جنت آباد شمالی، محله‌ای پر تقاضا در تهران

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر خواهان دریافت اطلاعات بیشتر از محله جنت آباد شمالی هستید، تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.
خرید آپارتمان در جنت آباد مرکزی

محله جنت آباد شمالی کجاست؟

محله جنت آباد شمالی در منطقه 5 شهرداری تهران و شمال غرب آن واقع شده است. قیمت آپارتمان در این محله متوسط است و همین امر افراد زیادی را به خرید آپارتمان در محله جنت آباد شمالی ترغیب می‌کند. به‌علاوه در این محله بیشتر آپارتمان‌ها نوساز می‌باشند. از نقاط قوت این محله، آب و هوای خوب و دسترسی عالی به سایر نقاط تهران است.

جنت آباد شمالی

نقشه محله جنت آباد شمالی

در تصویر زیر، نقشه محله جنت آباد شمالی با دسترسی های مهم آن نمایش داده شده است.

دسترسی

جنت آباد شمالی از شمال به منطقه ییلاقی حصارک، از شرق به محله‌های پونک و چهار دیواری و از جنوب به جنت‌آباد مرکزی و از غرب به شهران منتهی می‌شود. لازم به ذکر است که محله جنت آباد به بزرگراه‌هایی مانند نیایش، آبشناسان، شهید باکری، ستاری و همت نیز به راحتی دسترسی دارد.

در حال حاضر در این محله ایستگاه مترو وجود ندارد. از طرفی خطوط اتوبوس از میدان صادقیه و ایستگاه مترو صادقیه حرکت می‌کنند و به محله جنت آباد سرویس می‌دهند. همچنین خطوط تاکسیرانی به صورت دائم در مسیر جنت آباد و در خیابان‌های مجاور آن رفت و آمد را برای ساکنین این محله آسان کرده است.

مطلب پیشنهادی:  سرمایه‌گذاران ایرانی در املاک ترکیه چقدر ضرر کردند؟

امکانات محله جنت آباد شمالی

امکانات محله جنت آباد شمالی

از مراكز خريدی که افراد برای مايحتاج روزانه خود به سراغ آن می‌روند، بازار ميوه و تره بار و بازار بزرگ جنت در تقاطع بزرگراه آبشناسان و خیابان جنت‌آباد است. از طرفی مجتمع تجاری طوبی، فروشگاه شهروند و فروشگاه افق کوروش نیز از جمله مراكز خريد مهم این محله به شمار می‌روند.

این محله از اماکن تفریحی و ورزشی هم جا نمانده است. می‌توانیم به بوستان‌هایی چون: بوستان سما، بوستان پاسارگاد و بوستان اسفندیار اشاره کنیم. از طرفی مجتمع فرهنگی ورزشی توانگر، باشگاه ورزشی کیهان و چندین باشگاه بدنسازی دیگر در همین محله مشغول به فعالیت هستند. از مساجد مهم آن هم می‌توان به مسجد نیایش و صاحب‌الزمان اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «پونک محله‌ای محبوب در غرب تهران» را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «جنت آباد شمالی، محله‌ای پر تقاضا در تهران» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

محله شیراز تهران را بیشتر بشناسید

ساکنان خیابان شیراز جنوبی جزو سکنه قدیمی این خیابان هستند که با وجود تغییر کاربری این نقطه…