددی همچون بخش بستری، CCU ، ICU ، اتاق عمل، بخش‌های سرپایی، اورژانس، خدمات ویژه همچون رادیوتراپی، داروخانه، تصویربرداری، فیزیوتراپی، کلینک‌های فوق‌تخصصی، دندانپزشکی و آزمایشگاه برخوردار است.

و درمانگاه شبانه روزی باغ فیض نیز یکی دیگر از مراکز درمانی این محله است. در سطح محله کلینیک های دندانپزشکی، دامپزشکی و داروخانه های متععدی وجود دارند.

مراکز تجاری و تفریحی محله

از بزرگترین و بهترین مراکز خرید این می‌توان به : مجتمع کوروش، مرکز خرید نور، مرکز خرید کوروش، برج تجاری-مسکونی کاملیا، مرکز خرید ذوالفقار، مرکز خرید آرمان و ونوس مال اشاره کرد.

فروشگاه‌های مختلف بزرگ و کوچک دیگر برای رفع نیازهای روزانه ساکنین این محله، در سطح باغ فیض وجود دارند. این دسترسی عالی به مراکز خرید متعدد می‌تواند یکی از دلایل خرید آپارتمان در باغ فیض باشد.

مطلب پیشنهادی:  چرا محله نارمک جای خوبی برای زندگی است؟

قیمت اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض تهران

وجود بوستان‌های سرسبز که از باغ‌های آن زمان به جای مانده، باعث ایجاد آب‌وهوای خوب در این منطقه شده است. این ویژگی در کنار دیگر امکانات رفاهی شرایطی را به وجود آورده تا افراد بسیاری تمایل به سکونت در این محله را داشته باشند.

از سوی دیگر قدمت بالای این محله باعث شده تا بافت شهری آن به گونه‌ای باشد که خانه‌های ویلایی قدیمی با معماری زیبا را در کنار ساختمان‌های مدرن مشاهده کنید. قیمت خرید یا رهن و اجاره در باغ فیض نیز مانند سایر محله‌ها با توجه به عوامل مختلفی چون موقعیت جغرافیایی خانه، سال ساخت و متراژ آن متفاوت است.

بهترین محله‌های باغ فیض برای خرید خانه را محله‌های 22 بهمن، خیابان هجرت و پیامبر مرکز است که قیمت خانه در این مناطق بالاتر از سایر قسمت‌ها است.

در حال حاضر اگر قصد خرید خانه در این منطقه را داشته باشید، حداکثر بودجه مورد نیاز برای خرید یک واحد آپارتمان 100متری، 10 میلیارد و 850 میلیون است. اگر زمان لازم برای پیدا کردن خانه موردنظر خود را ندارید، برای مشاهده فایل‌های بیشتر و پیدا کردن خانه مناسب در کوتاه‌ترین زمان، سایت ملکی دلتا با کادر مجرب در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.

در زیر نمونه هایی از قیمت خرید آپارتمان در باغ فیض را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ (متر)

سن بنا

قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

125

13 سال ساخت

80,000,000

10,000,000,000

115

نوساز

127,826,000

14,700,000,000

58

7 سال ساخت

100,000,000

5,800,000,000

و در ادامه نمونه‌هایی از قیمت اجاره آپارتمان در باغ فیض را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ (متر)

سن بنا

قیمت ودیعه (تومان)

قیمت اجاره (تومان)

82

7 سال ساخت

6۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

8٬۰۰۰٬۰۰۰

113

ساخت سال 

5۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

2۰٬۰۰۰٬۰۰۰

85

6 سال ساخت

2۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

18٬۰۰۰٬۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…