جلفا، محله‌ای دنج با دسترسی عالی برای خرید خانه

0
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال خرید آپارتمان در جلفا تهران هستید، تا انتهای این گزارش همراه ما باشید تا بیشتر شما را با این محله آشنا کنیم.
محله جلفا تهران

زندگی در شمال شهر تهران می‌تواند مزایای بسیاری برای ما به همراه داشته باشد. محله جلفا تهران جزو خوش آب‌وهواترین محله‌های تهران است که با عبور از خیابا‌ن‌های آن و دیدن ساختمان‌های شیک ترغیب می‌شوید تا در این محله ملکی بخرید. اگر قصد خرید آپارتمان در جلفا  را دارید و فکر می‌کنید که به بودجه خیلی زیادی نیاز دارید، اشتباه می‌کنید تنها کافی است سایت ملکی دلتا را مشاهده کنید تا بتوانید در مدت زمان کم خانه مورد نظر خود را کنید؛ برای مشاهده فایل‌ها و آگاهی از جزئیات این محله، با ما همراه باشید.

محله جلفا منطقه چند تهران است؟

محله جلفا در شمال شرق و منطقه 3 شهرداری قرار دارد و از خیابان میدان کتاب در جنوب خیابان میرداماد آغاز می‌شود و تا اتوبان رسالت در شمال پل سید خندان ادامه می‌یابد و به معابر مهمی مانند بزرگراه شهید همت، مجتبایی، کاویان غربی، گل‌نبی، ساسانی‌پور، ارسباران، احمدی روشن و همچنین کاویان شرقی متصل می‌شود.

محله جلفا تهران

هزینه مورد نیاز برای خرید اپارتمان در جلفا

بافت مسکونی محله جلفا تهران به گونه‌ای است که همگی از اصول شهرداری پیروی کرده‌اند و شما شاهد ساختما‌ن‌هایی با بافت یکدست هستید که همین ویژگی سبب زیبایی این محله شده است. بیشتر ساختمان‌های این منطقه متراژ بالایی دارند؛ به همین دلیل اگر به دنبال خانه با متراژ بالا هستید، جلفا بهترین انتخاب است.

با توجه به اینکه این محله جزو مناطق بالاشهر تهران به شمار می‌آید، انتظار می‌رود که قیمت خرید و رهن و اجاره آپارتمان در جلفا تهران بالاتر از نقاط دیگر تهران باشد. تمام کوچه و محله‌های جلفا برای زندگی در شرایط مطلوبی قرار دارد و آرامش و سکوت بر همه این مناطق حاکم است؛ اما اگر بخواهیم چند مورد از بهترین منطقه جلفا را برای زندگی نام ببریم عبارتند از : پاکروان، درنا، گنجشک، قناری غربی، سراج غربی، بن بست قو، کاویان غربی و فاخته که در همه آن‌ها خانه‌های ویلایی و ساختمان‌های زیبا قابل مشاهده هستند. در حال حاضر قیمت زمین در محل جلفا تهران بین ۸۰ تا ۱۱۰ میلیون متغیر است؛ در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 80 متری نوساز به 8 میلیارد نقدینگی نیاز دارید.

مطلب پیشنهادی:  مظنه آپارتمان نوساز در اقدسیه چند؟

محله جلفا تهران

دسترسی به حمل و نقل محله جلفا تهران چگونه است؟

دسترسی محله جلفا به اتوبان‌های مهم تهران رفت‌وآمد با اتومبیل شخصی را به این محله بسیار راحت‌تر کرده است. این محله از لحاظ حمل و نقل عمومی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید از نزدیکترین ایستگاه مترو به جلفا تهران که در ایستگاه مصلی قرار دارد استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: بازار خرید آپارتمان در جیحون داغ‌تر از همیشه است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…