قیمت جدید آپارتمان 68 متری در خیابان شریعتی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله شریعتی یکی از بلندترین و وسیع‌ترین خیابان پایتخت به شمار می‌رود؛ بنابراین شما شانس بیشتری برای پیدا کردن خانه موردنظر خود در این محله دارید. برای مشاهده فایل‌های بیشتر با قیمت مناسب به سایت ملکی دلتا سر بزنید.
خیابان شریعتی

موقعیت جغرافیایی بعضی از خیابان‌های اصلی شهر تهران به گونه‌ای است که برای زندگی شرایط مطلوبی را به وجود می‌آورند؛ در این مطلب از دلتامگ قصد داریم درباره خیابان شریعتی تهران اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه تمایل به خرید آپارتمان در شریعتی  را دارید با ما همراه باشید.

خیابان شریعتی تهران منطقه چند است؟

خیابان شریعتی یکی از خیابان‌های مهم و طولانی شهر تهران است که از منطقه 3 شهرداری شروع می‌شود و تا منطقه 7 ادامه دارد؛ موقعیت جغرافیایی این خیابان به گونه‌ای بود که قصران را به شمیران متصل می‌کرد. اکنون این خیابان در جهت شمال به جنوب تهران قرار دارد و از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و خیابان پروانه، از شرق به خیابان کارگر شمالی، از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و از غرب به تونل توحید و بزرگراه چمران متصل می‌شود. نام قدیم خیابان شریعتی، خیابان کوروش کبیر بود که بعد از انقلاب به افتخار دکتر شریعتی، نام آن به خیابان شریعتی تغییر یافت.

خیابان شریعتی

نزدیکترین ایستگاه مترو به خیابان شریعتی تهران

وسعت محله شریعتی تهران به گونه‌ای است که مکان‌های مهم اداری، دولتی، فرهنگی، تفریحی، آموزشی، ورزشی بسیاری مانند مجموعه فرهنگی ورزشی چمران، بیمارستان پاسارگاد، ایرانمهر و مفید، بوستان اندیشه، دانشگاه خواجه نصیر، موزه رضا عباسی، پارک شریعتی، ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در خود جای داده است؛ به همین دلیل ترافیک در این محدوده بسیار زیاد است و در طرح زوج و فرد نیز قرار دارد؛

بنابراین برای استفاده از اتومبیل شخصی باید این نکته را در نظر داشته باشید.. از سوی دیگر با توجه به اینکه این خیابان دسترسی بسیار خوبی به وسایل نقلیه عمومی دارد، در نتیجه بهترین مسیر دسترسی استفاده از خطوط مترو است که در ایستگاه‌های شریعتی، قلهک، قیطریه و تجریش قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  صفر تا صد محله آذربایجان تهران

خیابان شریعتی

قیمت خانه در خیابان شریعتی تهران چگونه است؟

همان طور که گفتیم وسعت محله‌شریعتی به گونه‌ای است که یک بخش زیاد از مناطق تهران را در بر می‌گیرد؛ بنابراین قیمت خانه در محله های شریعتی تهران بسیار متفاوت است و شما هرچه به سمت شمالی خیابان بیایید قیمت خانه‌ها افزایش می‌یابند. از دیگر مزیت‌های خرید خانه در این محدوده این است که می‌توانید متناسب یا بودجه خود هر متراژ خانه‌ای را که می‌خواهید پیدا کنید. در حال حاضر قیمت آپارتمان در خیابان شریعتی بین 150 تا 200 میلیون است، بنابراین قیمت خانه در این محدوده از رنج 8 میلیارد تا 30 میلیارد نیز پیدا خواهید کرد. برای مثال قیمت یک واحد آپارتمان 68 متری نوساز در بهترین محله شریعتی، 10 میلیارد و 299 میلیون است. برای مشاهده فایل‌های خرید خانه در محدوده محله‌شریعتی، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: جدیدترین قیمت آپارتمان در محله توانیر تهران!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…