آپارتمان 80 متری در محله دزاشیب تهران چند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله دزاشیب یا کبیری، یکی از محله‌های معروف و قدیمی شهر تهران است که هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده و خانه‌های نوساز در آن کمتر دیده می‌شود.
محله دزاشیب

اگر ساکن پایتخت هستید یا برای مسافرتی کوتاه‌مدت به تهران آمده‌اید، ممکن است برای شما پیش آمده باشد که برای خرید یا تفریح به مناطق شمال تهران سری زده باشید؛ آب‌وهوای بی‌نظیر این منطقه و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در صورتی که بودجه کافی داریم در این منطقه خانه بخریم؛ یکی از بهترین محله‌های شمال شهر تهران، محله دزاشیب است که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در دزاشیب  را دارید برای آشنایی با جزئیات این محله، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله دزاشیب کجاست؟

محله دزاشیب در منطقه 1 شهرداری تهران قرار دارد که از زمان‌های قدیم تا کنون جزو مناطق شمیرانات به شمار می‌آمد؛ اکنون این محله از شمال به خیابان باهنر، از جنوب به خیابان دزاشیب و خیابان لواسانی، از شرق به خیابان بازدار و خیابان فیضیه و از غرب به خیابان مقدسی و سه راه دزاشیب و باهنر متصل می‌شود و در همسایگی با محله‌های حکمت ، محله نیاوران ، محله فرمانیه ، محله جماران ، محله حصار بوعلی ، محله امامزاده قاسم و محله تجریش قرار دارد.

محله دزاشیب

خیابان های مهم دزاشیب

مهم‌ترین معیار برای خرید خانه در هر محله‌ای، شناخت کوچه و خیابان‌های آن منطقه است؛ بهترین منطقه دزاشیب تهران برای زندگی عبارتند از:

دزاشیب خیابان عمار

این خیابان بهترین خیابان دزاشیب است که خیابان لواسانی را به خیابان باهنر متصل کرده و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است.

خیابان دزاشیب

می‌توان گفت بهترین محله دزاشیب برای خرید خانه، خیابان دزاشیب است که از میدان تجریش و خیابان باهنر شروع شده و تا سه راهی لواسانی و خیابان عمار ادامه دارد.

خیابان باهنر

خیابان باهنر در شمال محله دزاشیب قرار دارد و از میدان تجریش شروع شده و پس از گذر از محله دزاشیب به محله نیاوران رفته و به خیابان پورابتهاج در آجودانیه ختم می‌شود. بسیاری از مراکز تجاری و مهم در این خیابان قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در جلیلی با دو میلیارد تومان

خیابان لواسانی

خیابان لواسانی در جنوب این محله قرار دارد. خیابان لواسانی از سه راهی دزاشیب شروع می‌شود و تا خیابان موحد دانش در محله اراج ادامه دارد. خیابان لواسانی از مشهورترین خیابان‌های شمیرانات بوده که محله تجریش را به محلات اراج و فرمانیه متصل می‌کند.

محله دزاشیب

بررسی قیمت خانه در محله دزاشیب

قیمت آپارتمان در دزاشیب تهران با توجه به اینکه جزو مناطق بالا شهر به شمار می‌آید، بالا است. در حال حاضر قیمت زمین در این محله بین 100 تا 160 میلیون متغیر است؛ در نتیجه شما برای خرید یک واحد آپارتمان 80 متری نوساز در دزاشیب به 12 میلیارد 800 میلیون نقدینگی نیاز دارید. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

نزدیکترین مترو به دزاشیب کدام ایستگاه است؟

دسترسی این محله به سایر نقاط تهران در شرایط مطلوبی قرار دارد به گونه‌ای که اگر خودروی شخصی دارید، می‌توانید از خیابان‌های کامرانیه و شریعتی به بزرگراه صدر دسترسی پیدا کنید و در صورتی که قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، ایستگاه متروی تجریش، نزدیک‌ترین ایستگاه به این محله است؛ علاوه بر آن خطوط اتوبوسرانی در خیابان‌های فرمانیه و عمار نیز از راه‌های دسترسی به این محله می‌باشند.

پیشنهاد مطالعه: جنت‌آباد، محله‌ای با آینده روشن برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…