هر آنچه باید درباره محله گاندی تهران بدانید

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خیابان گاندی به دلیل وجود مراکز تجاری و موقعیت خوب، یکی از محله‌های اصیل و مرفه‌نشین به حساب می‌آید که زندگی در آن می‌تواند تجربه‌ای تازه باشد.
محله گاندی تهران

بعضی از محله‌های تهران از دیرباز تاکنون مورد توجه قرار داشته و زندگی در آن‌ها می‌تواند امتیازهای فراوانی را برای شما به ارمغان آورد. محله گاندی تهران جزو آن دسته از محله‌هایی است که در کنار قرار گرفتن در بالاشهر تهران، دسترسی و امکانات خوب آن افراد بسیاری را ترغیب به زندگی در این محله می‌کند. چنانچه قصد خرید آپارتمان در گاندی  را دارید، برای اطلاع از جزئیات این محله با دلتامگ همراه باشید

خرید آپارتمان در تهران

محله گاندی کجاست؟

خیابان گاندی یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر تهران است که به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که در منطقه 3 و 6 شهرداری قرار دارد؛ به عبارت دیگر شرق محله ونک مرز میان این دو منطقه است. خیابان گاندی شمالی از خیابان شریفی آغاز شده و تا نزدیکی میدان ونک ادامه دارد. خیابان گاندی جنوبی نیز قسمت جنوبی این خیابان را تشکیل می‌دهد که تا خیابان وزرا ادامه دارد. محله گاندی از شمال به بزرگراه حقانی، از جنوب به بزرگراه سردار سلیمانی، از شرق به بزرگراه مدرس و از غرب به خیابان ولیعصر متصل می‌شود.

همچنین این خیابان در مجاورت با محله‌های یوسف آباد، محله ونک، محله داوودیه، محله نیلوفر، محله ظفر، محله سید خندان، محله آرژانتین و محله توانیر قرار دارد. مشهورترین خیابان این محله، خیابان گاندی است که به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود که گاندی شمالی در بلوار میرداماد و گاندی جنوبی در خیابان حقانی قرار دارد. مشهورترین خیابان گاندی، خیابان جردن یا همان نلسون ماندلا و جهان کودک است.

خرید آپارتمان در گاندی

دسترسی به محله گاندی چگونه است؟

بزرگراه‌هایی که به این محله متصل می‌شوند دسترسی به گاندی را بسیار راحت‌تر کرده‌اند؛ اما اگر قصد دارید با اتومبیل خود به این محله بروید در نظر داشته باشید که وجود مراکز اداری و درمانی که در این محله قرار دارد، در ساعاتی از روز ترافیک این محله بسیار است. چنانچه قصد دارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، نزدیکترین مترو به خیابان گاندی، ایستگاه مترو حقانی در کنار اتوبان همت و میرزای شیرازی واقع در خیابان بهشتی  است.

مطلب پیشنهادی:  صفر تا صد محله جردن تهران

در طول خیابان ولیعصر نیز بی آر تی و تاکسی برای حمل و نقل عمومی شهروندان در نظر گرفته‌شده.

امکانات محله گاندی

از آنجایی که بافت این محله، بافتی اداری و تجاری است، بسیاری از شرکت‌ها و مراکز خرید در این محله قرار گرفته‌اند. از جمله امکانات تفریحی این محله شامل:

  • بوستان آب و آتش
  • پل طبیعت
  • پارک طالقانی

امکانات درمانی

  • هتل بیمارستان گاندی
  • بیمارستان دی، بیمارستان کسری
  • بیمارستان مهرگان
  • کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهر گاندی

 قیمت خرید و اجاره آپارتمان در محله گاندی

با توجه به اینکه خیابان گاندی جزو محله‌های بالاشهر تهران است قیمت خانه در آن بالاتر از مناطق دیگر تهران است. از سوی دیگر دسترسی مناسب و ساختمان‌های لوکسی که در این محله قرار دارند، در افزایش قیمت خانه در گاندی بی تاثیر نیستند.

یکی از مزایای مثبت محله گلندی این است که در این محله خانه‌های ویلایی بسیار زیبایی را می‌توان مشاهده کرد؛ بنابراین در صورتی که تمایل به زندگی در خانه‌های ویلایی را دارید این محله انتخاب مناسبی است.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان از سایت ملکی دلتا را برایتان اوردیم .

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

170

28

105,000,000

18,000,000,000

145

نوساز

165,000,000

24,000,000,000

90

30

98,000,000

8,000,000,000

نمونه‌هایی از قیمت اجاره آپارتمان در گاندی را نیز برایتان از سایت ملکی دلتا آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

ودیعه(تومان)

اجاره(تومان)

65

30

750,000,000

120

15

200,000,000

30,000,000

75

7

1,000,000,000

10,000,000

 

یک نظر

  1. […] مطالعه: مطلب «همه چیز درباره محله گاندی» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…