آینده فرزندان خود را با خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی تضمین کنید!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیت‌الله کاشانی یکی از خوش مسیرترین محله‌های غرب تهران است که با خرید خانه در این محدوده مشکلی برای تردد در ترافیک‌های سنگین تهران ندارید.
بلوار آیت الله کاشانی

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و به علت مشغله کاری فرصت کافی را برای پیدا کردن خانه دلخواه خود را ندارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید تا درباره بلوار آیت الله کاشانی یکی از بهترین مناطق تهران اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه قصد خرید آپارتمان در آیت الله کاشانی  را دارید با ما همراه باشید.

بلوار آیت الله کاشانی کجاست؟

بلوار آیت الله کاشانی

بلوار آیت‌الله کاشانی یکی از معروف‌ترین بلوارها در غرب تهران است که از شمال به اتوبان حکیم، از جنوب به فردوس شرق، از شرق به فلکه دوم صادقیه و از غرب به محله شهر زیبا متصل می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت این بلوار دسترسی بسیار مناسب به بزرگراه‌هایی چون ستاری، حکیم و شهید باکری است. البته این محله علاوه بر دسترسی مناسب، امکانات رفاهی و تفریحی خوبی در اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد.

بلوار آیت الله کاشانی منطقه چند است؟

محله آیت الله کاشانی در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد؛ ساخت‌وساز در این محله بعد از انقلاب رواج یافت به همین دلیل نمی‌توان این محله را جزو مناطق قدیمی شهر به شمار آورد. بیشتر ساختمان‌هایی که در این محله قرار دارند تقریبا نوساز هستند و با توجه به اینکه جزو مناطق بالاشهر تهران به شمار می‌آید، قیمت خانه در این محدوده نسبت به مناطق دیگر تهران بالا است.

بلوار آیت الله کاشانی

مهم‌ترین خیابان آیت الله کاشانی

خیابان آیت الله کاشانی بلوار اباذر، بلوار آیت الله کاشانی خیابان بهنام و خیابان عقیل جزو خیابان های معروف بلوار آیت الله کاشانی است و از مهم‌ترین ویژگی‌های این خیابان‌ها، نزیکی به لکه دوم صادقیه است که مجتمع‌های بزرگی در این محدوده قرار دارند.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خرید آپارتمان در کوهک را از دست ندهید

نزدیکترین ایستگاه مترو به آیت الله کاشانی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت بلوار آیت الله کاشانی، دسترسی بسیار مناسب به وسایل نقلیه عمومی است.  نزدیکترین ایستگاه مترو به این محله ایستگاه صادقیه است که شما می‌توانید با استفاده از آن به رفت‌وآمد خود سرعت ببخشید. علاوه بر آن  خط اتوبوس تندرو (بی آر تی) بزرگراه اشرفی اصفهانی که در این محله قرار دارد، تردد را برای اهالی بسیار راحت‌تر می‌کند.

بلوار آیت الله کاشانی

بودجه مورد نیاز برای خرید آپارتمان در بلوار آیت الله کاشانی تهران

امکانات رفاهی مناسب و دسترسی خوب این محله سبب شده قیمت خانه در بلوار آیت لله کاشانی بالا باشد. در حال حاضر قیمت زمین در بلوار آیت الله کاشانی بین 70 تا 100 میلیون متغیر است؛ بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 90 متری به 7 میلیارد و 600 میلیون نقدینگی نیاز دارید. برای آگاهی از قیمت‌ها و مشاهده فایل‌های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: ازگل محله‌ای با چشم‌انداز روشن برای سرمایه‌گذاری ملک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله اقدسیه تهران + قیمت خرید آپارتمان

محله اقدسیه تهران به دلیل همجواری با کاخ نیاوران، مورد توجه بسیاری از ثروتمندان قرار گرفته…