خرید خانه در محله کامرانیه تهران چقدر آب می‌خورد؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کامرانیه محله‌ای خوش آ‌ب‌وهوا با دسترسی عالی که می‌تواند برای زندگی انتخاب مناسبی باشد. برای مشاهده فایل‌های بیشتر از این محله با ما همراه باشید.
محله کامرانیه تهران

محله کامرانیه تهران جزو آن دسته از محله‌های لوکس و اعیان‌نشین است و بسیاری از افراد این محله را با برج‌های زیبای آن می‌شناسند؛ مزایای زندگی در کامرانیه افراد بسیاری را ترغیب می‌کند که برای انتخاب خانه در محله‌های بالاشهر تهران، این محله را انتخاب نمایند. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در کامرانیه را دارید، برای آگاهی از جزئیات این محله تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله کامرانیه تهران کجاست؟

محله کامرانیه در شمال شهر و منطقه 1 شهرداری تهران قرار دارد که چهارراه کامرانیه تهران ، این محله را به دو قسمت کامرانیه شمالی و کامرانیه جنوبی تقسیم می‌کند. آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای که بر این منطقه حاکم است باعث می‌شود افراد بسیاری جذب این محله شوند. از نظر جغرافیایی محله کامرانیه تهران از شمال به منظريه و نياوران، از جنوب به بزرگراه صدر و اختياريه، از شرق به فرمانيه و از غرب به چيذر و دزاشيب متصل می‌شود.

تاریخچه کامرانیه مانند تمام محله‌هایی که جزوی از شمیرانات بودند به زمان قاجار باز می‌گردد که با گذشت زمان با گسترش شهر نشینی، در سال 1350 بسیاری از زمین‌ها و باغ‌های این منطقه تقسیم‌بندی شد و جای خود را به خانه‌های ویلایی باشکوه و برج‌های زیبا داد.

خرید آپارتمان در کامرانیه

کامرانیه شمالی تهران کجاست؟

می‌توان گفت بهترین محله کامرانیه برای زندگی، کامرانیه شمالی است که در شمال بلوار اندرزگو قرار دارد و اسم جدید کامرانیه شمالی به نام خیابان بازدار تغییر کرده است. لازم به ذکر است که این خیابان از چهارراه کامرانیه تا فرمانیه غربی به صورت یک‌ طرفه از جنوب به سمت شمال است و در باقی مسیر تا خیابان نیاوران به صورت خیابانی دوطرفه می‌باشد.

کامرانیه جنوبی تهران کجاست؟

کامرانیه جنوبی یکی دیگر از خیابان های مشهور کامرانیه است که به نام خیابان پاشاظهری تغییر نام یافته است. مسیر تردد به این خیابان نیز، از اتوبان صدر تا چهارراه کامرانیه به صورت‌ یک‌ طرفه از جنوب به سمت شمال است.

مطلب پیشنهادی:  دسترسی و امکانات محله فاطمی تهران

دسترسی محله کامرانیه

با توجه به اینکه بسیاری از مراکز اداری و شرکت‌های مهم در شمال شهر تهران قرار دارند، بنابراین اگر محله کار شکال در شمال شهر تهران قرار دارد  با خرید خانه در کامرانیه می‌توانید به راحتی به محل‌کار خود دسترسی داشته باشید. به طور کلی نیز محله کامرانیه تهران به سایر نقاط تهران دسترسی خوبی دارد و شما می‌توانید از بزرگراه‌های متصل به این محله استفاده کنید.

از سوی دیگر اگر به دنبال استفاده از حمل‌ونقل عمومی هستند، نزدیکترین ایستگاه مترو به کامرانیه ، ایستگاه مترو اقدسیه است و با استفاده از آن می‌توانید به رفت‌وآمد خود سرعت ببخشید.

 قیمت خرید آپارتمان در محله کامرانیه تهران

ممکن است برای بسیاری از ما این سوال به وجود آید که قیمت خانه در کامرانیه تهران حدودا چقدر است؟ با توجه به اینکه این محله جزو مناطق بالاشهر تهران است بالطبع قیمت خانه در کامرانیه بالا است. از نظر رنج قیمتی، قیمت خانه در کامرانیه شمالی با جنوبی تقریبا برابر است. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان از سایت ملکی دلتا را برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

270

9

238,000,000

64,000,000,000

95

4

136,000,000

13,000,000,000

400

نوساز

290,000,000

116,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…