آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخوردار می‌باشد.
محله آجودانیه

در صورتی که بودجه مناسب داشته باشید، محله‌هالی شمال شهر تهران برای زندگی می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ چرا که از مزایای بسیاری برخوردار است؛ برای مثال آب‌وهوای مناسب این محله‌ها باعث شده تقاضا برای اجاره خانه یا خرید ملک بالا برود؛ به همین دلیل امروز قصد داریم در این مطلب از دلتامگ درباره محله آجودانیه تهران اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم؛ در صورتی که قصد خرید آپارتمان در آجودانیه را دارید، برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله آجودانیه تهران کجاست؟

آجودانیه از محله‌های خوش آب‌وهوای شمال شرق تهران است که درمنطقه یک شهرداری قرار دارد؛ قدمت این محله به زمان قاجار باز می‌گردد و در آن زمان نام محله آجودانیه روستایی بود به نام چاله باغ، که در طول زمان به افراد مختلفی تعلق گرفت؛ سرانجام در اوایل دوره پهلوی، این روستا رونق گرفت و نام آن به آجودانیه تغییر یافت و جزو یکی از محله‌‎های تهران به شمار آمد؛ اکنون با گسترش شهرنشینی این محله از شمال به دارآباد، از شرق و جنوب به اقدسیه و بزرگراه امام علی و از ناحیه غرب به صاحب‌قرانیه و نیاوران متصل می‌شود؛

از مزایای این محله وجود خیابان‌های پهن است که حجم ترافیک را کاهش داده است؛ خیابان سباری آجودانیه، اصلی‌ترین خیابان این محله است و با وجود قدمت بالای آن اما بیشتر بافت مسمونی آجودانیه مدرن است و جزو گرانترین منطقه تهران به شمار می‌آید.

 

خرید آپارتمان در آجودانیه

دسترسی به آجودانیه تهران

دسترسی به بزرگراه امام علی و قرار نداشتن در محدوده طرح ترافیک، این امکان را به وجود آورده تا شما به راحتی بتوانید با اتومبیل شخصی خود به محله آجودانیه بروید؛ در صورتی هم که قصد دارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، لازم به ذکر است که آجودانیه مترو اختصاصی ندارد؛ اما شما می‌توانید از نزدیکترین مترو به آجودانیه که در ایستگاه اقدسیه قرار دارد استفاده نمایید. علاوه بر آن در این محله ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی نیز به فراوانی وجود دارد که برای تردد در سطح شهر می‌توانید از آن استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  نیاوران محله ای لوکس برای خرید خانه

امکانات محله آجودانیه

پیشرفت چشمگیر این محله که بعد از انقلاب افزایش یافت باعث شد تا امکانات رفاهی در این محله بیشتر شود؛ در نتیجه شما با شکونت در این محله، باوجود بالاشهر بودن مشکلی با کمبود امکانات نخواهید داشت؛ در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

مراکز درمانی آجودانیه

از مجهزترین و بهترین مراکز درمانی محله آجودانیه عبارت اند از:

  • بیمارستان نیکان
  • درمانگاه آجودانیه
  • بیمارستان مسیح دانشوری
  • بیمارستان محک

مراکز تجاری آجودانیه

  • مرکز خرید آواسنتر
  • مجتمع تجاری عرش

این دو مجتمع تجاری از بهترین مراکز خرید تهران در محله آجودانیه هستند. آجودانیه منطقه سرسبزی است و یکی از معروف‌ترین بوستان‌های تران نیز در این محله قرار گرفته که بوستان شطرنج نام دارد.

قیمت خرید آپارتمان در محله آجودانیه تهران

از آنجایی که آجودانیه در منطقه یک شهرداری تهران قرار گرفته؛ قیمت خرید و اجاره آپارتمان در این محله گران است. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در این محله سرسبز شمالی تهران را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

200

30

250,000,000

50,000,000,000

130

6

230,000,000

30,000,000,000

185

15

178,000,000

33,000,000,000

پیشنهاد مطالعه: با خرید آپارتمان در اقدسیه رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله اقدسیه تهران + قیمت خرید آپارتمان

محله اقدسیه تهران به دلیل همجواری با کاخ نیاوران، مورد توجه بسیاری از ثروتمندان قرار گرفته…