محله ملاصدرا تهران کجاست؟

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید در شمال شهر تهران ساکن شوید ما به شما خیابان ملاصدرا را پیشنهاد می‌کنیم ؛ چرا که این محله مدرن امکانات بسیار مناسبی را در اختیار ساکنان قرار می‌دهد و در مقابل قیمت خانه نیز در این محدوده بسیار مناسب است.
خرید آپارتمان در ملاصدرا

زندگی در شمال شهر پایتخت مزایای بسیاری برای ساکنان آن به همراه دارد؛ به همین دلیل است که بسیاری از افراد تمایل به سکونت در این محدوده را دارند. خیابان ملاصدرا تهران، یکی از خیابان‌های معروف پایتخت است و بافت آن به دلیل ساختمان‌سازی‌های اصولی، مدرن است. در صورتی که تمایل به  خرید آپارتمان در ملاصدرا را دارید و می‌خواهید بدانید که ملاصدرا تهران منطقه چند است؟ تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان تهران

خیابان ملاصدرا کجای تهران است؟

همانطور که گفتیم محله ملاصدرا در شمال تهران و در منطقه 3 شهرداری قرار دارد. این خیابان که در جهت شرق به غرب قرار دارد از  اتوبان چمران آغاز می‌شود و با گذر از خیابان‌های شیخ بهایی، شیراز و همچنین بزرگراه کردستان تا میدان ونک امتداد پیدا می‌کند. خیابان‌­های شاد، پردیس شرقی، شیرازی، گلشن و خوارزمی از خیابان های مهم در اطراف خیابان ملاصدرا هستند؛ از نظر موقعیت جغرافیایی این خیابان از شمال به ده‌ ونک، از جنوب به بزرگراه کردستان، از شرق به میدان ونک و از غرب به بزرگراه چمران متصل می‌شود.

خرید آپارتمان در ملاصدرا

نحوه دسترسی به  خیابان ملاصدرا تهران چگونه است؟

با توجه به اینکه محله ملاصدرا به خیابان ولیعصر نزدیک است، بنابراین می‌توان گفت بهترین راه دسترسی به این خیابان، خطوط اتوبوس تندروی شهری تجریش- راه­­‌آهن است؛ از سوی دیگر با توجه به اینکه این خیابان مترو اختصاصی ندارد در حال حاضر شما می‌توانید از نزدیک‌ترین مترو به میدان ونک خیابان ملاصدرا، که در ایستگاه حقانی و میدان صنعت قرار دارد استفاده کنید. برای تردد با اتومبیل شخصی به این محله نیز می‌توانید از اتوبان چمران یا بزرگراه کردستان استفاده کنید. دسترسی مناسب، باعث تقاضای زیاد برای خرید آپارتمان در ملاصدرا است

مطلب پیشنهادی:  آیا این مقبره در شهرری متعلق به بی بی شهربانو است؟

امکانات رفاهی خیابان ملاصدرا

محله ملاصدرا از امکانات رفاهی بسیارخوبی برخوردار است و شما با سکونت در این محدوده می‌توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید. برای مثال بیمارستان بقیه‌الله‌العظم که از مهم‌ترین مراکز درمانی پایتخت به شمار می‌آید در خیابان ملاصدرا تهران قرار دارد. به عبارت دیگر می‌توان گفت این مرکز درمانی به شهرت هرچه بیشتر این خیابان کمک کرده است. از دیگر امکانات رفاهی خیابان ملاصدرا تهران می‌توان به مرکز خرید آینه ونک، مجتمع‌ تجاری ونک و مرکز خرید خورشید اشاره کرد؛ این مراکز خرید به خیابان ملاصدرا بسیار نزدیک هستند و شما می‌تواند تمام مایحتاج خود را با قیمت مناسب پیدا کنید.

قیمت خرید آپارتمان در ملاصدرا تهران

با توجه به اینکه محله ملاصدرا جزو مناطق بالاشهر تهران به شمار می‌آید، به طبع قیمت خانه در این محدوده بالاتر از مناطق متوسط  تهران است. بیشتر ساختمان‌هایی که در این محدوده ساخته می‌شوند، از معماری خاصی برخوردار هستند به همین دلیل است که بیشتر ساکنان تهران، محله ملاصدرا را به عنوان یکی از مدرن‌ترین محله‌های تهران می‌شناسند. در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در ملاصدرا را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

150

نوساز 145,000,000

21,000,000,000

105

27 125,000,000 13,000,000,000

100

15 115,000,000

11,000,000,000

 

پیشنهاد مطالعه: با 8 میلیارد در شمال شهر تهران خانه بخرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…