خرید آپارتمان در پاسداران، محله محبوب شمال شرق تهران

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگه در محدوده پاسداران زندگی می‌کنید، یا قصد خرید و اجاره ملک در این خیابان را دارید، لازم است با محله پاسداران آشنا شوید.
پاسداران تهران محله شمال شرق

افرادی که قصد خرید آپارتمان در تهران را دارند، در تلاش هستند متناسب با بودجه خود خانه موردنظر را در بهترین مناطق تهران پیدا کنند. همه ما می‌دانیم که مناطق شمال شهر تهران جزو مناطق بالاشهر پایتخت به شمار می‌آید. اما محله‌های خوب در تهران بسیار است که شرایط ایده‌آلی را برای ساکنان خود فراهم می‌کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این محله از شمال شرق تهران، بپردازیم که با خرید آپارتمان در پاسداران و سکونت در این محله با شمال شهر تهران و محیط آرامش آشنا می‌شوید.

خرید آپارتمان در تهران

پاسداران تهران کجاست؟ ( موقعیت جغرافیایی)

این محله تهران در شمال شرق و در منطقه 3 و 4 شهرداری قرار دارد که از نظر جغرافیایی در شرایط بسیار منحصر به فردی است.یکی از طولانی‌ترین خیابان های تهران که 9 کیلومتر طول دارد، در  این محله با صفا قرار گرفته است.

این منطقه از سه راه ضرابخانه شروع و با گذشتن از چهار راه پاسداران، میدان نوبنیاد، چهارراه فرمانیه، سه راه اقدسیه، بوستان نیاوران در میدان نیاوران تمام می‌شود. پاسداران دو بخش شمالی و جنوبی دارد. پاسداران جنوبی از چهاراه پاسداران به سمت گل نبی و پاسداران شمالی از بعد از چهاراه پاسداران تا میدان نیاوران است.

این خیابان از سمت شمال به میدان نوبنیاد و از سمت جنوب به بزرگراه همت ختم می‌شود. این ویژگی سبب شده که هنگام خرید آپارتمان در این منطقه، بتوانید به راحتی خانه مورد نظر خود را پیدا کنید. چنانچه قصد خرید آپارتمان در پاسداران تهران را دارید برای آشنایی بیشتر با این محله و بهترین مرکز خریدهای این محله با ما همراه باشید.

خرید آپارتمان در پاسداران تهران

دسترسی محله

یکی از دلایل مهم محبوبیت این محله در میان مردم، دسترسی راحت به حمل و نقل عمومی است. ساده‌ترین راه دسترسی به این محله، استفاده از مترو شهید زین‌الدین، نوبنیاد، هروی و حسین‌ آباد است.

این منطقه تهران جزو محدوده طرح ترافیک نیست؛ در نتیجه شما می‌توانید از اتومبیل شخصی خود استفاده کنید. خطوط تاکسی فراوان در پایانه‌ تاکسیرانی میدان نوبنیاد و چهارراه پاسداران و چند خط اتوبوس و بی آرتی به سمت خیابان رسالت، پایانه تجریش، بلوار صبا، بزرگراه شهید صدر و بابایی که باعث افزایش دسترسی ها به محلات و خیابان های دیگر می شود.دسترسی یکی از مزایای رهن و اجاره یا خرید آپارتمان در پاسداران است؛ که توجه بسیاری افراد را به خود جلب کرده است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت آپارتمان در محله دکتر هوشیار متری چقدر است؟

مراکز درمانی محله

مهم‌ترین بیمارستان‌های محله عبارت اند از:

بیمارستان لبافی نژاد

درمانگاه فرخی یزدی

کلینیک لبافی نژاد

کلینیک مبین

و تعداد بیشتری کلینیک زیبایی و سلامتی و دامپزشکی در سطح محله.

مراکز تجاری و تفریحی پاسداران تهران

موقعیت جغرافیایی این محله باعث شده امکانات رفاهی بسیاری در این محله وجود داشته باشد. به‌گونه‌ای که شما می‌توانید بهترین مراکز خرید تهران را در این منطقه مشاهده کنید.جذاب ترین مرکز خریدهای محله : مرکز خرید آرتمیس، مرکز خرید برج سفید، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید هدیش مال.

از دیگر فاکتورهایی که روی قیمت خرید آپارتمان در پاسداران تاثیر گذاشته است وجود مناظر طبیعی و تاریخی منطقه است. موزه‌ فرش رسام عرب‌زاده، عمارت تاریخی ضرابخانه با مساحت 5 هکتار، کاخ سلطنت آباد، سرزمین شادی مرکز خرید الماس، مجموعه 11 هکتار نیاوران، پارک جنگلی لویزان، بوستان نارنجستان و مازیار و موزه‌ جهان نما مهم ترین مکان‌های تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت ساکنین این خیابان بلند به شمار می روند. از این رو برای خرید آپارتمان در پاسداران باید سه ویژگی طبیعت گردی، امکانات و وضعیت دسترسی محله را به سایر نقاط تهران مدنظر قرار داد.

قیمت خرید آپارتمان در پاسداران

از آنجا که این محله تهران بالاشهر محسوب می‌شود، شما با عبور از خیابان‌های آن خانه‌های لوکس و مدرنی را مشاهده می‌کنید که از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار هستند. بهترین خیابان‌های پاسداران را خیابان‌های مهمی مانند بوستان، گلستان، فرخی یزدی، بهارستان و بهستان تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر قیمت یک واحد آپارتمان 68 متری نوساز 7 میلیارد و 800 میلیون تومان است. در زیر تعدادی نمونه قیمت از سایت ملکی دلتا برای شما اوردیم تا قیمت خرید آپارتمان در پاسداران را با شرایط متفاوت بدانید.

متراژ(متر) سن بنا قیمت هرمترمربع(تومان) قیمت کل(تومان)
110 1401 110,000,000 12,100,000,000
103 1401 111,650,000 11,500,000,000
100 1402 110,000,000 11,000,000,000

 

یک نظر

  1. ناشناس

    13 بهمن 1401 در 7:56 ق.ظ

    طولانی ترین خیابان تهران ولیعصر با طول ۱۷.۹ کیلومتره!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…