قیمت خرید آپارتمان در ساقدوش تهران چند؟

2
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب از دلتامگ به معرفی امکانات محله ساقدوش تهران و بررسی قیمت خرید آپارتمان در این محله می‌پردازیم.
خرید آپارتمان در ساقدوش

با توجه به افزایش روزافزون قیمت خانه، شناخت دقیق محله‌ای که قرار است در آن زندگی کنید بسیار مهم است؛ چرا که یک تصمیم اشتباه ممکن است کل سرمایه شما را به باد دهد. از سوی دیگر با توجه به مشغله کاری بسیار ممکن است فرصت کافی برای جست‌وجو را نداشته باشید؛ سایت ملکی دلتا با سابقه درخشان در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند. محله ساقدوش جزو آن دسته از محله‌هایی است که خرید خانه در آن می‌تواند شما را از جهات مختلف راضی نگاه‌ دارد. در صورتی که تصمیم به خرید آپارتمان در ساقدوش را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله ساقدوش تهران کجاست؟

این محله در شمال تهران و منطقه 4 شهرداری تهران قرار دارد؛ برخی به آن، خیابان ساقدوش پاسداران نیز می‌گویند، شاید علت اصلی آن است که پاسداران معروف ترین خیابان این منطقه است. این محله از شمال به خیابان گلستان 5، از جنوب به بزرگراه زین‌الدین، از شرق به  بلوار پناهی نیا و امیرنیا و از غرب به بزرگراه صیاد شیرازی متصل می‌شود. مهم ترین خیابان‌های محله ساقدوش را خیابان‌های بوستان، گلستان، جعفری، توحیدی، بنی فاطمه، شاهین، گلگون، یاس، وحدت و فرید تشکیل می‌دهند که همه آن‌ها برای زندگی در شرایط مناسبی از دسترسی و امکانات رفاهی قرار دارند.

خرید آپارتمان در ساقدوش

 دسترسی محله ساقدوش

با توجه به اینکه این محله به دو بزرگراه اصلی در تهران متصل می‌شود، بنابراین برای تردد با اتومبیل شخصی خود دچار مشکل نمی‌شوید؛ علاوه بر آن در صورتی که بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، نزدیکترین ایستگاه‌های مترو به محله ساقدوش، ایستگاه هروی و زین‌الدین است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت آپارتمان در اندرزگو تهران روند کاهشی دارد یا افزایشی؟

امکانات محله ساقدوش

پارک هروی از شاخص‌ترین فضاهای سبز درون محله است؛ که در میدان هروی قرار دارد. دانشگاه آزاد واحد تهران شمال نیز در خیابان ساقدوش تهران قرار دارد. بازار میوه و تره‌‎بار هروی، بازاری مناسب برای خرید تره‌بار اهالی محله ساقدوش است. مجتمع تجاری هروی سنتر و مجتمع‌های تجاری مایسا و گلستان از جمله مهم‌ترین مراکز تجاری و خرید در ساقدوش هستند. ساقدوش درون محله پاسداران قرار گرفته و به همین دلیل ساکنین محله از تمامی امکانات رفاهی، تجاری و تفریحی محله‌های اطراف ساقدوش نیز بهره‌مند هستند.

قیمت خرید آپارتمان در ساقدوش

موقعیت جغرافیایی خیابان ساقدوش و همچنین دسترسی و امکانات رفاهی مناسب آن باعث شده قیمت خرید آپارتمان در ساقدوش کمی بالاتر از مناطق متوسط تهران باشد. در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در ساقدوش را برایتان از سایت ملکی دلتا آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

160

2 12,600,000

20,000,000,000

95

18 100,000,000

9,500,000,000

90

نوساز 170,000,000

15,000,000,000

 

2 دیدگاه

  1. […] بیشتر: مطلب «قیمت خانه در ساقدوش تهران چند؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

  2. […] بیشتر: مطلب «قیمت خانه در ساقدوش تهران چند؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…