شهرزیبا محله‌ای جذاب در غرب تهران

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله شهر زیبا جزو محله‌های قدیمی غرب پایتخت است که متقاضیان بسیاری برای سکونت دارد؛ اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید آپارتمان در شهر زیبا را دارید همراه ما باشید.
خرید آپارتمان در شهر زیبا

اگر قصد خرید آپارتمان در شهر زیبا را دارید تا انتهای این مقاله همراه «مجله ملکی دلتا» باشید تا شما را بیشتر با این محله آشنا کنیم.

آب‌ و هوای خنک شهر زیبا را می‌توان مدیون همجواری با روستای کن دانست. به همین دلیل هنوز بقایایی از سرسبزی روستای کن در شهر زیبا دیده می‌شود.محله شهر زیبا در منطقه 5 شهرداری تهران واقع شده است که از شمال به شهران، از شرق به جنت‌آباد و صادقیه، از جنوب به سازمان برنامه و کوی ارم و از غرب به کن و دهکده المپیک منتهی می‌شود. از بهترین خیابان‌های آن می‌توان به خیابان سرو آلاله، کیهان و مرادی اشاره کرد. در این خیابان‌ها ساخت و ساز ساختمان‌های تجملاتی بسیار افزایش داشته است.

شهر زیبا یک محله قدیمی در غرب تهران است که در طول سالیان اخیر ساخت‌وسازهای بسیاری در آن صورت گرفته است. اما با این حال همچنان خانه‌های قدیمی در این محله یافت می‌شود از همین رو می‌توان بافت این محله را ترکیبی از خانه‌های قدیمی و نوساز قلمداد کرد. امروزه کارمندان و بازنشستگان بسیاری در این محله سکونت دارند. این محله برای بازنشستگان و افرادی که خواهان فضایی آرام هستند مناسب است. چون به ارتفاعات نزدیک است، هوای خنک و پر از اکسیژن دارد. تراکم جمعیتی این محله پایین است و در زمستان، هوایش بسیار خنک‌تر می‌شود. نزدیکی به ارتفاعات و کوه‌ها نیز باعث دیده شدن برف زیادی در زمستان می‌شود.

آب‌ و هوای خنک شهر زیبا را می‌توان مدیون همجواری با روستای کن دانست. به همین دلیل هنوز بقایایی از سرسبزی روستای کن در شهر زیبا دیده می‌شود.

خرید آپارتمان در شهر زیبا

وضعیت دسترسی

این محله از لحاظ دسترسی، هر آنچه که از یک زندگی شهرنشینی را انتظار دارید برای شما فراهم کرده است. یکی از مزیت‌های مهم آن دسترسی به بزرگراه‌های مهمی همچون حکیم غرب، بزرگراه آیت الله کاشانی و بزرگراه آبشناسان غربی است.این محله از شرق به محله جنت آباد، از غرب به دهکده المپیک، از شمال به شهران و از جنوب به بلوار فردوس غرب ختم می‌شود. این محله از نظر داشتن وسایل حمل و نقل عمومی، دارای خطوط اتوبوسرانی و پایانه تاکسیرانی است. اگرچه این محله ایستگاه مترو ندارد، ولی ساکنین آن می‌توانند از طریق پایانه‌ تاکسیرانی که در میدان اصلی شهر زیبا، خیابان شهدای کن و خیابان کاشانی قرار دارد، به میدان صادقیه و متروی آن برسند. این پایانه‌ تاکسیرانی به دیگر میدان‌های اصلی تهران هم مسیر تاکسی دارد.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در خلیج فارس با یک میلیارد

این محله از نظر داشتن وسایل حمل و نقل عمومی، دارای خطوط اتوبوسرانی و پایانه تاکسیرانی است. اگرچه این محله ایستگاه مترو ندارد، ولی ساکنین آن می‌توانند از طریق پایانه‌ تاکسیرانی که در میدان اصلی شهر زیبا، خیابان شهدای کن و خیابان کاشانی قرار دارد، به میدان صادقیه و متروی آن برسند. این پایانه‌ تاکسیرانی به دیگر میدان‌های اصلی تهران هم مسیر تاکسی دارد.

کسانی که قصد استفاده از خودرو شخصی را دارند نگران نباشند؛ این محله در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد هم قرار ندارد از همین رو به راحتی می‌توانید با وسیله شخصی تردد کنید.

بررسی قیمت مسکن در شهر زیبا

اگر قصد خرید آپارتمان در شهر زیبا را دارید باید عنوان کنیم، متوسط قیمت‌ها در شهر زیبا متوسط رو به بالاست.

مطالعه بیشتر: «معرفی یک خیابان خوش‌مسیر در تهران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…