ویژگی و امکانات جنت آباد مرکزی برای خرید خانه

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جنت آباد مرکزی در شمال غربی شهرداری منطقه 5 شهرداری تهران واقع شده است که از شمال به بزرگراه نیایش، از غرب به بزرگراه شهید باکری، از جنوب به بزرگراه شهید همت و از شرق به بزرگراه شهید ستاری دسترسی دارد.
خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

جنت آباد مرکزی در شمال غربی شهرداری منطقه 5 واقع شده است که از شمال به بزرگراه نیایش، از غرب به بزرگراه شهید باکری، از جنوب به بزرگراه شهید همت و از شرق به بزرگراه شهید ستاری دسترسی دارد. دسترسی به بزرگراه‌های مهم شهر تهران باعث شده تردد از این محله به سایر مناطق پایتخت بسیار آسان شود.

افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در جنت آباد هستند لازم است که بدانند، جنت آباد محله‌ای بسیار بزرگ و وسیع در شمال غرب شهر تهران بود که در حال حاضر به دلیل گذر اتوبان‌ها و معابر بزرگ شهر تهران به محلات سه گانه جنت آباد جنوبی، جنت آباد شمالی و جنت آباد مرکزی تقسیم شده است.

  • ویژگی و امکانات محله جنت آباد مرکزی

محله جنت آباد مرکزی یکی از محلات جنت آباد است که ما بین اتوبان همت و اتوبان آبشناسان قرار گرفته است. بافت مسکونی این محله به دلیل ساخت‌وسازهایی که در طول یک دهه اخیر انجام شده اغلب جوان است و با گذر از این محله کمتر واحدهای مسکونی قدیمی و کلنگی به چشمتان می‌خورد.

دسترسی راحت به مراکز درمانی، رفاهی، آموزشی، تفریحی، اداری و … از مهم‌ترین مزیت‌های محله جنت آباد مرکزی به شمار می‌رود که باعث شده ساکنان این محله در آن احساس آرامش و آسایش کنند.

خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی

وجود مراکز خرید از جمله فروشگاه شهروند، رفاه، بازار میوه و تره‌بار، مجتمع تجاری و … در این محله منجر به این شده که ساکنان این محله برای تأمین مایحتاج روزانه خود نیاز نباشد که از محدوده این محله خارج شوند.

مطلب پیشنهادی:  تفریحات رایگان کیش برای نوروز امسال!

یکی از معایبی که می‌توان در خصوص این محله عنوان کرد این است که ایستگاه مترو در این محله وجود ندارد؛ اما ساکنان جنت آباد می‌توانند با استفاده از خط اتوبوس‌رانی که از جنت آباد شمالی به سمت مترو صادقیه تردد می‌کند، خود را به این ایستگاه مترو برسانند. البته شما با استفاده از خطوط تاکسیرانی به راحتی می‌توانید به نقاط مختلف تهران تردد کنید.

  • قیمت مسکن در محله جنت آباد مرکزی

افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی هستند لازم است که بدانند خرید خانه در این محله نیازمند نقدینگی بالایی است. تنوع متراژی در این محله بالاست از همین رو به راحتی امکان یافتن خانه‌های با متراژ بین 70 تا 150 متر در این محله را خواهید داشت.

قیمت مسکن در محله جنت آباد مرکزی از متری 45 میلیون تومان آغاز و تا متری 70 میلیون تومان نیز می‌رسد. به طوری که یک خانه 80 متری با سال ساخت بین 3 تا 6 سال به طور میانگین بالای 4 میلیارد تومان نیازمند سرمایه است.

مطالعه بیشتر: مطلب «ویژگی بلوار آیت الله کاشانی برای خرید خانه» را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «ویژگی و امکانات جنت آباد مرکزی برای خرید خانه» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …