خرید خانه در محله خوش آب‌وهوای کوهسار با بودجه محدود

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال زندگی در محله‌ای با آب‌وهوای خوب هستید، محله کوهسار بهترین انتخاب است. برای آشنایی بیشتر با این محله همراه ما باشید.
محله کوهسار

بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ محله کوهسار جزو آن دسته از محله‌ای تهران است که افراد بسیاری تمایل به سکونت در آن را دارند؛ از همین رو ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در کوهسار هستند، اطلاعات مفیدی از این محله را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

چند نمونمه از آگهی‌های خرید ملک در کوهسار

محله کوهسار

محله کوهسار کجاست؟

کوهسار یکی از محله‌های خوش آب و هوا در شمال غرب تهران است که در منطقه 5 شهرداری قرار دارد و از شرق با بزرگراه باکری، از جنوب با بزرگراه آبشناسان و خیابان نظری و از غرب با بلوار کوهسار محدود شده است؛ همچنین در همسایگی با محله‌های جنت آباد شمالی، بهاران، جنت آباد مرکزی، حصارک، کن، شهران جنوبی قرار دارد.

محله کوهسار

دسترسی محله کوهسار

در صورتی که قصد دارید با اتومبیل خود به محله کوهسار بروید، با توجه به اینکه کوهسار در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد و به بزرگراه باکری و آبشناسان دسترسی دارد، ساده‌ترین مسیر برای رفتن به این محله به شمار می‌آید؛ در صورتی هم که قصد دارید ز وسایل نقلیه عمومی اسفاده کنید، مترو کوهسار که در خط 6 قرار دارد، هنوز به بهره‌برداری نرسیده اما شما می‌توانید از ایستگاه مترو و بی آرتی که در این محله قرار دارند استفاده کنید.

قیمت اپارتمان در شهرک کوهسار تهران

افرادی که به دنبال خرید خانه در کوهسار هستند باید بدانند که تنوع واحدهای مسکونی چه از نظر متراژ  و چه از نظر نوع ساخت بالا است. یعنی اگر به دنبال یک خانه با امکانات حداقلی و چه به دنبال خرید خانه با امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی، لابی من و … هستید به راحتی می توانید خانه موردنظر خود را پیدا کنید. در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در این محله، بین 30 تا 50 میلیون متغیر است. در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 110 متری نوساز به 6 میلیارد تومان بودجه نیازمندید. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی:  اجاره خانه در عظیمیه، زیباترین محله کرج

محله کوهسار

امکانات کوهسار

وجود امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و جذاب یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این محله به شمار می‌رود که جذابت آن را دو چندان کرده است. پارک جنگلی کوهسار به عنوان بزرگ‌ترین پارک جنگلی تهران یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی واقع در این محله به شمار می‌رود که هر ساله افراد زیادی از نقاط مختلف تهران و حتی سایر شهرها برای بازدید و تفریح به آنجا می‌روند.

پیشنهاد مطالعه: گران‌ترین شهرهای جهان برای خرید و اجاره خانه کدامند؟

یک نظر

  1. […] بیشتر: مطلب «کوهسار محله‌ای بکر برای سکونت» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…