ساخت 80 هزار مسکن در 31 استان

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۸۰ هزار واحد مسکونی در ۳۱ استان کشور در مراحل مختلف ساخت است، گفت: مرحله اول این طرح در اوایل تیرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
بنیاد مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ارایه توضیحاتی از روند اجرای طرح مسکن در کشور و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با وزارت و راه و شهرسازی پرداخت و گفت: ساخت مسکن روستایی با محوریت مردم است و با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و به امیدخدا باهمدلی به هدف پایان بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سال ۱۴۱۰ خواهیم رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مورد تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی در تامین زمین توفیقات خوبی داشته است و بنیاد مسکن وعده ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را در هر سال داده است که تا پایان اردیبهشت عملیات اجرایی یکصدهزار واحد مسکونی در شهرها را شروع خواهیم کرد، هم اکنون نیز حدود ۸۰ هزار واحد مسکونی در ۳۱ استان کشور در مراحل مختلف ساخت است و مرحله اول آن در اوایل تیرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بنیاد مسکن

نیکزاد در ادامه افزود: بر اساس اطلاعات رسیده تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و نقشه تهیه شده است و ظرف 10 روز آینده در پروانه ساخت از سوی شهرداری صادر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:  متقاضیان مسکن ملی بخوانند

او در ادامه تاکید کرد: اطلاعات تمامی پروژه‌ها و ساخت مسکن در شهرهای مختلف بر روی سایت بنیاد مسکن بارگذاری خواهد شد.

نیکزاد در خصوص مسکن شهری گفت: اجرای عملیات طرح نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف کشور با تامین اراضی از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد و بنیاد مسکن با بهره‌گیری از کمک شهرداری‌ها و نظام مهندسی عملیات ساخت مسکن را پیش خواهد برد.

مطالعه بیشتر: مطلب «تفاوت‌ های حق سرقفلی و حق کسب و پیشه» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …