ازگل محله‌ای با چشم‌انداز روشن برای سرمایه‌گذاری ملک!

1
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال خانه ویلایی با متراژ بالا در یکی از مناطق خوش‌ آب‌وهوای تهران هستید، حتما سری به محله ازگل بزنید.

همه ما می‌دانیم که سکونت در محله‌های بالا شهر تهران می‌تواند تجربه‌ای خاص و منحصر به فرد باشد؛ اما در مقابل برای خرید خانه در این محدوده نیاز است مبلغ زیادی را پرداخت کنید. در بین محله‌هایی که در مناطق بالا شهر تهران قرار دارند، محله ازگل برای زندگی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. در صورتی که قصد خرید آپارتمان در ازگل را دارید، برای آشنایی بیشتر با جزئیات این محله تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله ازگل تهران کجاست؟

ازگل از مناطق خوش آب‌وهوا در شمال شهر و منطقه 1 شهرداری تهران است و آنچه که باعث افزایش قیمت ملک در این محدوده شده، شرایط بسیار خوب سکونت است که تقاضا برای خرید خانه در این محله را افزایش داده است. این محله از شمال به شهرک شهید محلاتی، از جنوب به لویزان، از شرق به بلوار نیروی زمینی و از غرب به اقدسیه و محله اراج متصل می‌شود.

تاریخچه محله ازگل به زمان ناصرالدین‌شاه باز می‌گردد که در زمان‌‌های ییلاق برای گذراندن اوقات فراغت خود از این روستا استفاده می‌کرد. از دلایل نامگذاری این محله، وجود درختان ازگیل بسیار در این روستا بوده است.

محله ازگل

مسیرهای دسترسی به محله ازگل

دسترسی بسیار خوبی که این محله به سایر نقاط تهران دارد باعث می‌شود افراد بسیاری تمایل به خرید خانه در ازگل را داشته باشند. با مشاهده نقشه جغرافیایی ازگل در می‌یابید که وجود بزرگراه‌های مهم چون ارتش، امام علی و شهید بابایی رفت‌وآمد با اتومبیل شخصی را بسیار راحت‌تر کرده است.

در صورتی که قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را داشته باشید، نزدیکترین ایستگاه مترو به محله ازگل، ایستگاه شهید مهلاتی است؛ علاوه بر آن ایستگاه تاکسی و اتوبوس فراوانی در این محله قرار دارد که می‌توانید به راحتی به سایر نقاط تهران تردد کنید.

مطلب پیشنهادی:  قیمت آپارتمان نوساز در اندرزگو + جدول

بررسی جدیدترین قیمت خانه در محله

همان‌طور که گفتیم محله ازگل در زمان‌های قدیم جزو روستاهای شمیران تهران به شمار می‌آمده که با گذشت زمان و گسترش شهرسازی این روستا رشد چشمگیری پیدا کرد و به یکی از بهترین محله‌های تهران تبدیل شد؛ همین ویژگی سبب شد که بافت شهری این محله قدیمی باشد و بسیاری از خانه‌ها متراژ بالایی دارند. اکنون با ساخت‌وسازهای بسیاری که در این محله انجام شد شما می‌توانید ساختمان‌های زیبا با معماری خاص را مشاهده کنید.

در حال حاضر با وجود اینکه ازگل جزو مناطق بالاشهر تهران است، در نتیجه قیمت خانه بالاتر از سایر محله‌های تهران است. اکنون قیمت زمین در محله ازگل بین 90 تا 150 میلیون متغیر است. بنابراین شما برای خرید یک واحد آپارتمان 93 متری نوساز در ازگل به 14 میلیارد و 100 میلیون نقدینگی نیازمندید. برای مشاهده فایل‌های بیشتر به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

محله ازگل

امکانات رفاهی محله ازگل

  • مرکز خرید الماس در ابتدای بلوار نیروی زمینی
  • مرکز خرید گلچین در خیابان گلچین
  • مرکز خرید البرز در خیابان اردستانی
  • دانشگاه شهید صیاد شیرازی
  • دانشگاه امام باقر
  • مرکز آموزش‌های علمی کاربردی فارابی
  • دانشگاه علوم و فنون فارابی
  • حوزه علمیه امام خمینی (ره)
  • دانشگاه آزاد اسلامی سما واحد ازگل
  • سرای محله ازگل

پیشنهاد مطالعه: جدیدترین جدول قیمت خانه در محله شهرآرا تهران!

یک نظر

  1. […] مطالعه: مطلب «نگاهی به ویژگی‌ و امکانات «محله ازگل» برای خرید خانه» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…